حقانی: در زمینه آبادسازی افغانستان پیشرفت زیادی کرده‌ایم

 حقانی، سرپرست وزارت داخلی حکومت طالبان امروز (سه شنبه) در سفر به پکتیا از تلاش‌های این حکومت برای اجرای پروژه های آبادسازی سخن گفت و افزود که ما در زمینه آبادسازی افغانستان پیشرفت زیادی کرده ایم.

به گزارش مشرق، ‌سراج‌الدین حقانی اظهار داشت: طالبان در دو سال اخیر توانسته است نادرستی ادعاهای برخی از کشورها مبنی بر «ویران‌گر» بودن این حکومت را ثابت کند.

وی بیان کرد: وقتی کشوری در جهان مستقل می‌شود، بعد از گذشت حتی ۵۰ یا ۱۰۰ سال هم نمی‌تواند به آبادی برسد و استقلال خود را جشن بگیرد. الحمدالله دو سال گذشته است و پیشرفت‌ زیادی کرده ایم و نادرستی ادعاهای آن‌ها را ثابت کرده ایم.

سرپرست وزارت داخلی حکومت طالبان همچنین از مردم افغانستان خواست در اجرای پروژه های بازسازی و آبادسازی به حکومت طالبان کمک کنند.

سراج الدین حقانی افزود: ما امروز در میان ملت خود پذیرفته شده ایم و دنیا ما را با جهاد می‌شناسد و سخنان ما نیز مورد قبول واقع می‌شوند. به مسلمانان کشور بگویید که این وطن تو است. اگر جاده و خیابان، مدرسه و مسجد ویران است، کار کن و آن را از نو بساز. آباد ساختن کشور را صرفا بر عهده حکومت نگذار و از کسی انتظار نداشته باش.

پیش از این، سراج الدین حقانی در دیدار با عالمان دینی برخی از کشورهای اسلامی گفته بود که اداره افغانستان اکنون در دست عالمان دین است و آنان می‌توانند به خوبی اولویت‌های کشور را شناسایی کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس