پنج محصول سایپا وارد سامانه یکپارچه شد + اسامی خودروها

 گروه خودرو سازی سایپا پنج محصول خود را وارد سامانه یکپارچه فروش خودرو های داخلی کرد.

به گزارش مشرق، این در شرایطی است که ثبت سفارش این محصولات در دور فعلی عرضه باز نیست و احتمالا برای دور بعدی قابل عرضه در سامانه خواهند بود.

پنج خودرو وارد شده سایپا درسامانه یکپارچه شامل شاهین اتوماتیک، کوییک GX-RL،کوییک GX-L،ساینا S DA و ساینا معمولی با استاندارد 85 گانه می باشد.

باید منتظر ماند و دید آیا خودرو های ایران خودرو و یا خودروسازان دیگر به این جمع اضافه خواند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    3 2
    سامانه یکپارچه چی هست ؟؟
  • ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    3 0
    خبرگزاری فارس از ترفند سایپا برا ندادن شاهین دستی و مجبور کردن به گرفتن اتومات خبر داده خیلیها چون پول نداشتن نوبت حذف شد اینا اصول اولیه کاسبی بشریت که زوری و اجباری نفروختن است رعایت نمیکنند بعد اینجا دوباره برا گرفتن پول ماشین اضافه میکنند ؟ ته ذهنشون کشف راههای حقه بازی است و تعویض اسم و چراغ هر کشوری بود نقره داغتون میکردن اربابان حقه و دروغ به اصلاح خودروساز
  • ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    2 0
    کوییک گرفتم صدی یازده میسوزونه بردم نمایندگی یارو میگه شانسیه بعضی هاشون کم مصرف اند ؟ها؟
    • ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
      0 0
      چقدر ما بیچاره ایم 😢😢 یکساله منتظریم ماشینای آشغالشون رو برای فروش بذارن حالا هم که میذارن وضع خودروها اینه ای تف به ذات کثیفشون چند ساله به خدا سپردیمشون وضعشون بدتر که نشد هیچ بهترم شد …. دیگه به کی بسپاریمشون؟!!!! دلم میسوزه برای خودمون😢😢 خودمون میدونیم ماشیناشون آشغاله ولی چاره ای جز خریدن همین آشغالا نداریم چون انقدر ماشینای خوب رو گرون کردن که توان خرید نداریم و باید به همین راضی بشیم 😢
  • فرهاد ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    0 0
    وقتی دولت و مجلس چهار نعل به سمت تصدی گری و فربه شدن دولت میروند معلومه که نقش حاکمیتی را برای قوه مجریه ازبین خواهند برد و می بینیم که خودرو سازان هرکاری دلشان میخواهد میکنند و بازدارنده ای ندارند همانطور که کشاورزی نیز با مصرف غیر استاندارد آب به از بین بردن منابع آبهای طبیعی و با استفاده غیر استاندارد از سم و کود و آفت کشها به تخریب سلامتی مردم مشغول است و ارباب تجارت نیز به بهره برداری از تورم و پایمال کردن مردم کمر همت بسته اند و این رشته سر دراز دارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس