کد خبر 1556077
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
مصاحبه سرخابی‌ها پس از دربی ۱۰۲ به کمیته انضباطی ارسال می‌شود؟

ناظر دربی ۱۰۲ توضیحاتی درمورد حواشی این بازی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، حسن نوشه‌ور، درمورد حواشی دربی ۱۰۲ و اینکه آیا گزارش خود را درمورد اظهارات اعضای ۲ تیم برای ارسال به سازمان لیگ و کمیته انضباطی آماده کرده است، اظهار داشت: از صبح امروز مشغول تماشای فیلم مصاحبه‌ها هستم و تا ساعاتی دیگر گزارش نهایی خود را در این مورد آماده می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که برخی بازیکنان پرسپولیس و حتی یحیی گل‌محمدی مدعی شده‌اند بنیادی‌فر کار را برای استقلال درآورده است و در سوی مقابل آبی‌پوشان هم اعتقاد دارند از وجود VAR خوشحال هستند زیرا سبب شد حریف امتیاز مفت نگیرد، گفت: چنین صحبت‌هایی نیست. خودم در این ۲ روز با داوران بودم و حتی خودم داوران عراقی را تحویل گرفته و در هتل مستقر کردم. هیچکس داوران این بازی را توجیه نکرده بود. طبیعی است معمولا وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد یا از تصمیم داور ضرر دیده اعتراض می‌کند اما داور بازی برمبنای عدالت و احترام برای ۲ تیم قضاوت می‌کند.

ناظر دربی ۱۰۲ درپاسخ به این سوال که در مصاحبه‌ها و بیانیه‌های روز گذشته عملا طرفین داور و همدیگر را متهم کردند، گفت: این صحبت‌ها در رسانه پخش شده و اعضای کمیته انضباطی دیده‌اند. من هم می‌بینم و اگر به موردی برسم، قطعا گزارش کامل و جامعی برای سازمان لیگ و کمیته انضباطی می‌فرستم. هر تصمیمی بنیادی‌فر گرفت مطابق مشورت با VAR بود.

نوشه‌ور تاکید کرد: روز گذشته فارغ از بحث VAR، برای اولین بار یک کار مثبت دیگر هم انجام شد و تابلوی تعویض را مطابق استانداردهای فیفا رونمایی کردیم. با استفاده از این تابلوی شیک خیال همه راحت شد که تیم‌ها به دیر یا زود شدن تعویض معترض نباشند یا تابلو دیر بالا رفت و گیر کرد. دیگر چنین مسائلی نداشتیم.

وی درمورد نقل قول منتشر شده از داور عراقی مستقر در اتاق VAR مبنی براینکه پنالتی استقلال درست نبود و بنیادی‌فر نیز نمی‌خواست صحنه برخورد رضاوند و نعمتی را پنالتی بگیرد و در شرایطی که داوران VAR نیز چنین تصمیمی نگرفته بودند فشار از بیرون عامل این اتفاق شد، گفت: شک نکنید داور عراقی چنین مصاحبه‌ای نکرده است و اصلا و ابدا اجازه ندادم کسی به اتاق VAR نزدیک شود. اگر او مصاحبه کرده باشد، این تخلفات را به عنوان ناظر بازی به AFC می‌فرستم. این صحبت‌ها را تکذیب می‌کنم. اگر کسی مدعی است او چنین مصاحبه‌ای کرده فیلم یا صدایش را منتشر کند. روز گذشته هم فقط هماهنگ‌کننده سیستم VAR و یک مسئول فنی که کار برق را انجام می‌داد در اتاق حضور داشتند و هیچکس نمی‌توانست وارد شود. آن مسئول فنی هم فوتبالی نیست که بخواهد چنین کاری انجام بدهد. به حراست گفتم اگر به جز این ۲ نفر حتی خود من هم خواستم وارد شوم، راه ندهید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    0 1
    دلیل پریدن هوادار استقلالی رو دوش افشاریان چی بود؟؟؟ افشاریان رو کمیته انظباطی دعوت کنید
    • ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      1 0
      خداداد افشاریان بعد از گل خوردن تیم محبوبش دقیقه 97 شدیدا ناراحت شد و هوادار استقلالی اینجوری باهاش کری خوند
  • ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    1 0
    ارسال نداره.تمام کادر لنگ و بازیکناشون علیه داور و مسئولین رسمی مسابقه لجن پراکنی کردن و باید تک تک شون محروم و جریمه بشن قهریا نازمحمدی باید 6جلسه کم کم محروم بشه چون دقیقا دربی قبلی همین کارو با استقلال کرد و محرومشون کردن و تماشاچیای بی شعور لنگی که اون وضعو درست کردن و بعد از وحشیگری جلوی الدحیل جلوی استقلال هم شعور خانوادگیشونو به نمایش گذاشتن باید محروم بشن و حد اقل 4 تا بازی طویله عبده بدون تماشاچی برگزار شه تا دیگه شاهد این وحشیگریها نباشیم.داور بازی هم دو تا پنالتی 100درصد رو برای استقلال نگرفت به خدا پنالتی تر از این دو تا خطای تیم لنگ نداریم با دست بازیکن استقلالو گرفته تو محوطه نمیذاره بره جلو بعد هم میکشه میندازتش زمین اون یکی هم کنعانی زادگان بلانکو رو میگیره فن کشتی کج روش پیاده میکنه.چرا وضع داوری ایران این شده تا کجا قراره حق استقلالو بخورن تا اینجای لیگ طبق نظر کارشناسان داوری 12 اکتیاز تیم پیروزی از داوری سود برده اخه مگه میشه؟رکورد جهانی سود از داوری در یه فصل رو با 11 تا بازی شکوندن باز هم به نفعشون میگیرید؟بیشتر از این گند نزنید به فوتبال و ورزش ایران و داوری رو بی اعتبار تر نکنید.8تا دربی پشت سر همه دارن حق استقلالو میخورن مگه میشه سهوی باشه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس