csdns

وقتی در 2021 بایدن اولین مرد آشکارا «تراجنسیتی» را به عنوان معاون سلامت عمومی وزارت بهداشت منصوب کرد، توجه رسانه‌ای زیادی متوجه حضور دگرباشان جنسی در رده‌های بالای ارتش ایالات متحده شد.

به گزارش سرویس جهان مشرق، وقتی در 20 اکتبر 2021، جو بایدن یک دریالاسار چهارستاره‌ی ارتش آمریکا را به عنوان اولین مرد آشکارا «تراجنسیتی» به عنوان معاون سلامت عمومی وزارت بهداشت این کشور منصوب کرد، توجهات رسانه‌ای زیادی متوجه حضور تراجنسیتی‌ها و دگرباشان جنسی در رده‌های بالای ارتش ایالات متحده شد.

ارتش آمریکا دست به دامن مردان «زن‌پوش» شد +فیلم و عکس

ریچل لِوین، مرد یهودی‌تباری که تحصیلات خود را تا آخر دبیرستان در مدرسه مذهی یهودی گذراند و سال‌ها در بیمارستان معروف یهودیان، یعنی بیمارستان مونت سینای نیویورک به طبابت مشغول بود، اولین مقام ارشد در دولت آمریکاست که آشکارا «تغییرجنسیت‌داده» یا ترنس محسوب می شود. جالب این‌جاست که روزنامه‌ی یو اس اِی تودی، در اقدامی کاملا تبلیغاتی او را به عنوان «زن برگزیده» سال ۲۰۲۲ معرفی کرد!

او زمانی که «مرد» بود، به خاطر خدمت در بخش پزشکی ارتش، به رده‌ی آدمیرال(دریاسالار) نیز رسید. بعد از انتصاب لوین توسط بایدن، در اقدامی که یک دهن‌کجی آشکار به زنان به نظر می رسید، روزنامه یو اس اِی تودی، یکی از رسانه‌های اصلی جریان گلوبالیست در مارس 2022 لوین را به عنوان «زن برگزیده‌ی سال» معرفی کرد!

ارتش آمریکا دست به دامن مردان «زن‌پوش» شد +فیلم و عکس

در ادبیات سیاسی این روزهای ایالات متحده، به این دسته از مسوولان دولتی که طرفدار، مجری یا اصولا نماد سیاست‌های رادیکال دولت بایدن در زمینه‌های مورد علاقه‌ی سوپرلیبرال‌ها است، «بیدار شده یا بیدار لقب می دهند. «بیدار»(woke) لقبی است که جریان‌های طرفدار دستورکار افراطی لیبرال‌های چپ حزب دموکرات برای اموری چون «مبارزه با تغییرات اقلیمی»، حقوق اقلیت‌های نژادی و سیاست درهای باز برای مهاجرین، «شرمساری نژاد سفید» و به طور خاص، دگرباشی جنسی(LGBTQ) به خود می دهند.

ارتش آمریکا دست به دامن مردان «زن‌پوش» شد +فیلم و عکس

انتشار تصاویری از کادرهای فرماندهی در یگان‌ها و رسته‌های مختلف ارتش که آشکارا و به لحاظ طبیعی «مرد» هستند و خود را «زن» معرفی می کنند، از منظر «ملی‌گرایان» آمریکایی مایه‌ی وهن ارتش و موجب تمسخر آمریکا توسط رقبای سیاسی-نظامی خوانده می شود.

اما در هفته‌های اخیر، استفاده از «درگ‌کویین»ها(مردان زن‌پوش و زن‌نما) در ویدئوهای تبلیغاتی جذب نیروی ارتش آمریکا، بار دیگر جنجالی شده و انتقادات بسیاری را متوجه جنون LGBTQ+ در سطوح بالای تصمیم‌گیری سیاسی در واشینگتن کرده است. نشریه‌ی محافظه‌کار فرانت‌پیج» در مقاله‌ای در 21 سپتامبر، به این موضوع استفاده از درگ‌‎کوئین‌ها در تبلیغات ارتش و از سوی دیگر، ادعای رییس ستاد کل ارتش، ژنرال مارک میلی، مبنی بر «آماده» و «قدرتمند» بودن ارتش آمریکا واکنش نشان داده که در ادامه از نظر مخاطبان می گذرد.

رئیس ستاد مشترک ارتش، ژنرال مارک «خیلی مدرن» میلی، که ظاهراً برای هر فاجعه نظامی که تحت مسوولیت او رخ می دهد، یک مدالی بر سینه‌اش نقش می‌بندد، با این ادعا که ارتش ایالات متحده تحت فرماندهی او «بیدار» و «نَرم» شده، ارتش را از اهداف اصلی خود کاملا منحرف کرده است. ژنرال «فوقِ بیدار» ادعا می کند که او "حتی مطمئن نیست که این کلمه واقعاً چه معنایی دارد" - یعنی "بیدار شده" - و ارتش ایالات متحده «هراس‌انگیز»، «قدرتمند» و آماده برای هر چیزی است. و این حرف کاملا درست است، البته فقط در صورتی که ارتش‌های رقیب از مشتی مرد زن‌نما و دگرباش جنسی تشکیل شده باشد!

ارتش آمریکا دست به دامن مردان «زن‌پوش» شد +فیلم و عکس
ژنرال مایک میلی، رییس ستاد کل ارتش آمریکا

میلی یکشنبه گذشته اصرار داشت که «آن‌چه که من می بینم ارتشی فوق العاده قوی است. قدرتمند است؛ آماده است. در واقع، میزان آمادگی ما، با روشی که ما آمادگی را اندازه‌گیری می‌کنیم، اکنون بهتر از سال‌های گذشته است.» این می تواند درست باشد، اما میلی و یاران بیدارش دقیقاً چگونه آمادگی را می سنجند؟ به هر حال، این همان ژنرال میلی است که ادعا کرد برای خروج فاجعه‌بار رژیم بایدن از افغانستان «برنامه ریزی گسترده‌ای وجود داشت».

اگر عقب نشینی افتضاح از افغانستان «برنامه‌ریزی گسترده‌ای» را در پس خود داشت، پس با توجه به آن‌چه که ما می‌دانیم، میلی می تواند آمادگی را با تعداد درگ کوئین‌هایی که در ویدئوهای استخدام نظامی ارتش می بینیم، اندازه گیری کند. میلی می‌تواند آمادگی را با عمق درک ارتش از «خشم سفید» تعریف کند، همانطور که او در ژوئن 2021 به نماینده مت گیتز (جمهوری‌خواه-فلوریدا) گفت، در حالی که نتیجه‌ی بررسی خود را درباره «شورش جعلی» در 6 ژانویه توضیح می‌داد.

میلی اعلام کرد: "من می خواهم خشم سفید را درک کنم، و من سفید پوست هستم، و می خواهم آن را درک کنم. پس چه چیزی باعث شد که هزاران نفر به این ساختمان{کنگره} حمله و تلاش کنند قانون اساسی ایالات متحده آمریکا را زیر پا بگذارند؟ چه چیزی باعث آن شد؟ من می خواهم آن را کشف کنم."

بدیهی است که میلی با این امید که کسی که با او صحبت می کرد از استخدام درگ‌کوئین در نیروی دریایی یا اظهارات قبلی خود او در مورد "خشم سفید" و "شورش" خبر نداشته باشد، چنین اظهاراتی را به زبان آورد. میلی روز یکشنبه ادعا کرد که "این ارتش صفات زیادی دارد، اما «بیدار»، {نه}این نیست. بنابراین من این را استثناء می کنم. من فکر می کنم مردم برای گفتن این حرف‌ها دلایلی برای خودشان دارند، اما درست نیست. دقیق نیست. این توصیف جامعی از ارتش ایالات متحده آن‌طور که امروز وجود دارد، نیست."

این نیست؟ واقعا؟

اگر انبوهی از شواهد مبنی بر این وجود نداشت که ارتش میلی بیشتر به پیشبرد برنامه اجتماعی جنون‌آمیز چپ‌های لیبرال(از جمله بحث LGBTQ و کربن صفر و...) علاقه‌مند است تا این که واقعاً در جنگ ها پیروز شود، سخنان رییس ستاد کل معنایی داشت. عدم آمادگی برای خروج از افغانستان بزرگترین نشانه اشتباه بودن اظهارات میلی است، اما موارد دیگر نیز زیاد است.

بیشتر شواهد{در باب نزول ارتش آمریکا و تباهی درونی آن} حول محور کشاندن شیفتگی چپ‌ لیبرال به فساد و انحراف جنسی به ارتش می چرخند. در تابستان 2022، اولین جشنواره تابستانی «تنوع، برابری و گنجاندن» در پایگاه مشترک لانگلی-یوستی (JBLE)، شاهد برگزاری نمایش درگ‌کویین‌ها بود.

ارتش آمریکا دست به دامن مردان «زن‌پوش» شد +فیلم و عکس

ارتش آمریکا دست به دامن مردان «زن‌پوش» شد +فیلم و عکس

ارتش آمریکا دست به دامن مردان «زن‌پوش» شد +فیلم و عکس

ارتش آمریکا دست به دامن مردان «زن‌پوش» شد +فیلم و عکس

ارتش آمریکا دست به دامن مردان «زن‌پوش» شد +فیلم و عکس

ارتش آمریکا دست به دامن مردان «زن‌پوش» شد +فیلم و عکس

به گزارش دیلی وایر، در این جشنواره یک سری اجراها و سخنرانی‌ها با تم دگرباشی جنسی، از جمله شعری درباره «تنوع، برابری و گنجاندن» و یک نمایش درگ توسط جاشوا کلی(مرد زن‌نمایی که با نام هارپی دنیلز اجرا می‌کند) برگزار شد. ظاهرا هارپی ملوان مورد علاقه نیروی دریایی است. او همچنین درگ کوئینی است که سران ارتش تصمیم گرفته‌اند ستاره‌ی ویدئوهای تبلیغاتی جذب نیروی ارتش ایالات متحده باشد.

ارتش آمریکا دست به دامن مردان «زن‌پوش» شد +فیلم و عکس

ارتش آمریکا دست به دامن مردان «زن‌پوش» شد +فیلم و عکس

ارتش آمریکا دست به دامن مردان «زن‌پوش» شد +فیلم و عکس

ران دسانتیس، فرماندار فلوریدا، زمانی که در یکی از سخنرانی‌های کمپین ریاست‌جمهوری خود خاطرنشان کرد که ارتش "به ویروس ذهن بیدارشده(woke) آلوده شده است" و پیامدهای این امر بسیار جدی است. دسانتیس به این نکته اشاره کرد:

"این مساله در حال تغییر ماهیت نظامی‌گری است. فرهنگ نظامی ما را تغییر می‌دهد و شرایطی را ایجاد می‌کند که در آن رزمندگان بزرگ رانده می شوند و جذب نیرو در پایین‌ترین حد خود قرار می گیرد."

درست است. و این همان ارتشی است که ژنرال میلی اصرار دارد فوق العاده قوی، مقتدر و آماده است. آیا این مرد احمق است؟ نه، او تازه بیدار شده(woke) است. تا آن‌جا که به میلی مربوط می شود، ارتش فوق العاده قوی، قدرتمند و آماده است، زیرا همجنسباز-دوست است، وسواس زیادی به درگ‌کوئین ها دارد، با میهن پرستان دشمنی دارد، واکسینه شده است و به هر طریق ممکن با برنامه های اجتماعی چپ سازگار است.

این دستور کار هیچ ربطی به دفاع از کشور در برابر دشمنانش ندارد، و به همین دلیل برای میلیِ «خیلی مدرن» و همکاران «بیدار»ش نگران کننده نیست. آن‌ها تمام عمر خود را در دنیایی زندگی کرده‌اند که در آن آمریکا با تهدیدات نظامی جدی روبرو نبوده است. این، آن‌ها را از خودراضی و مایل به پذیرش خطراتی برای ارتش کرده است که هیچ افسر محتاط یا میهن پرستی حتی به آن فکر نمی کرد. آن‌ها تصور می کنند هیچ عواقبی برای انجام این کار آنها وجود نخواهد داشت. و ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که حق با آن‌ها باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 30
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 19
  • ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    157 9
    لا اله الا الله ، حتی نگاه کردن بهشان حال تهوع به انسان دست میدهد !!!!!!!!خدایا توبه ، استغفرالله ربی و اتوب الیه
  • ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    73 5
    خدا شفاشون بده
    • ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
      48 6
      با دسته بیل میشه با این ارتش جنگید
  • ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    66 6
    پوچ گرایی
  • ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    8 3
    چرا چه چیزی باعث میشه همچین چیزی را تبلیغ کنند ؟؟؟ نرم شدن یعنی انعطاف آیا اعتقاد دارند با انعتاف در هویت خودشون انعطاف در درک پیدا می کنند اساسا دلیل اصلی این تفکر چیست ؟؟؟
    • ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      13 1
      واقعا با دیدن امثال اینها ایمان آوردم که جنسیتی که خداوند برای انسانها قرار داده ،بهترین ، عالیترین و سازگارترین نسخه برای اون آدم بوده ، آدم اینها رو میبینه واقعا از هرچی تراجنسیتیه منزجر میشه، واقعا اینا هدفشون از تغییر جنسیت چی بوده رسما مزخرف شدن رفته
  • ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    48 4
    چقدر تهوع آوره
  • ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    42 5
    با این ارتش هیچ قبرستونی رو نمی‌تونین فتح کنین. الحمدلله که به دست خودتون در حال نابودی هستین
  • ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    41 4
    امریکا هم اسکل شد رفت پی کارش.
  • ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    25 3
    آمریکایی ها ارتششون و جوری دارن بار میارن که اگر جنگ شه زن های کشور مقابل از ترس خیانت شوهراشون اونا رو به جنگ نفرستن 😀 نکشیمون قدرتمند
  • ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    32 3
    ارتش مفسدین
  • ناشناس ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    12 1
    جهانی که خداوند بزرگ خلق کرده بدست یه مشت شیطان پرست بی دین و کفار اداره میشود امیدوارم خدای بزرگ همه ما و همه جهانیان را از این فاسدان دنیا محفوظ بدارد
  • ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    4 0
    ظاهراً تنها آدم عاقل این جمع فرماندار فلوریدا ران دسانتیس هست و بس ،بنظر میرسه رییس ستاد کل ارتش آمریکا میخواد با کلمات به چیزی که واقعا نیست اصرار کنه، اونچیزی که ما ازین ارتش فوق العاده قدرتمند(!) داریم می‌بینیم، فقط یمشت مرد زمخت دامن پوشیده آرایش کرده و منزجر کننده با اداهای افراطی و خسته کننده هست که بتازگی راه رفتن با کفش پاشنه بلند رو یاد گرفتن و قراره موقع جنگ مراقب نشکستن نوک ناخن و کنده نشدن مژه مصنوعی و کلاه گیسشون باشن
  • اا ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    6 1
    آزادی خیالی در غرب به حد تهوع آوری رسیده اونجا نمیشه از اسقاطی انتقاد کرد اما آزادی تغییر جنسیت بدی ... استفراغ آمریکایی
  • ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    12 1
    قوم لوط
  • ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    2 0
    مسخره ست، توی فیلم آخر برای نشون دادن قدرت نظامی، به فیلمی استناد می‌کنه که جاشوا کلی هنوز تغییر جنسیت نداده و مرد بوده ،ولی برای جنسیت فیگورهای زن بودنش رو میذاره! انگار اینا خودشونم میدونن دیگه نباید از این عروسک نمایشی و خاله زنک، توقع قدرت نظامی داشته باشند!
  • ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    3 0
    هدف از این کار استفاده از کسانی هستش که در صورت اشتباه و از عمد بودن یک جنایت عذاب وجدان نداشته باشن!
  • ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    0 1
    مهم نیست!
  • ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    10 1
    ایالات شیاطین متحد
  • ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    1 1
    بدبخت کسانی هستند که مثلا به رگ غیرتشان بر خورده کامنتهای ... میزارن یک ارتش خوب ارتشی است که هر روشی که شده برای دفاع از مردم و منافع کشور وارد عمل میشن
  • ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    0 3
    انتشار این عکس ها خود بدترین منکر است این ها فقط تغییر جنسیت ندادند بلکه کلی عمل زیبایی صورت انجام دادند ، گریم کردند و ... اما این تصاویر ...
  • رضا ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    7 2
    احمق تر از اینا کسانی هستند که سایه جنگ با این ارتش را خواستند از سر ایران دور کنند.
  • حاجی ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    1 0
    کلا دورهم خوب حال میکنیدا؟ یکی نظر میده بقیه هم تایید میکنن. چیکار به این بنده خدا دارید. شاید مشکلی داره. بابا شما که ادعای دین و ایمان دارید چرا همرو مسخره می کنید؟ به قول پیامبر، شاید آن گروه که مسخره میشوند بهتر از شما باشند. البته مرام بچه به اصطلاح مذهبیا کلا همین شکلیه. عیبی نداره. شکر میکنیم.
  • سید فروزان ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    1 1
    خدا بیشترشون کنه ، هر چقدر بیدارتر شوند و منحرفین جنسی بیشتری را به خدمت بگیرند ،خیال ما راحتر . . فقط یه چند تا از این اصلاح طلبان ما را هم ببرند
  • ایمان ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    2 0
    باید تف به فرهنگشون و تف و خاک بر سر بیشعوری که عاشق این فرهنگن
  • ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    1 0
    این ها به یک مشت آدم ضعیف النفس احتیاج دارند که با فرمان مافوق هر دکمه ای رو بزنند و آدم ها رو به خاک و خون بکشند بدون اینکه درد وجدان آزارشون بده، انسان های بی هویت ، بی گذشته و بی آینده غرق در توهم و خیالات پوچ...
  • ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    1 0
    جدیدا درکشورهای اروپایی فرم های شناسایی بیست و سه نوع جنسیت رومشخص کرده که باید افرادعلامت بزنن دیگه نمی‌دونن چطور این اندازه ازتوجه به موضوعات جنسی روتوحلق مردم فروبکنن وتوجهات رومعطوف بعضی مسایل خاص بکنن
  • علی ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    0 0
    اوووع
  • مهدی ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    3 1
    غرب توسط رفتارهای خودش نابود خواهد شد
  • کاویان ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    0 0
    اینها در جنگلهای آمازون به دنیا و پرورش یافتن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس