کد خبر 1555919
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱
سلیمانی: حامدی‌فر باید اخراج می‌شد/ پنالتی استقلال درست بود/ داوران VAR در حد دربی نبودند

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: امید حامدی‌فر(بازیکن استقلال) باید با کارت قرمز مسقیم از زمین بازی اخراج می‌شد اما سایر تصمیم‌های داور در این دیدار درست بود.

به گزارش مشرق، حیدر سلیمانی شامگاه پنجشنبه‌ با اشاره به قضاوت موعود بنیادی‌فر در دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه داوران VAR این دیدار در حد و اندازه‌های شهرآورد نبودند و نتوانستند به داور وسط به خوبی کمک کنند. همین موضوع باعث شد کار قضاوت برای او سخت شود اما به جز یک مورد همه تصمیم‌های او درست بود.

این کارشناس داوری فوتبال کشورمان ادامه داد: در نیمه نخست چند تصمیم گرفته شد که همه درست بود. صحنه‌ای در دقیقه ۱۲ مدافع استقلال سُر خورد و تعادل بازیکن پرسپولیس را به هم زد با تصمیم درست داور بازی ادامه یافت و برخورد توپ با دست مهدی ترابی نیز به دلیل فاصله کم و سرعت بالای توپ هم پنالتی نبود که داور هم به درستی دستور به ادامه بازی داد.

وی اضافه کرد: تنها اتفاقی که در این بازی رخ داد و داور باید از کارت قرمز مستقیم خود استفاده می‌کرد به خطای شدید و خشن امید حامدی‌فر باز می‌گردد که مچ پای شهاب زاهدی را زد و بدون شک باید اخراج می‌شد اما نمی‌دانم چرا این تصمیم گرفته نشد! مشکل این دیدار در داوران VAR بود که در حد و اندازه‌های این بازی نبودند.

سلیمانی در مورد صحنه‌های پایانی بازی نیز گفت: در دقیقه ۸۴ مهاجم استقلال دست مدافع پرسپولیس را لمس کرد و در ادامه هم عمل گرفتن توسط نعمتی انجام نشد و ادامه بازی درست بود و صحنه‌ای که داور پنالتی را اعلام کرد تکل بازیکن پرسپولیس در آخرین لحظات با پای بازیکن استقلال برخورد داشت و پنالتی به درستی اعلام شد.

یک‌صدودومین شهرآورد پایتخت امروز با تساوی یک بر یک تیم‌های پرسپولیس و استقلال به پایان رسید. این بازی برای نخستین با استفاده از کمک داور ویدئویی برگزار شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سروش ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    2 6
    میدونم چون وی ای آر برای شما لنگیا خوش شانس نبوده تا حالا خخ. اگرتیم محبوبت برده بودهم همین حرف رومیزدی؟؟؟
  • پریسا متفکر ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    5 1
    داور استقلالی نگذاشت پرسپولیس این بار هم برنده دربی شود
  • پریسا متفکر ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    4 2
    داور بازی یک پرسپوليس تهران یک
  • نیکزاد ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    0 1
    وقتی بازیکن حریف اخراج نمیشه دیگه وار یعنی چه وقت آورده بود استقلال نبازه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس