این مسئله نشان می‌دهد که جامعه هنری ایران کماکان توجهی به ارزش‌های دینی و اسلامی حاکم بر جامعه ندارد و بر شیوه غربی خود حرکت می‌کنند.

به گزارش گروه فرهنگی مشرق، در برنامه اهدای جوایز سینمایی نیکی کریمی به موزه سینما، پس از اتمام مراسم نیکی کریمی در مقابل چشم خبرنگاران و عکاسان عزت‌الله انتظامی را در آغوش گرفت.

صبح امروز مراسم اهدای جوایز سینمایی نیکی کریمی به موزه سینمای در حالی برگزار شد که اتفاق عجیب در این مراسم باعث بهت و تعجب حاضران شد. نیکی کریمی بدون توجه به شعائر اسلامی عزت الله انتظامی را در آغوش گرفت بدون این که توجهی به نحوه انعکاس این مطلب در جامعه داشته باشد.

این مسئله نشان می‌دهد که جامعه هنری ایران کماکان توجهی به ارزش‌های دینی و اسلامی حاکم بر جامعه ندارد و بر شیوه غربی خود حرکت می‌کند.

متأسفانه تاکنون رسانه‌های رسمی کشور خبری درباره این حرکت ناشایست منتشر نکرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 334
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 100
  • محمد ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    3 1
    دمش گرم.....
  • حسین ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    میشه بپرسم منبع خبرتون از کجاست
  • امیر ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 3
    از همون اول از نیکی کریمی خوشم نمیومد ...
  • حسن ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    منبع آب...خبر که منبع نداره .... شنیده شده...شنیدن کی بود مانند دیدن...مخصوصا در این مورد...
  • احسان ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    4 0
    جای پدربزرگش این حرفا چیه می زنین.مشرق به همه چی بند کردی؟
  • ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 3
    خانم کریمی تجارب آقای بازیگر با در آغوش کشیدن آقای بازیگر به شما منتقل نمی شود
  • محمد ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    3 0
    معلومه قرصاتو نخوردیا...
  • ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    از همون اول سخت در اشتباه بودی...
  • ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 1
    هر دم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد نمایشگاه می زنه بعد هم حمایت می شه حالا هم .........................
  • جواد ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 1
    اونم جزء جوایز سینمایی بوده شاید ...
  • سملنه ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    1 0
    شما ها همه چي را از نگاه جنسي ميبينيد حالا شليد جو گير شده وبه جاي پدرش ويا بزرگتر اينكاررا كرده هرچه كه بهتر بود انجام نميداد
  • ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    محمد جان از نظر شما همه قرصی اند
  • سعید ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    نیکی کریمی؟!؟
  • ایدین ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    خوش دارش بزنید راحت شید. همین کارا رو میکنید. که همجای دنیا بهمون میخندن دیگه مگه ادم کشته.
  • ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    مشرق جان درودبرتو که عرق مذهب ودرددین داری حواسها بایدجمع باشد که مصداق این ضرب المثل نشویم که می کوید:ان 2چوبودندگرم زدوخورد دزد سوم زد وبرد...
  • امير ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    اي كاش من هم يك بازيگر بودم....
  • بهروز ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    اصلا مشرق استاد جنسی کردن همه مسائل روز ایران و جهانه...!
  • ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    پ ن پ ....
  • محمد ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    جوایز خوبی داشته... کاش ما هم شرکت می کردیم
  • ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    2 0
    والا مگه آدم کشته خوب بغلش کرده اونم جلوی همه مگه چیه ؟ انتظامی یه سنی ازش گذشته فکر میکنین حالا مثلا چی میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    والا اینام منتظرن یه اتفاقی بیفته تا یه کلاغ چهل کلاغ کنن .. بابا به زندگیتون برسین ... ول کنین این حرفارو
  • ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    2 0
    وقتی آدما مشکل داشته باشن اینطوریه هااا ... مریضین ؟ چرا همه چیو به منظوری میگیرین ..؟ آقا یه مردی سنی ازش گذشته جای پدرشه ... نیکی کریمی هم به عنوان یه دختر ایشونو بغل کرده . اینقدر پشت سر مرد م حرف در نیارین به کارتون برسین .. آدما از بی کاری به چه کارایی دست میزننااااا
  • ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    برو باباااا منحرفی
  • ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    خاله زنک بازی ماله خانوماست .. البته اینطور میگن . ولی آقایون خاله زنک ترن :)))))
  • ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    از همون اول مخت کار نمیکرده درک و تشخیصتم ناقص بوده
  • ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    والاااااا
  • ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    مشرق خاله زنک نبود که شد تبریک
  • ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    استفاده ابزاری غرب و غرب زده ها از زن ها همیشه همینگونه هست این گونه برای تحریک و اعتبار زدایی از مردهای الگو و معتقد به ارزشهای خدایی و انسانی استفاده می کنه
  • ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    آدمایی که محرف باشن همیشه این حرفا رو میزنن . آخه خانم کریمی چه احساسی به غیر از حس دختر به پدر میتونه داشته باشه؟
  • خبرنگار ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    خوب کاری کرده.. در ضمن میخواسته ببینه فضولش کیه .. که ماشالااااا این همه پیدا شد
  • نصیر ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    به خدا قسم این نوع زنهای سینمای ایران همه پیاده نظام فرهنگ اسلام ستیز امریکا هالیود و غرب فساد هستن ماموریت آنها فقط اقدامات ضد اسلامی و ساختار و هنجار شکنی ارزشیست... مردهای با اعتبار در ایران و اسلام رو همیشه با 4 تا زن خــــــــــــــــــــر می کنند وابسته می کنند...و بعد باج می گیرند آخر هم مثل یک دستمال پرت کرده و فرآموش می کنند...
  • محمد ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    2 0
    مرد حسابی عزت الله انتظامی حداقل بالای 80 سال سن دارند آیا به نظر شما نیکی کریمی از روی هوس و خوشگذرانی این کار را کرده است.چرا اینقدر کوته فکر هستید نیکی جای نوه ایشان هستند و برداشت شما از این واقعه بسیار سخیفانه است چون نیات شماها صحیح نیست...
  • فاکس نیوز ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    1 0
    غلط کرده...اقدامات اسلام ستیزاه در راستای برنامه هالیود غرب و امریکا هیچ توجیهی نداره...برای کسی که با پول انقلاب و ایران بزرگ شده... به اندازه کافی کثافت کاری های شبانه آنها در پشت صحنه فیلم ها را تحمل کرده ایم بعضی ها که مراکز خود فروشی زده اند... وای به حالشان اگر روزی سکوت ما شکسته بشه
  • ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    بله شجریان رو هم با شهوت چند زن خر کردن
  • ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    بنده خدا آقای انتظامی بابای نیکی میشه. چرا مته به خشخاش میذارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    هه هه بازیگر!!..تمام دنیا می دونه مثلا هنرمندان!!!!!! ایرانی یه مشت آماتور اسلام ستیز غرب زده غرق در... هستن... ..
  • امیرسعید ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    خبرنگارعزیز آیا برای پیداکردن فضول وامی دارید؟ مسلما جوابتان منفی است.بنابراین درگفتار خودتجدیدنظرکنیدبخصوص که خبرنگارهم هستید ...مردم ازشما توقع حرف حساب دارند.
  • ندا ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    مک عبدالله پادشاه عربستان هم مدتی پیش از هیکل کارشانس مصری پرسیده بود باز زن ها چه می کنی؟ امریکا تمام مهره های خودش رو با شهوت و میل جنسی جذب کرده...
  • مهدی ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    سلام خبرنگار نمی دونم شما خانم هستی یا آقا؟! ولی به نظرم اگر ملاکی در روابط و فرهنگ ( که البته فرهنگ ما اسلامی ایرانی آن از نوع اصیل است!) قایل نباشیم باید انتظار داشت که هر کسی بر مسلک من در آوردی خودش رفتار کنه که می شه قانون جنگل!! البته ... ما در بررسی هایی که در همین شبکه مستند هم از حیات وحش و زندگی اجتماعی در طبیعت سایر جاندران ( بجز بنی آدم) مشاهده می کنیم، می بینیم آنها هم به صورت خیلی عجیب مقید به خانواده و روابط اجتماعی هستند ... خود دانید
  • ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    چگونه هست در غرب اگر یک نظر از اسلام و شیعه بخواهد دفاع کنه مثل وحشی ها با اون برخورد میشه ...و سر از گوانتامامو و ......در میاره
  • ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    هنرمندی های بازیگران ایرانی ادامه دارد!! از هر دستشان یک هنر می باره!!!
  • ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    پس اگر... شما را هم هر پیرمردی توی خیابون دید و خواستند بغل کنند ناراحت نشی چون اونها که از روی هوی و هوس این کارو نمیکنند یه موقع کوته فکر بازی در نیاری
  • امیرسعید ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    محمدجان اولا دراسلام بحث محرم ونامحرم به سن وسال ربطی نداردثانیاقبح این کار وقوع دراجتماع است وگرنه همه می دانیم که ازاین کاربدترهم ممکن است دراماکن غیراجتماعی اتفاق بیافتد. فکرنکنی من یک روحانی هستم که اینجوری یاداوری مسائل شرعی را انجام داده ام من مثل خودت یک مسلمان معمولی هستم وبه مسلمانی خودافتخارکرده وبه خود می بالم.
  • ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    هر دم از باغ..... گندی بالا می آید!
  • ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    جای بابا بزرگشه ...
  • ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    حکم خدا توجیه بردار نیست! کدوم مجتهدی گفته زن نانحرن میتواند پیرمرد 80 ساله را بغل کنه؟!
  • حسن ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    بعضی ورزشکارای پارالمپیکی و المپیکی ما که با زنها دست ندادن ، اگر مثل بقیه دست میدادن با نیت خاصی اینکار رو میکردن؟ بنظر شما حتما چون به خودشون اطمینان نداشتن دست ندادن؟ عزیز من روال همینه.بحث سر این نیست که یکی 80 سالشه و دیگری 2 سال مشکل اینجاست که وقتی یکی داره تو عرصه ی فرهنگی فعالیت میکنه و قانون و فرهنگ اون جامعه یه حدودی برای خودش داره این شخص باید به این امور پایبند باشه.مثل اینه که بگی طرف 99 سالشه عیبی نداره بزرگراه رو برعکس بره...
  • ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    دنیا به ادم بخنده بهتر از اینه که شریعت خدا را زیر پا بگذاریم اونی که باید بپسنده خداست نه غرب
  • ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    البته اين جماعت كلا اعتقادي به مسائل شرعي ندارند نه كه بلد نيستند اعتقاد ندارند چون متجدد تشريف دارند ولي متاسفانه اصرار شون به ناديده گرفتن عرفيات وشرعيات و قوانين اسلامي به صورت علني كمي عجيبه؟؟
  • شیخ پشم الدین کوفی ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    احتمالا نیکی کریمی معلم دوره ابتدایی انتظامی بوده سخت نگیرید
  • ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    وای به اون روزی که اینها توی فیلم ساختن آزاد گذاشته بشن!
  • دنیا گنوگه ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    بماند .دایی دنیا گنوگه گنوگ=دیوانه
  • علي ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    از شما که اسمت "محمد" است بعيده! مگه در حکم حرمت بوسيدن نامحرم اومده که بايد از روي هوا و هوس و خوشگذراني اين کار انجام بشه؟ يعني اگر من سنم رفت بالا و دختر زيبايي سن نوه بنده بود برام بوسيدن و بغل کردنش حلال ميشه؟ حکم خدا رو که ما دليلش رو نمي‌دونيم. فقط ميدونيم چون خدا گفته واجب الاطاعه است و نبايد خلافش عمل کرد وگرنه ميريم جهنم.
  • ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    ... جانها رعایت این حد ومرزها کاری به مشرق نداره حد و حدود ودستورات الهی است این کار گردنکشی دربرابر اعتقادات وشرعیات و هنجارهای جامعه است ننگ ونفرین به کسانی که این چیزهارا تجدد میدونند
  • ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    گندشو در اوردن این ها که بعنوان الگو متاسفانه هروز در فیلمها وسریالهای این کشور مطرح میش
  • ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    اگرثابت شودکه اعتقادی به اسلام واحکام نورانی ان ندارندفقطحق زندگی بارعایت اصول وضوابط حاکم برجامعه رادارند. به نظرم افرادمسیحی کشوربراین دسته ازبه ظاهرمسلمانها ارجحیت دارندچون تمام اصول وضوابط کشوررارعایت میکنند...حتی حجاب را که دردینشان ماننددین ما تاکیدنشده است رعایت می کنند.
  • ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    چه توجیه مسخره ایی خیلی از گناها همین جوری انجامیشه با توجیه
  • ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    اینقدر .... که اینها همه چیز رو به سخره گرفتن !
  • مشتی ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    تا کور شود هرآنکس که نتواند دید
  • عموی اسفندیار ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    اواااااااااااااااااااااااااا پیکان بزن کنار ؟
  • vip ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    خانوم کریمی ویزاتون آمادست برین سفارت سویس دریافت کنین.
  • علی ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    قتل نکرده که دوما از نطر دینی دست گرفتن به اغوش کشیدن کسایی که سنی ازشون گذشته مشکلی نداره . نیت مهمه :-) که پاک پاکه اعمالو به نیات اگه مسئله چیز دیگه ایه که ...
  • ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    نه بابا
  • راحیل ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    خدا همه بیماران روشفا بده... هر کس یه جور دنبال جلب توجه است.
  • ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    اینا اسلامو که قبول ندارن فقط رو دربایستی گیر کردند
  • آرش ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    آقایونی که یه دختر و پسر رو تو پارک به جرم حرف زدن به روابط نامشروع متهم میکنند این صحنه ها رو نمیبینند؟؟؟؟
  • ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان!!!! " از نطر دینی دست گرفتن به اغوش کشیدن کسایی که سنی ازشون گذشته مشکلی نداره " ببخشید مگر اینکه این موضوع رو شما توی رساله جدیدتون بیان کرده باشین
  • پریسا ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    بسه دیگه بخدا...بسه..... خجالت نمی کشید... ایران عراق و عربستان سه کشوری هستند که امام معصوم در آنهاست این 3 کشور تا قیامت و آخرین روز عمر زمین ستون های اسلام خواهند بود... با هر حکومتی اکثریت در این کشورها خداپرست خواهند ماند...
  • DE TE175 ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    با سلام بازم ماشالله اينجوري دل امام زمان شاد ميكنيم من نميخوام جانماز اب بكشم چون شايد گناهان از ايشون بيشتر باشه والي ادم بايد يكم شعور داشته باشه اخه ادم جلوي اين همه ادم اين كارا اخه به فكر چهارتا عرب شيعه كه زير دست اين بهاي ها هستن هم باشيد التماس دعا
  • ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    کور خدا چشم نداره عزیز...
  • ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    دلم میخواد به این حرفت هززززززززززززززززار تا منفی بدم . کوتاه فکری از شماست
  • کربلایی حسن ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    این اصرار بازیگران ایرانی...روی اقدامات ضد اسلامی چه معنی میده؟ چرا فقط روی اقدامات ضد دینی زوم کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ما گنده آنها شاه رو بخاطر همین اسلام ستیزی سرنگون کردیم
  • ابی ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    هرکس تو گورخودش میخوابه بجای اینکه به فکر انعکاس مشکلات معیشتی مردم باشید فقط حرفای خاله زنکی منتشر کنید
  • محراب دست غیب ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    اسلام بهانه هست..خدا رو قبول ندارن...جنگ آخر...جنگ دشمنان خدا آنهایی که خجالت می کشند اسم خدا را بیارند با طرفداران خدا و خداپرستان است...آنها که ایمان آوردند در عمل...
  • حامد ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    فکر کنم، اگر ناموس امثال تو رو جلوی چشمتون هم بغل کنند، باز افاضه میکنید که «قتل نکرده که ...»، «نیت مهمه...» و از این اراجیف!!
  • کامبیز ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    40 سال امریکا زندگی کردم الآن که برگشتم مطمئن شدم ایران از امریکا آزاد تره چون در هالیود اگر بازیگری شیعه بشه...اخراج و بایکوت محض اول اون متهم کردنش به مواد مخدر تروریست ها القاعده طالبان ایران و حزب الله دوم آن و ترور آن به اسم خودکشی...سوم آن است شانس بیاره از امریکا فرار کنه...
  • ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    اسرائیل و امریکا هم این قدر آزاد نیست جناب..
  • ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    آخه شاسکول!! این میمون بازی ها که دیدنی نیست؛ پس همون بهتر که کور باشیم!
  • ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    تو هم آدم میشی...دیر و زود داره...اما سوخت و سوز نداره چه کسی از قرن 19 الآن زنده هست؟
  • ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    خوبه هر کی هرکی بغل می کنه اول خبرش به شما میرسه
  • شناس ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    ..تا اين خبر ها توسط سايت هاي خبري و خبر نگاران محترم ؛ موشکافي و بزرگنمايي نشود که از نان خوردن مي افتند اين دوستان اطلاع رسان!.. در همه جاي دنيا همينه.. خبر هرچند جنجالي تر - بهتر!.. بقيه اش مهم نيست.. همين الان که اين همه بازديد و کامنت داشته اين خبر آغوش گرفتن! کافي ست... هدف همين است و بس - خبر به اين مهمي..
  • ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    شما یک شرح بر عروه هم بنویسید
  • جواد ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    انشالله مسلمانان جهان همه عاقبت بخیر بشن *توجه* : با تاکید : مسلمانان جهان
  • امیر ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    تاکی میخاید سراین مساعل بحث کنید
  • عمو ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    آخ آخ خبرنگارش متنبه شد حالا چه جوری جبران کنه بیچاره؟
  • ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    علی اقا پاک یادت نره
  • ابراهیم ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    نیکی کریمی فوتبال رو سوژه کار خودش قرار داده!!! این موضوع خیلی مشکوک به نظر میاد!! رفتار این گونه افراد رو نباید اتفاقی و بی برنامه تفسیر کرد! شک نکنید اینطور افراد که سفرهای خارجی هم زیاد میرن...حتما مورد توجه پروژه جنگ نرم دشمن قرار داشته و با واسطه یا بی واسطه هدایت میشن...اگر غیر از این باشه عجیبه!!! اینکه نیکی کریمی رو به سوژه ای میاره که اساساً نمیتونه دغدغه این خانم باشه... یک مسئله اتفاقی نیست! متاسفانه همانطور که اعلام کردند، ما گرچه در خیلی حوزه ها موفق بودیم اما در حوزه رسانه کم آوردیم و دشمن توانمند تر از ما عمل کرده... امثال نیکی کریمی با توجه به نوع نگاهشون به دنیا و مبانی فکری مشخص ! وظیفه خودشون میدونند با نظام ارزشی دینی مقابله کنند و بازهم اگر غیر از این باشه جای تعجب داره! شکی نیست که متاسفانه سینمای ایران همین الان هم بیشتر از اینکه در خدمت نظام ارزشی انقلاب اسلامی باشه در خدمت فرهنگ مهاجم غیر دینیه!! اگر به فتنه 88 دقت کنید خواهید دید که این برهان بیشتر ریشه در اعواجاجهای فرهنگی فکری داشت تا سوتفاهم سیاسی!!!
  • ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    اگر راسته میگی عکسش را نشون بدید
  • سعید ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    فردا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    شمابیش از حد شلوغش میکند برخی از نظدهندگان این خبر هم حتما باید به روانپزشک مراجعه کنند. خدا به فریاد برسه
  • ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    آقا در آغوش گرفتن زن عجوزه و مرد از كار افتاده اشكالي ندارد ! به شرطي كه ثابت شود آقاي بازيگر سالخوردگی زیادی دارد ..... !!! باقي بقاي جامعه هنري سينماي ايران .... ملالي نيست....!!!!
  • ابراهیم ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    اگر به فتنه 88 دقت کنید خواهید دید که این بحران بیشتر ریشه در اعواجاجهای فرهنگی فکری داشت تا سوتفاهم سیاسی!!!
  • نوید ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    برادر من تو یه جامعه همه روی یکدیگر اثر می گذارند(مخصوصا اگر فرد شناخته شده ای باشه) شما نمی تونی بگی که هر کس هر کاری دلش می خواد بکنه چون تو گور خودش می خوابه
  • رضا ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    بابا برو پی کارت . تو هم داری همه رو به دیده جاسوس نگاه میکنی . اصلا جنگ نرم حالیته داری این حرفها رو میزنی ؟
  • شهرام ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    احتمالا احساساتي شده آقاي انتظامي جاي پدربزرگ ايشان حساب مي شه ديگه
  • ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    شاسکول خودتی با فرهنگ...
  • ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    االان تو اين مملكت اجراي احكام اسلام فقط اندازه حرف من خودم بابلسري هستم شما بيا اينجا ببين چه خبره عين سواحل امريكا مسولين هم از ترس از دست دادن ميزشون حرف نميزنن يه روز كشور آذربيجان به خاطر رژه هم جنس بازها انقاد ميكرديم ولي اين طور كه داريم پيش ميريم اين رژه رو در ايرانم ميبينيم هيچ كس هم هيچ حرفي نميزنه. باز ميكم توجه و اجراي احكام اسلام فقط در حد حرف مسولين فرهنگي كارهاي مهمتري دارند از جمله دو دستي چسبيدن به ميز رياست.
  • ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    عجب دلیلی!!!!!!!!!!1
  • ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    پس قبول دارین که آزادی نیست دیگه؟!!
  • ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    اي....سر هر چي بازيگره. البته فقط بي غيرتاشون
  • شهين ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    اگر يک چهره مذهبی هم يک هنرپيشه جوان رو در آغوش مي‌کشيد باز هم مي‌گفتيد جاي پدربزرگ‌شون حساب ميشه؟؟ يا تمام فيس‌بوک و بالاترين و شبکه‌هاي ماهواره‌اي رو پر مي‌کرديد از انگ شهوتي زدن به اون آدم؟
  • ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    حالااگه 4 تا کلمه عربی باسم صیغه میخوندن دیگه بدترین کارارم باهم میکردن اشکالی نداشت نه؟
  • ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    چرا منفی ما به اینجور کامنتا عمل نمیکنه؟ خدای ناکرده بحث تقلب در آرا که مطرح نیست که؟!!
  • رضا ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    خدا تورو هم شفا بده که اینطور جلب توجه میکنی
  • رضا ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    ناشناس . تو که فیلم حالیت نیست برو تیله بازی کن .
  • کامران ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    مگه بده؟ همه جاي دنيا خبرنگاران هر چي زودتر و انحصاري‌تر خبر رو منتشر کنند نشونه حرفه‌اي بودن‌شونه الا ايران!
  • اسماعيل ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    ابي جون! اگر من توي گورم ميخوابم و تو توي گور خودت، وقتي تو خواستي از عرض خيابون رد بشي ميام با ماشينم زيرت مي‌گيرم و فرار مي‌کنم. حق هم نداري بگي چرا زدي و دررفتي، چون منو توي گور خودم ميذارند و به تو و امثال تو هيچ ربطي نداره که دوست دارم چه گناهي مرتکب بشم!
  • ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    خودت بیشتراز همه به روانشناس احتیاج داری همین تفکرات ضد دینی هست که جامعه رو به لجن میکشه
  • ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    تو مدرسه املاء چند ميشدي ؟ اول برو املاتو درست كن . مساعل !!!!
  • ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    این قماش نقل مار توی استین پرورش دادن هستندکه حالا مشغول به نیش زدن شدن عاقبت بخیر نشن و خیر از زندگیشون نبرن اوناهایی که به هرنحو زمینه ساز شکستن هنجارها وارزش ها ورواج بی عفتی در جامعه را باعث میشن
  • ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    از فیلم هائی که او بازی کرده توقعی جز این نمیره !!!!!! من که تعجب نکردم
  • ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    نیکی کریمی در مقابل چشم خبرنگاران و عکاسان عزت‌الله انتظامی
  • ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    اولا مسائل، نه مساعل!!!!!! واقعا اين به نظرت خيلي كم اهميت مياد!!!
  • سید امیر ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    انتشارش قبح داره به نظر من. بجاش خانوم خانوما اگه راس می گن خبر رو تکذیب کنن
  • ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    ببخشيد غلط ديگه ات ويادم رفت بگيرم مجيد جان! ميخوايد درسته نه ميخايد! برو دانش بجوي بالام جان!دانش!!
  • ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    بيسواد تو نظر ندي كسي نميگه لالي!
  • ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    من نميدونم واقعا اين نيتي كه ميگن يعني چي! درختره خودش و هفت قلم آرايش ميكنه مياد بيرون، ميگه نيتت درست باشه، ميرن تو بغل هم ميگن نيتت درست باشه! ميرن... ميگن نيتت درست باشه، جان ما همين نيت و شرح بدين تا ما هم بفهميم!!!!!!!
  • ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    واي از كجا تشخيص دادي يه پيرمرد 80ساله حسي نداره!
  • ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    پناه بر خدا!!! معلوم نيست داره اين سينما كجا ميره!
  • طاهره ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    ريختن حرمت گناه و عادي كردنش، الله اكبر خدايا به تو پناه ميبريم!يد يدالله فوق ايديهم
  • مجید ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    متاسفانه بعضی این دلقکا فکر میکنن که هنرمند یعنی بی بند و باری ، از اینا فقط میخوام که : یه جستجوی ساده تو اینترنت کنید ببینید که عروس ملکه انگلیس وقتی وارد یه کشور مسلومن میشه چطور با حجاب و روسری میاد و به فرهنگ و مردم اون کشور احترام میذاره.... حالا شما مقام و معروف بودنتون بیشتر از اون نیست که ؟؟!!البته از این نوع اتفاقات زیاده اون به اصتلاح اقای بازیگر هم که وضعش مشخصه ،احتیاج به گفتن نیست...بهرحال بنظر بنده اینا ارائه و اشاعه بی بند و باری رو با روشن فکری و فرهنگ بالا اشتباه گرفتن انشالله یه روزی متوجه بشن و واقعا تغییر بدن این نوع عقیده رو...انشالله خدا هممونو به راه راست هدایت کنه...
  • ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    کلاس چندمی این همه غلط داری آقای متمدن !!!
  • ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    چه جوری که دو سه روزه همه کامنت ها می ره رو آنتن ، انگار سیستم کنترل و سانسور کامنت ها غیر فعال شده
  • سعید ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    سلام به نظر من این کار صهیونیست ها و دشمنان اسلام میباشد . هر روز ردی از انها را در این مملکت می بینیم. خواهشمندم مسولان نظام کاری کنند. خدا رحم کرده خبرنگاران حضور داشته اند وگرنه چه میشد.
  • ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    احتمالا این سنت شکنی بی قصد و هدف نیست
  • abbas ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    آقا رضا از حرف حق ناراحت نشو اپر نظری داری منطقی جواب بده
  • ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    مسئولینی که آقای نیکبخت واحدی و محروم کردن و دارن آبروش و میبرن کجان؟ این کارها اشکال نداره؟ این اولین بار نیست...آخرین بار هم نیست سینما و تلویزیون ایران پر از فساده!!!!!!!!!
  • ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    شما قبل از این که در مورد مسائل فرهنگی نقد و نظر داشته باشی، بهتره یه کم به غلط های املاییت فکر کنی
  • ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    شما هم اسمت مورد داره هم نظرت و هم فکرت. فعلا قبل از اظهار فضل در مورد امور فرهنگی، به اوضاع خودت رسیدگی کن
  • ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    مشتاقم حاشیه شما رو بر عروه الوثقی بخونم..!!! حاج آقا افاضه بفرمایید چند جلسه پای منبر مبارک کسب فیض کنیم. سخت منتظر بیان حلال و حرام شما هستم...
  • ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    مسئولینی که آقای نیکبخت واحدی و محروم کردن و دارن آبروش و میبرن کجان؟ این کارها اشکال نداره؟ این اولین بار نیست...آخرین بار هم نیست سینما و تلویزیون ایران پر از فساده!!!!!!!!!
  • ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    خخخخخخخخ.... برو بابا انگوری. بحث دیدن و ندیدن نیست. بحث افسار گسیختگی حضرت والا مقام نیکی کریمی هست. شما مثه اینکه از دیدن این صحنه ها یه حالی میشی...نه؟؟؟
  • ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    برو بابا
  • ناشناس ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    آخه اینا تا کی میتونن برای مردم ادا دربیارن بالاخره یه روز باسین تا به ستوه میان دیگه باید این جامعه هنری رو از نزدیک بشناسین تا ببینین چه خبرهههههههههههههههههههههه من دانجوی معماری هنرهای زیبا هستم
  • ناشناس ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    آخه اینا تا کی میتونن برای مردم ادا دربیارن بالاخره یه روز باسین تا به ستوه میان دیگه باید این جامعه هنری رو از نزدیک بشناسین تا ببینین چه خبرهههههههههههههههههههههه من دانجوی معماری هنرهای زیبا هستم
  • من ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    به هالیوود, بخش فیلم های ...
  • سعید ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    سلام به نظر من اقای انتظامی گناهی نداره....
  • راضيه ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    ببينيد در عرض چند دقيقه چقدر ملت نظر دادن ؟ ميدوني چرا اينطوري شد ؟ اينا همه خودشونن چون نميتونن جلوي اين خرابي اقتصاد و بگيرن اين حرفا رو انداختن وسط. فكر ميكنم همه اينا اصلا" نگراني مايحتاج خودشون رو ندارن، خوب ديگه از جاي ديگه دارن تغضيه ميشن،حقم دارن. متاءسفم براتون.
  • ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    برای مملکت اسلامی خون ندادیم که 4تا مثه تو بیان بگن "خوب کاری کرده". غلط کرده این کارو کرده. میفهمی؟ غلط کرده. سر تا پای تو و اون مدیون شهدا هست که. میفهمی؟ میفهمی؟
  • ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    اگر نگرانی برای اسلام یعنی خاله زنک بودن؛ پس الحمد لله 75 میلیون خاله زنک داریم.
  • saeed ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    به نظر من انتظامی گناهی نداره. تقصیر حوری هاست.
  • ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    واااااای انقد بدم میاد از این آروغ های روشنفکری....
  • ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    عوام «شهرت» را با «معرفت » اشتباه می گیرند. برای همین است که بیشترین طرفداران و هواداران به اصطلاح هنرمندان از بیان کمالات آدمهای مورد پرستش خود عاجزند، البته اگر کمالاتی داشته باشند. البته طرز تفکر و قوه تشخیص امثال این خانم هم این چنین است. اگر خانم کریمی چنین کاری کرده، جواب به این سوال که آیا یک خانم مومن در مقابل یک پیر مرد چنین حرکتی از خود نشان می دهد چه معنایی می تواند داشته باشد.
  • ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    نه. همه قرصی نیستن. امثال شما قرصی هستن که با بهونه های "جای پدر بزرگشه " و .. توجیه می کنن.
  • ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    ای ول دمت گرم. معلومه از همون اول درک بالایی داشتی.
  • ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    برای شما که بد نشد....با فکرش هم حال می کنی! مشکل داری داداش مشکل داری.
  • ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    اینم هست. خبر بی منبع به درد نخوره
  • ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    ملت ایران جون میدم واسه حرفهای خاله زنکی...!
  • ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    خاك بر سر هر احمق وطن فروش و نا مسلماني كه منفي ميده!
  • saeed ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    به نظر من انتظامی گناهی نداره. تقصیر حوری هاست.
  • ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    درود بر اون سوادت!
  • ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    آدرس روانشناس بده!
  • ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    چرا سختش میکنید؟
  • ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    زر مفت نزن
  • 1111 ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    وا مصیبتا !!!!!!!!!!!!
  • ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    خب فرق توی عوام بیسواد با دیگران همینه که تو هنوز فرق یه ماشین یا خونه با سند منگوله دار رو از سرقتی و بی سند نمیدونی !!! بنده خدا تو اصلا چیزی بنام محرم و نامحرم رو قبول داری ؟ یا فقط بلدی به عربی بودن یه حکم و قائده شرعی ایراد بگیری !؟
  • ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    نيكي كريمي=گلشيفته ي فراهاني
  • ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    مریض تویی بذبخت ، جای پدرش بغلش کرده ؟! اصلا" تو چیزی از اسلام و عفاف و حیا حالیت میشه ؟! امثال شماها که کلا" دین ندارین که بفهمین بغل کردن زن و مرد نامحرم گناهه
  • yaser ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    khaaaak
  • ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    حالا چه کار کنیم ؟!!!! وای !!!!
  • reza ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    من تئاتر کار میکنم و با اکثر بازیگرا و کارگردانا بحث و گفت گو و دیدار داشتم کلا تو حوزه هنر که وارد مشه مخصوصا تو بحث تئاتر و سینما ارزشهای ایرانی و اسلامی خیلی کم رنگ شده ، افراد هنرمندم تقصیری ندارنا شما یه نگاه بنداز به کتابهای دانشگاهی ما ، هرچی فلسفه و سبک و مکتب و افکار کشورهای غربی و شرقی هست یک طرفه به خورد ماها داده میشه ، اکثر کتابها و منابع و از اونا داریم میگیریم اون وقت میخواین تاثیری نداشته باشه ، تازه این که خوبشه شما یه سر تو لوکیشنهای فیلم برداری یا پلاتوهای تئاتر برین اونوقت در آغوش گرفت یه امر عادی به حساب میاد
  • ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    خفه شو نفهم همینطوری همه چیو توجیه میکنین و هرکسم مخالف نظرتونه کوته فکره تو اصلا فکر نداری که حالا بخواد کوتاه باشه یا بلند
  • ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    خاک تو گورت انشاالله اون دنیا باهم محشور شین
  • اصتاد ادبییاط ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    بابا مثایل رواشتباه نوشطی برو املاع یاد بگیر بعد نضر بده.
  • alitak ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    ای بابا به جای بحث سره این مسائل چرت وپرت بهتره به فکر خودمون باشیم از نظر منم رفتار خانم کریمی هیچ عیبی نداره که هیچ میتونه یه نوع فرهنگ سازی باشه خودش البته این نظر منه نمیدونم شما طرز فکرتون چیه
  • ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    متأسفانه تاکنون رسانه‌های رسمی کشور خبری درباره این حرکت ناشایست منتشر نکرده‌اند. چرا متاسفانه؟
  • وکیل ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    اینا نونا آب نمیشه بچسبید به کاردون از اینا تا دلت بخاد هست این سینماییا غیرت هالیش ننننننننننننننییییییییییییییییییسسسسسسسستت>
  • صفری ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    ایشان فکر میکنند اگر گشنه بودی برای سیر کردن شکمت باید فاحشه بشی(ببخشید). اما بایذ عرض کنم ما چهار پا نیستم ! انسان مسلمان برای اعتقاداتش سر می دهد... خیلی حوصله ندارم جواب این تیپ افراد را بذهم!!!
  • من ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    آخه عوضی از کی تا حالا رسوم دینی شده حرف خاله زنکی؟؟؟؟
  • vakil ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    khak to saretoooooooon...................
  • من ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    تو دبستان املا چند میگرفتی؟ تغضیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    بابا هردوشون دیگه از حیز انتفاع خارجند ؛ مشکل شرعی نداره فقط باید غذرخواهی کنند
  • جواد ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    یه مشت عوضی آشغال مثل تو جامعه رو به گند کشیدن. خودت کور شی و.....
  • ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    یخ نکنی بی مزه!!!!!
  • ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    چرا شما وامثال شما که ظاهرا خیلی مذهبی هستید وارد وادی سینما - هنر -- ویا ورزش نمیشوید؟ تا خیال مردم هم از فسادها در این حوزه ها راحت شود
  • ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    مثل اینکه تو ایران کسی وهابی ویا طالبانی بشه
  • ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    حواسم نبود مثبت دادم.
  • ابوالفضل ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    بحث هوا و هوس نیست ؛ بحث هنجارشکنیست .
  • reza ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    قابل توجه برادر رضا .اتفاقا یکی از راهکارهای جنگ نرم به خدمت در آوردن هنرمندان کشور هدف میباشد.(بر اساس تئوریهای جین شارپ)
  • هرکول ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    دخترم راضیه بگو تغذیه تکرار کن تغذیه !!! آفرین
  • ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    تغضیه جان! فکر کنم این کامنت رو برا یه مطلب دیگه می خواستی بذاری اشتباه اینجا نوشتی..
  • محمد ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    منم این حرکت را تایید نمی کنم اما بحساب پدر و فرزندی بگذارید که مطمئنا همین بوده ، آقای انتظامی جای پدر خانم کریمی بحساب میآید .
  • ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    چرا عکس نداره اگه راست میگید؟ بعضی افراد جامعه ماهم خیلی مودبند ها!!!!!!!!!
  • ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    این دیگه چه جورشه بابا یارو بالای 80 سنشه یعنی اینقدر افکارتون منحرفه چرا به دید پدر و فرزندی به این مسئله نگاه نمیکنید
  • ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    خب حالا اين خانم الگوي جامعه ما شده؟ متاسفم
  • مهین ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    چهره مذهبی خیلی بی جا میکنه از این کارها بکنه...خانم نیکی کریمی که ادعایی نداره..معلومه که جای پدربزرگشون حساب میشه
  • فرشاد ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    عزت الله انتظامی 88 سالش هست... بی خیال انقدر سخت نگیرید... انقدر عزت الله انتظامی مرد بزرگی هست و انقدر حق داره به گردن سینما و تئاتر که دیگه به آغوش کشیدنش دین و مذهب نمیشناسه.
  • ابی ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    اول عکس و ببینید بعد رو هوا نظر بدید یک مشت متهجر متعصب بخاطر یه مسیله که هنوزم معلوم نیست راسته یا دروغ همه غیرت مند وغیور شدند
  • سید ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    به نظر من هر کی بخاد وارد سینما شه باید کارت بسیج فعال داشته باشه یا حوزوی باشه
  • ناشناس ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    شهدا از شما شرمنده ایم ای کاش اجازه میدادین این حرمت شکنان به دست بعثیها می افتادند تا آونوقت...
  • ALIEDGE ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    آزادي نيست؟؟!!! ديگه چي ميخواين شما؟؟ خيلي رو داري مرتيكه آزادي تو غرب نيست كه نميزارن مردم حرف بزنن
  • ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    واقعا كه ساده لوحي بابا جان چه ربطي به 13آبان دارهٰ مشكل داره!!
  • محمد ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    تقديم به عزيزاني كه مدعي مظلوميت در سينما و عرصه هنري هستند!!!
  • ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    بیمار جنسی هستین همتون خدا به شفا و همه ی همراهانت شفا بده. کم توو کار ملت فضولی کنین
  • ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    خودت چرا نظر دادی راضیه خانوم!
  • ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    دوستان عکسش هم الان تو گوگل پلاس منتشر شد
  • مهدوی ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    فاتحه عفت و حیا از خیلی وقت پیش در محیطهای به اصطلاح فرهنگی در کنار سهل انگاری مسئولین از جمله سینما خوانده شده است نمی دانم فردای قیامت جواب حضرت امام و خون پاک شهدا را چه خواهیم داد
  • ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    خاک تو سرفدراسیون فوتبال که این خانوم رو می فرسته قاطی فوتبالیستها تا فیلم بسازه و پول در بیاره خیلی ظلمه
  • ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    تغضیه؟
  • ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    وقتی تظاهر به ایمان اجباری می شه اونوقته که جامعه به ریا و دروغگویی عادت می کنه!!!کشورمون پر شده از آدم های به ظاهر متدین !!!!!حجاب اجباری باعث بی احترامی به حجاب با بد حجابی می شه!!!!شما اگه واقعا دینتون رو دوست داشین با تحمیل اون به بقیه اون ها رو وادار به بی احترامی و دست آویز قرار دادنش نمی کردین!!!!!
  • هادی ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    ای کاش نه فقط تفکراتشون بلکه فیلم ساختن و بازیگریشون هم غربی بود. من خودم کارگردانی کردم...به نظر من ما به جز تعداد انگشت شماری،بازیگر خوب تو ایران نداریم.همین خانوم نیکی کریمی هم به نظر من اصلا خوب بازی نمیکنه و به خاطر اسم و چهرشه.در ضمن اگه سینمای ما غربی بود چرا برای ساخت فیلم لاله(که مطمئنم پولشو بر میگردونه و همرو مات میکنه)این همه کار شکنی شد که چرا کارگردان این فیلم اصلا سر صحنه ی فیلمی رفته که بازیگراش روسری نداشتن!!!!!سینمای ما وضعش از شیر و ماست و مرغ و دلار بدتره!چون تو اون موارد میدونیم مشکل کجاست ولی تو این مورد خیلی هامون منشا مشکلو نمیشناسم.
  • ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    برای حفظ هر جامعه ای مسئولان اون جامعه قوانینی وضع می کنند حال چه مردم آن قانون را دوست داشته باشند یا نه. حجاب هم یکی از همین موارد است و این تحلیل که برخی برای اجباری بودنش مرتکب ریا می شوند پس باید حجاب را برداشت تحلیلی سطحی و ساده انگارانه است. قوانین راهنمایی و رانندگی هم اجباری است پس چرا کسی در مورد آنها نمی گوید اجباری است و موجب ریا می شود و ... این که حجاب یک مسئله دینیه به کنار.و درست و غلط بودنش بحثی دیگر است اما اکنون رعایت نوع خاصی از پوشش در جامعه ما قانون است و و باید مثل سایر قوانین محترم شمرده شود و تخطی از آن مستلزم تحمل مجازات است
  • Reza ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    ستون ایمان همتون لرزیده وا مصیبتا !! حالا خوبه ندیدید , فقط شنیدید
  • ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    مرگ بر بی عفت
  • ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    اولا منبع خبر معلوم نیست.بین حق و باطل هم چهار انگشت فاصلس یعنی فقط بر شنیده ها تکیه کردن.شیوع گناه از خود گناه بدتره.فتنه درست کردن از قتل در خانه خدا بدتره.از همه مهمتر باباجان یکی بود اسمش ... بود به مقامی رسید یهو خانم معلمشو دید فکر کرد هنوز بچه هستش!!
  • مسعود فاطمی ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    فقط باید بگیم صدا وسیمای لاییک یعنی همان بلایی که غرب میخواست به سرمان بیاورد.
  • ساره ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    آقا همینی که هست. بس کنین این نگاه سنتی عقب‌مونده تون رو.... نمیدونم خودتون رو گول میزنین ؟ این که توی دنیای هنر ساده ترینشه. مردم ما یا نمیدونن یا نمیخوان ببین که هر در صورت مشکل از خودشونه ...
  • حسین نجار ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    شوت!!! موقعی که خبرو خودشون تهیه میکنن بگن منبعش کجاست؟؟؟
  • ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    واقعا ملت مسخره ای هستیم و خودمان بازیچه قرار داده ایم. یک جور دیگه فکر میکنیم یک جور دیگه حرف میزنیم و یک جور دیگه عمل میکنیم . واقعا ملون واقعی ملت ماست. چون انچه نشان میدهند نیستند.
  • تبریزی شیعه ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    من باحرف دوستمون درمورد روانشناسی موافقم..اقای انتظامی جای بدر خانوم کریمیه یه کاری نکنیم به این دو هنرمندمون توهین بشه.. ولی ماها تو تخریب کردن دیگران خیلی پیشتازتر شدیم بخصوص تواین چند سال اخیر خدا عاقبتمونو بخیر کنه
  • فرگل ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    حالم از همتون بهم می خوره آدمای متحجر شما مثل اینکه نمی خواید واقعیتها رو بپذیرید بابا دنیا عوض شده بایدم سر ملت رو به این چیزای پیش پا افتاده گرم کنید یه نگاه به فیلم های غربی بندازید اونا این مسائلو تو خودشون حل کردن ولی شما عقب افتاده ها فقط می گید وا مصیبتا
  • shaka_raz@yahoo.com ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    خفه شو با همين حرفهاي چرتو پرت جامعه رو به لجن كشيدين هنوز دارن حرفهاي رضاخاني ميزنن عاقبتتون بايد بشه مثل رضاي پهلوي
  • پیمان ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    ای بابا . آخه یکی نیست توی قرن 21 به این دوستان راه بهشت هموار کن , ضد جهنم بگه به شما چه ربطی داره؟ ها؟ الکی این بیچاره ها رو تابلو نکنین اینا ارزشمند هستند و از خیلی شما برادران حزب ا... پاک ترند .
  • خسته ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    واقعا خسته شدم از این همه بی حیایی و بی غیرتی.آهای بچه شیعه ها تا دینمون این بازیگرای عوضی ازمون نگرفتند به پا خیزید باید جهاد کنیم. یا علی
  • سانتانا ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    خانم فرگل،نمیدونم تاچه اندازه با شرایط روز سینمای هالیوود و اساسا جهان امروز آشنا هستید اما بدونین فرهیخته های جوامع غربی و افراد باوجهه اخلاقی و فرهنگی چیزهایی که شما میگید حل شده را بر نمیتابند
  • رضا 4222162 ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    عزیزانم اگه فیلمبردار و عکاس اونم این فیلمبردار و عکاس های ایرونی که از خواب افراد تو همای ها و ... مستند تهیه می کنند در اونجا بودن پس چرا یه مستند در این موضوع ارائه نمی دهند
  • یکی ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    ببخشید ها شما کی هستید که الکی فتوا می دهید که عیبی نداره به اغوش کشیدتش بالاخره نا محرم نا مرحمه شوهر نیکی کریمی هم کار خوبی کرد که 20 سال پیش طلاقش داد
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    حلا تو این قد جو گیر نشو ...
  • ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    خاك و چوك
  • ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    غیرت نداری عوض شدن دنیا و عقب افتادگی ما بهونته.
  • محمد ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    تا اونوقت قدر عافیت را بدانند وبدانند که هیچ چیز با عزت وکرامت انسانی قابل جایگزینی نیست .
  • ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    بی شرفهای بی غیرت میخوان با این کارها غیرت رو که قدمتی زیاد دربین ایرانیان داره از ایرانیان بگیرن تا به راحتی بتونن به منافع خودشون توی ایران دست پیدا کنند چون میدونند تا ایرانیان با غیرت باشن اجازه تجاوز به هیچ کشور رونمیدن.شرف وغیرت خریدنی نیست که اگه کم داشتی بری مغازه بخری باید توی خون آدم حلال زاده باشه حالا برو فکر کن داری یا نداری؟ضمنآ باشرفترین آدم های عصر حاضر شهدا بودند که شیرین ترین چیز جودشون رو دادند ولی وطن وناموسشون رو ندادند.
  • ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    مرد بالای 70 نامحرم نیس از هرکسی میخاید بپرسید
  • رضا ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    شما مرجع تقلیدی آقای ناشناس؟
  • نوید ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    واقعا؟
  • ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    عکس مستند زمان آغوش گرفتنش هم منتشر شده
  • ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    اگر شرایط حاکم بر جامعه مشابه شرایط حاکم بر شما آدمهای این سایت و هواداراشه، که بدا به حال این جامعه مریض!! بابا استاد 90 سالشه!! دیگه کنترل درستی روی اعضای بدنش هم نداره، آلزایمرش داره به شدت عود می کنه، حتی به لحاظ فقهی هم ایم کار مشکلی نداره.... مشکل ذهن بیمار بعضی هاست که که به اشتباه فکر می کنند غیرت مندیه...!! شما که بریدی و دوختی... اول که آب پاکی رو ریختی رو دست خواننده که جامعه کلاً مشکل داره! بعد بی شک و شبهه گفتی که این کار هم مشکل اخلاقی داره... ولی اونی که مشکل داره شمایین، اول از همه اگر هم فرض کنیم که این کار منکر است، اشائه منکرات کردی، ثانیاً اگر ذره ای وجدان تو وجودتون بود، نظرات حاکم بر اون ذهن غریبتون رو نظر کل جامعه نمی دونستید، و اگر ذره ای خدا ترسی در وجودتون بود، جای خدا نمینشستید و گناهان دیگران رو میشمردید!
  • ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    رئیس جمهورتون وقتی دست معلم خانومش رو بوسید، دهن کجی به شرعیات و عرفیات بود؟؟
  • ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    اتفاقاً با خوندن کمی رساله، می فهمید که محرم و نا محرم خیلی هم به سن وابسته است!! برو مسائل مربوط به زنان یائسه رو بخون، میفهمی!!
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    چطور وقتی رئیس جمهورتون دست معلمش رو بوسد، هنجار شکنی نبود، بلند فکرهای با ادبیات؟ صد تا نا سزا بار همه می کنید، یکی این وسط گفته کوته فکر؛ یارو میاد مینویسه، خفشو.. فلان فلان، من کوته فکر نیستم...!!! کاملاً مشخصه چی هستی!
  • ناشناس ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    فرگل جان وقتی میبینی یه عده یه جا جمع شدن که نظر بقیه براشون مهم نیس بذار تو گمراهی خودشو فسیل بشن :)
  • ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    خدایی؟؟؟
  • امیر ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    چه جسارتا!!!
  • ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    ااااا امار بیماران جنسی رفته بالاها.مگه نه اقای ناشناس؟؟؟
  • ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    واااااااااا.من با کار ایشون موافق نیستم اما دیگه انقدم کارش به اندازه گلشیفته بد نبوده
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    زن یائسه هم اشکال نداره هر گهی بخوره!
  • ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    با اين كارش مثلا ميخواد بگه متمدنه
  • ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    این خاله زنک بازیا چیه. به شما چه. طرف تن خودشه دوست داره کسی که جای پدربزرگشه رو بغل کنه. توام اگه میتونی برو. نه اینکه چون دستت به گوشت نمیرسه بگی پیف پیف بو میده
  • ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    زن و مرد نامحرم،حد و حدود روابطشون مشخص هست،چه دنیا عوض بشه چه نشه،چه آسمون بیاد زمین چه زمین بره به آسمون،معنی این توجیهات برای یک کار نادرست از خود اون کار، اشتباه تر هست.
  • ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    قابل توجه بازیگرانی که از پاکی ونجابت سینما صحبت می کردند!!! گندزدین به سینما
  • ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    این مملکت فقط مال امثال شما نیست .
  • ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    میخواد ساده ترینش باشه میخواد پیچیده ترینش در هر حال این کار اشتباه است چون حدود روابط محرم و نامحرم مشخص هست.
  • ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    عکسش توی فرهنگ نیوز هست.
  • ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    شما عقیده خودت رو داشته باش و به دیگران کار نداشته باش.والله مردم از شما ها هم خیری ندیدند
  • ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    برای کار اشتباه توجیه نیارید،اگه قرار بود بین پسر 15 ساله و پیرمرد 120 ساله فرقی باشه خود خدا میگفت.
  • ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    اگر میخواید نظر بدید،نظر بدید،اما نه از جانب شرع.
  • ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    درسته ایشون کار درستی انجام ندادند،اما قضاوت در مورد همه آدما با خداست،شما اینطور صحبت نکنید.
  • ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    میخواد قرن 1 باشه میخواد قرن 121،کار اشتباه را توجیه نباید بکنیم.
  • صدا ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    خدا لعنتش كنه....
  • علی ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    متحجر دور از تمدن(تمدن ناب اسلامی)
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    مساله اینه که هرکس تو گور خودش نمیخوابه،همه در مقابل هم مسئولیم،مثال همون کشتی که اگه هرکس خواست زیر پای خودشو سوراخ کنه،بگه دلم میخواد و کسی هم چیزی بهش نگه در حالی که همه دارن غرق میشن.
  • علی ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    تا کی می خواید به این ماله کشی های تهوع آور ادامه بدید؟!
  • علی ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    کاش قتل کرده بود از این قبحش کمتر بود
  • ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    مردم فضول بدبخت برید سرتون به بدبختی ها یه لقمه نونی که داریم با بدبختی درمیریم باشید
  • علی ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    جناب، ما جلوی انحرافات دنیای امروز می ایستیم البته شاید برای شما اخلاق و انسانیت هیچ اهمیتی نداشته باشه ولی ما اینطور نیستیم دنیای غرب دنیای لجن زار خشم و شهوته، حالا شما تا می تونید واقعیت های چنین دنیایی رو بپذیرید!
  • علی ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    چی؟! یعنی بغل کردن یه مرد اونم توی جمع مشکل نداره؟! منظورت اینه؟! مطمئنی شیعه هستی؟!
  • علی ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    مردم رو به انگلای بی همه چیز قاطی نکن! شما اگر مردم بودید که کلا الان نظام جمهوری شهوانیتونو سرکار میاوردید!
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    البته در سخنتان جمع نبندید،همه جامعه هنری اینگونه نیستند.
  • علی ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    کسی مجبور به دیندار نشون دادن خودش نشده بلکه این افراد رذلی مثل ... هستند که سوء استفاده ابزاری می کنن... چیزایی که باید رعایت کنن یه حدود ساده در اجتماعه خیلی جالبه جای شاکی رو هم عوض می کنید!
  • ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    چه مچی گرفتیا! یه کوچولو بگرد تو نت مستندش هم موجوده!!!
  • شناس ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    به نظر منم ایرادی نداره
  • ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    ایشون جای پدرشون هستند نه پدرشون.کار ایشون نادرست بوده،نباید با بهانه هایی این چنینی که ایشون جای پدرشون بوده و ... کار غلط را توجیه کرد.
  • ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    من معنی این جای پدر را نمیفهمم،اگه جای پدر جایگاهی داشت خود خدا بلد بود بگه،پس به غیر از کسانی که خود خدا نام برده بقیه نامحرم هستند میخوار 15 سال داشته باشند میخواد 10000 سال.
  • ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    جای پدر بزرگشه،پدربزگش که نیست.
  • عزيز ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    يك عده مي گن غرب در خلاف وبي غيرتي و... غرق شده . اين آقايون وخانومها مگه به چند كشور غربي رفته اند كه اين قدر از غرب بدگويي مي كنند . تورا به خدا زماني حرف بزنيد كه چند جا رفته باشيد ومستند حرف بزنيد. در برخي از همين كشورهاي غربي سيگار گشيدن تو خيابون عيبه ؟ چه به رسه به هز چيزي كه شما مي گين
  • هانيه ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    درسته كه آقاى انتظامى سن وسالى ازش گذشته ولى ديگه بغل كردنش واسه چى بود؟
  • ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    یارو ربات ساخته داره تو مریخ تک چرخ میزنه واسش ما اینجا فکرمون به چی مشغوله!!!!!!
  • منافق ستیز ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    به تو چه؟
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    اونم نتیجه نخبگانی است که از سایر جهان گرفته پس لطفا شما که از این هنرا نداری ببند دهنتو
  • ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    شمام اگه خدا ترس بودی ،جای خدا نمینشستی و حکم شرع را عوض نمیکردی.
  • ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    از خدا هم بپرسیم همینو میگه؟!
  • مسعود ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    سلام. الگوی بانوان کشورمان کیست؟ حضرت زهرا (س) یا بازیگران فوق العاده با حجاب و روشن فکر داخلی و خارجی؟
  • ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    چه ربطي داره يعني ما غيرتو بزاريم كنار بعدشم بريم فضا چي ميگي؟ چند چندي با خودت؟
  • خواننده صادق ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    اين عمل خيلي زشت بوده ولي خودمانو گول نزنيم اينئ عقايد وجود دارد بايد براي آفكري كرد!!!
  • ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    انقدر منفي ميدم كه چشت درآد!
  • ببل ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    خد لعنت کنه
  • ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    اونوقت ببخشید کدومشون زن یائسه بوده جناب ناشناس؟
  • ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    خدا امثال شما رو لعنت کنه که فکرتون انقدر منفیه!
  • ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    اگه با یه یغل کردن به سینما گند زده میشه، پس باید کل سینما های دنیا رو تعطیل کرد!
  • ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    امريكايي خفه.
  • سیدامیر ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    اینا اپوزیسیون فرهنگی‌ان
  • ياور ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    موافقم باهات! همينه كه ما الان پيشرفته ترينيم تو دنيا!!
  • ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    خاك بر سر اون جامعه اي كه به دين مردمانش كار داشته باشه! تو اين سينما همه بايد بگن مسلمونن تا كار كنن انگار! به شما چه نيكي كريمي كي رو بغل ميكنه؟ مگه خواهر و مادر شماس؟ اصلا مگه شما دين نيكي كريمي و استاد انتظامي رو ميدونين؟ شايد مسلمون نباشن!....
  • ناشناس ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    استادتون آلزایمر داره نیکی جونتونم فراموشی گرفته فقط بلدید وقتی به اصطلاح الگوهاتون گند میزنن ماله بکشید!! همه واسه ما احکام بین شدن
  • ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    جالبه که نیکی کریمی محکوم میشه... خوب انتظامب هم دستش رو دور کمر کریمی حلقه کرده...
  • ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    جسارتا انعکاس گناه بدتر از گناه نیس؟!
  • مسعود ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    سلام. مثه اینکه شما اطلاعات چندانی از سینمای ما ندارید. ماهایا پطروسیان مسلمونه که توی سینما بازیگری کرده؟ این شخص خواهر و مادر ما نیست ولی با اینکارش میخواد عرض ارادت به استادش بکنه؟ اگه آره. راه مناسب تری نبود؟ یا قبح این کارو توی جامعه ی ما بریزه؟
  • مهدي ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    موضوعي كه خيلي خيلي جالبه و شايدم خنده دار ، اينه كه يه عده واقعا باورشون شده كه اين افراد واقعا روشن فكرند . روشن فكر ! ميدونيد يعني چي ؟ آخه نميدونم با چه زبوني بگم ، اگه اين كارها نماد پيشرفت و تمدن و روشن فكري باشه كه به قول شهيد مطهري يه حيوون مثل بز كه از همه ي اينا روشن فكر تره ! يه زموني ما براي اينكه يكي رو مسخره كنيم ، بهش ميگفتيم روشنفكر ! هيچ وقت يه انسان با شخصيت و با كلاس يه همچين رفتاري ازش سر نمي زنه و اين كارو فقط از يه موجود امي و بي سواد و البته عقده اي مي تونيم شاهد باشيم . ربطي هم به غيرت و عفت و اين چيزا نداره كه . طرف بايد انسان باشه . . . انسان ! چيزي كه خيلي ها معني و مفهوم انسان بودن رو عوضي گرفتن . عزيزا ! سرتون رو درد نميارم . . . اينا درست بشو نيستن ! يكي هنرمنده و ميشه يكي مثل حافظ و شهريار و . . . يكي هم چي كاره ست و ميشه اين ! نام نيكو گر بماند ز آدمي به كز او ماند سراي زر نگار يا علي . . .
  • ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    خدا کسی رو لعنت کنه که دینش رو به دنیاش می فروشه آقای آمریکائی
  • هستی ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    بعضیاتون خجالت بکشین این اقا هم سن و سالی ازش گذشته
  • ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
    0 0
    اول اینکه مسلمونن،دوم اینکه باید شئونات جامعه ای را که توش به یه جایی رسیدن رعایت کنن.
  • ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
    0 0
    اگه غیرت و حیا را بذاریم کنار،پیشرفته ترین می شیم تو دنیا؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
  • ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
    0 0
    ما هم نمیدونیم این بغل کردن برای چی بود،مگه احترام فقط به بغل کردنه؟
  • ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
    0 0
    ما کار به سینمای کل دنیا نداریم،اما تو سینمای ما نباید از این کارا بشه،شهدا جونشونو ندادن که این اتفاقا چه تو سینما چه غیر اون بیافته.
  • میثم ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
    0 0
    جسارتا! مگه صحنه گناه انعکاس داده شده؟! عمو جون برو دیکته ات رئو بنویس بعد بیا غلط املایی بگیر....
  • ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
    0 0
    احسنت
  • ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
    0 0
    به نظر من مانعي ندارد مابايد افكار تحجر گونه را دور بريزيم
  • ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
    0 0
    حدود محرم و نامحرم باید رعایت شود.
  • ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
    0 0
    اونها که به اعتقاداتمون با این کاراشون عملا توهین میکنند اشکالی نداره،اما نوبت به ما که میرسه میشه توهین و تخریب!!
  • ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
    0 0
    این چیزا که دیدن نداره،گویا غیرت و حیای مردم مسلمانه که بعضیا تاب دیدنشو ندارن.
  • اهورا ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
    0 0
    فرهنگ وسلامت انسانی فقط در اسلام .....!!!!وای وای........!!
  • ایرانی ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
    0 0
    مشرق جان شما چرا این گناه را ترویج میدی...! دلم برای حضرت آقا میسوزه که همچین پشتیبانایی داره
  • راحله ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
    0 0
    ول کنید این حرفها رو، یارانه رو کی میدن؟!
  • مهرداد ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
    0 0
    همون كه سلحشور گفت درسته.
  • یه دلسوز ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
    0 0
    فقط باید بگم برای خانم بازیگر متاسفم روز قیامت برای خدا نمی شود بازیگری کرد.
  • سعید ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
    0 0
    حالت خوبه؟ فکر کنم زیاد مصرف کردی!
  • نا شناس ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
    0 0
    موضوع سر این نیست که از روی چه چیزی بوده چند روز دیگه باید بازیگرای جوان جم کنیم که شروعش از همین جاست شما هم که پرچم المان دارید باید بگم اینجا ایرانه فقط ایرانی داخل این کشور میتونن نظر بدن شما حقی ندارید که حتی حرفی بزنید حتی اگر هم ایرانی باشید شما دلتون برای این کشور نمیسوزه دنبال ارزوهاتون هستید فقط به خودتون فکر میکنید !!!!!!!!!
  • نا شناس ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
    0 0
    این مملکت فقط مال کساییه که حاضرن برای هر وجبش خون بدن نه اونهایی که هر سانتشو به قیمت خون این مردم میفروشن
  • مصطفی ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
    0 0
    داداش دمت گرم آدرس دکتر خودتو نده !!!!!!! خواستی بدی ادرس یک دکتری بده کارش بلد باشه از وضعیت شما مشخصه که دکترت کارشو بلد نیس؟؟؟؟؟؟؟
  • حسن ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
    0 0
    کمی تعقل چیزی از آدم کم نمیکنه!
  • ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۱
    0 0
    الان من می خوام بدونم این مساله چه ربطی به الگو داره؟!!!
  • ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۱
    0 0
    میگن به پیامبر گفتن دو نفر مشغول کار خلاف شرعند. پیامبر علی را فرستاد. ولی وقتی وارد خرابه شد روشو برگردوند و وقتی برگشت گفت من چیزی ندیدم. حالا شما یک بغل کردنو بکن تو بوق و کرتا و داد بزن و بعد هم هی بگو اسلام اسلام! یه ذره اقلا اسلامی رفتار کن
  • مهسا ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۱
    0 0
    برو بابا تو هم برو تو قسمت یارانه ها نظر بده نه اینجا!!!
  • lastgoldentiger@yahoo.com ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۱
    0 0
    گناه در ملاء عام ، مصداق حتک حریم اجتماعه و مدعی العموم باید به اون رسیدگی کنه
  • ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۱
    0 0
    تحجر ميدوني يعني چي؟ لابد آزادي يعني هاليوود؟؟؟؟؟؟
  • ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
    0 0
    ريس جمهور هم دست معلم كلاس اولش را بوسيد
  • ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
    0 0
    اگه یه مطلب علمی بود هیچ کس نمیخوندش چه برسه به نظر دادن ولی چون قضیه خاله زنک بازیه یه میلیون نفر یقه جر میدن !!!! همینه که هرروز هشتمون گرو نهمونه
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
    0 0
    وای امریکا .... به جایی که رفتی و با چشات دیدیی ارجاع بده نه به شنیده هات
  • ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
    0 0
    اخه این توهم از کجا شروع شده. توهم توطئه معضل بزرگیه که باید به موقع درمان بشه
  • ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
    0 0
    نقل: اسرائیل و امریکا هم این قدر آزاد نیست جناب.. :)))) کلا مثال ادمای مثل شما همینه ،(امریکا هم اینطوری نیست) کی میخواین یاد بگیرین هر جایی به شیوه و سنت خودش. یادبگیر برای نظر دادن نیازی به مقایسه کردن نیست.
  • ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
    0 0
    ناشناس چهارم از ایران. هروقت یاد گرفتی که بدون فحش دادن نظر بدی بیا و تو جاهای عمومی نظر بده. یعنی منم الان حق دارم که بهت بگم یا مثل ادم نظر بده یا خفه شو.
  • jahanesefid@yahoo.com ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
    0 0
    باید یه چیزی برای سرگرم کردن مردم باشه دیگه
  • ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    0 0
    اگر مقابله با بی غیرتی و بی حیایی خاله زنک بازیه،پس اینو بدونین که ما اهل خاله زنک بازی هستیم.
  • سعيد ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
    0 0
    دوست داشته بغلش كنه اونم جاي پدرشه
  • سارا ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    0 0
    ماشالادروغ که کنتور نمیندازه
  • ناشناس ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
    0 0
    میدونم دروغه ... ولی اگه راست باشه نیکی خانم واقعا خاک تو سرت .
  • مینا ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    0 0
    هر کسی رو تو قبر خودش میزارن به ما چه که بغل کرده یا نکرده
  • ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
    1 0
    و خدا را هزاران بار شکر که بازیگر نشدم!! بسم رب الحسین علیه السلام وقتی معلم موضوع انشا را روی تخته نوشت، تصورات عالم بچگی و آرزوی بازیگر شدن آنقدر در ذهنم چشمک می زد که می دانستم بهترین انشای کلاس را خواهم نوشت! نمی دانم طنازی های خواهران غریب بود یا سادگی های فاطمه معتمدآریا،شاید هم ژشت های هدیه تهرانی که در آن زمان الحق به ستاره سینمای ایران تبدیل شده بود؛عجیب مرا و خیلی ها را درگیر این حرفه کرد. بگذریم که پدرمان گاهی قیچی به دست می گرفت و این رویاها و تصورات را پاره می کرد و همیشه تاکید داشت که این فکر را در سرم جای ندهم چرا که به من چنین اجازه ای را نخواهد داد. با خود می خندیدم و می گفتم او هم شیفته ی نقش "پدرسالار" است! فتوشاپ مرا ببخش! چه تهمت هایی که پس از دیدن عکس های بازیگران به تو نمی زدم! باورکردنی نبود اما کلیپ هایی که از پشت صحنه ها می دیدم واقعیت داشت، انگار در پشت صحنه همه با هم محرم بودند،چرا که کلیپ هایی که با عنوان "حضور بازیگران در پارتی" می دیدم خودشان آن پارتی را یک مهمانی ساده تلقی می کردند! الگوهای من در دنیای سینما روز به روز بیشتر به بازیگرهای غریبی شبیه می شدند ، از معتمدآریایی که ساده می پنداشتمش تا هدیه تهرانی که توقعی از او نمی رفت، هرکدام به نوعی اباحه گری و اهانت به ارزش ها را رسما برنامه خود قرار دادند. آرزوی بازیگر شدنم وقتی رنگ تنفر به خود گرفت که ملت مسلمان ایران من، در حال بلوتوث کلیپ "زهرا امیرابراهیمی" بودند، همان که یک ماه را پای سفره افطار به تماشای نقش آفرینی اش در فیلم "کمکم کن" مشغول بودیم. این غرب گرا بودن تنها محدود به بازیگران نمی شود، گویی هنر نمایش همان است که پس از رنسانس و بر اساس ادبیات اروپا متولد شده و دیگران حق تغییر آن را ندارند. آیا دردآور نیست که هنر نمایش در ایران، هنوز گوشه‌ی کوچکی از بزرگ‌ترین رخداد قرن 20 (پیروزی انقلاب اسلامی در ایران) را ننمایانده؟! آن گاه مهم‌ترین دستگاه فرهنگی کشور هم‌چنان در حال تقدیر از هنرمندانی است که هنوز ارزش‌های دهه‌های 40 و 50 را پاس داشته و تبلیغ می‌کنند و نه تنها کوچک‌ترین دغدغه‌ای برای نظام ندارند بلکه گاه به معاندانی سنگ انداز تبدیل می‌شوند که به تربیت نسل‌های بعدی هنرمند این کشور، مبتنی بر همان ارزش‌ها مشغول‌اند. امروز برهنه شدن و نقش فاحشه بازی کردن گلشیفته فراهانی در خارج، دست دادن اصغر فرهادی با آنجلینا جولی، روبوسی پیمان معادی با مدونا (خواننده ی فاحشه) و یا در آغوش گرفتن تهیه کننده ی خارجی توسط لیلا حاتمی مرا متاسف نمی کند؛ امروز شرمسار می شوم از آرزوی بازیگر شدنم و آتش می گیرم که می شنوم و می بینم که در ایران اسلامی ام؛ مریم امیر جلالی در معروفترین تالار تهران کنسرت خوانندگی برگزار می کند و نیکی کریمی در مراسم اهدای جوایز سینمایی اش به موزه پیش روی همگان برای ادای احترام به پیشکسوتان، عزت الله انتظامی را در آغوش می کشد!! بگذریم که هنوز هم اگر با فیلمنامه ی فیلمی آشنا نباشم،صرفا آن را بخاطر بازیگرهایی که مد نظرم است می بینم، و بگذریم که هنوز هم دلم برای عالم بچگی و فیگورهای سینمایی تنگ می شود،
  • كامي ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
    0 0
    جشم هاروبايدشست جور ديكر بايد ديد.اينقدر توزندكي اين واون سرك نكشيد ببينيد دخودتان بابازندكي جندجنديد.
  • ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    0 0
    چشمهایمان را رامیشوییم ودر انتظار هنرمندانی مینشینیم که درد دین درد خانواده ودرد جامعه رادارند.ماکاری به زندگی این به اصطلاح هنرمندان نداریم آنها هستند که با زندگی یک به یک ما سروکار دارند.
  • رها ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
    0 0
    واقعا متاسفم که توی جامعه هنری اسلامی ایران، هر روز شاهد یک اتفاق تکان دهنده تازه هستیم. پس کی دیگه میخواد با اینا برخورد جدی بشه؟ روز به روز ثروتنمد تر میشن بدون اینکه حتی ذره ای دغدغه افراد فقیر رو داشته باشند،و دریغ از ذره ای دغدغه دین اسلام.واقعا حق با سلحشور هستش سینمای ایران فاحشه خونه است.پس کی این مسوولا می خوان برخورد کنند با این به اصطلاح هنرمندان! به امید روزی که سینمای کثیف ایران تبدیل به یک سینمای اسلامی بشه و دیگر ردپایی از بد حجابی و بی حیایی زنان و مردان بازیگر باقی نماند. ان شا الله(در ضمن من خودم یکی از افرادی بودم که همیشه آرزوی بازیگری رو در سر می پروروندم ولی با اتفاقات اخیر به این نتیجه رسیدم که نباید به هر قیمتی بازیگر شد قیمت بازیگری در ایران خیلی گرونه ،زیر پا گذاشتن اسلام، شرف ،حیا و اعتقاداتم!
  • یک انسان ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    0 0
    ناشناس تو وهمه اونایی که تورو تایید کردن برین گم شین هنوز هیچی ندیدین قضاوت میکنین خدا به دادتون برسه!!!!!!!
  • ارمين ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    0 0
    استغفرالله ربي و اتوبي متاسفم
  • sarina ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
    0 0
    هر کاری که باعث وسوسه و تحریک دیگران شود حرام است این رسم، رسم کفار هست حتی در آغوش گرفتن زن و شوهر، برادر و خواهر در جایی که نشناسند اشکال شرعی دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس