به گزارش مشرق، سید علیرضا آل داود، فعال رسانه در کانال ایتای خود نوشت:

درجنگ ترکیبی ۱۴۰۱ علیه ایران، دشمنان مُرکب مانند آمریکا،رژیم صهیونیستی، تروئیکای اروپایی یعنی انگلیس، فرانسه و آلمان با کمک کشورهایی مثل عربستان و آلبانی و ترکیب ابزارهای سایبری، اقتصادی، تروریستی، اطلاعاتی و.... وارد شده و به دنبال پیشروی بودند. دشمن در این جنگ سعی کرد همه حوزه ها را فعال کند و چنانچه در یک حوزه خاص موفق به پیشروی نشد و یا شکست خورد، حوزه‌های دیگر را نیز عملیاتی سازد.

برخی از صاحبنظران خارجی از جنگ ترکیبی دشمن علیه ایران به‌عنوان «جنبش‌ بی‌سَر» یاد می کنند. در ادبیات رسانه ای، معمولا جنبش‌های بی‌سر به «اعتراضات فاقد رهبر» گفته می شود و شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در عمل نقش ارتباطی، رهبری و هدایت معترضان را بر عهده می‌گیرند. جنبش های بی سر، باعث تغییر حکومت نمی شود اما موجب ویرانی کشور، بی ثباتی، ناامنی، قتل و خشونت می گردد. ضدانقلاب و سرویس‌های اطلاعاتی دشمن نیز در جنگ ترکیبی علیه ایران، توان ایجاد یک بحران یا آشوب گسترده را نداشتند اما از فرصت‌هایی برای ابراز وجود و جذب معترضین از مسیر دروغ پردازی و سیاه نمایی استفاده کردند. درواقع ضدانقلاب «پروژه‌ی ویران‌سازی کشور» را در دستور کار داشت و می خواست با ایجاد جنگ داخلی، از مدل استفاده شده غربی ها در سوریه و عراق و لیبی و افغانستان و یمن استفاده کند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    5 9
    منظورازضدانقلاب طرفدارای بی عرضه پهلوی یا ایزی لایفی های اشرف و تیرانانشین هست که بعیده چنین کاری بتونن بکنن ولی اگر اکثرملت ایران منظورتونه قضیه فرق میکنه
  • ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    0 0
    اصلاح طلبان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس