عکس حضور مزدوران آمریکایی در کنار سربازان اسرائیلی

 تصاویر منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد مزدوران آمریکایی حاضر در اوکراین حالا برای کمک به اسرائیل در حمله به غزه، در کنار سربازان اسرائیلی قرار گرفته‌اند.

به گزارش مشرق، تصاویر منتشر شده در فضای مجازی حاکی از حضور مزدوران آمریکایی در بین نظامیان صهیونیستی علیه مردم غزه است. این تصاویر نشان می‌دهد که این آمریکایی‌ها از جبهه جنگ اوکراین به سرزمین‌های اشغالی آورده شده‌اند.

شرکت نظامی آمریکایی با عنوان گروه مشاهدات پیشرو (FOG) با انتشار تصاویری ادعا کرده که در سرزمین‌های اشغالی برای اسرائیل علیه مردم فلسطین در حال جنگ است.

عکس حضور مزدوران آمریکایی در کنار سربازان اسرائیلی

این گروه در حساب رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی عکس‌ها و ویدئوهای زیادی از حضور نظامیان وابسته به خود در نوار غزه منتشر کرده است و حتی برخی از تجهیزات آنها با پرچم آمریکا و اوکراین دیده می‌شوند.

از مارس ۲۰۲۲، اعضای FOG چندین بازدید از اوکراین داشته اند. این شرکت نظامی بارها به طور آشکار مشارکت خود را در اوکراین برای جنگ با روسیه در کنار کی‌یف اعلام کرده است.

شرکت خصوصی نظامی در ۱۵ اکتبر ۲۰۲۰ به طور رسمی به عنوان یک شرکت خصوصی در ایالت نوادا ثبت شد. این گروه توسط نظامی سابق آمریکا در افغانستان شخصی به نام دریک بیلز تاسیس شده است.

روزنامه نیویورک تایمز در مطلبی با اشاره به تداوم حملات جنایتکارانه اسرائیل به غزه، نوشت: دولت جو بایدن با وجود ناراضی بودن از وضعیت غیرنظامیان در غزه، هیچ تغییری در سیاست خود از این رژیم ایجاد نکرده‌است.

وزیران کشورهای عربستان و چند کشور عربی دیگر در جریان سفر به واشنگتن در یک نشست خبری اعلام کردند که حملات اسرائیل باید متوقف شود و حتی ایمن صفدی وزیر خارجه اردن در این نشست اسرائیل را متهم به قتل عام کرد.

اما آمریکا همچنان هیچ تغییری در موضع خود نشان نداده و روز جمعه هم قطعنامه شورای امنیت را که پیش‌نویس آن از سوی امارات متحده عربی آماده و خواستار آتش‌بس بشردوستانه شده بود را وتو کرد.

به نوشته این روزنامه، بایدن اگرچه تحت فشارهای داخلی و خارجی در مورد موضوع غزه است، اما هیچ اقدام قابل‌توجهی در این خصوص انجام است. مقامات کاخ سفید تاکنون صحبت در مورد قطع یا مشروط کردن کمک‌های نظامی به اسرائیل را نادیده گرفته و اعلام کرده‌اند که به اسرائیل مهلت قطعی برای پایان حملات به غزه نداده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    8 3
    یک مشت کابالیست
  • ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    7 3
    مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و .... و کشورهای خائن منطقه و منافقین داخلی و خارجی و کفار و مشرکین و توطئه گران و فتنه گران ...
  • ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    7 2
    شیاطین دور هم جمع شدن برای از بین بردن نور حق، اما تاریخ ثابت کرده باطل رفتنیه
  • ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    1 1
    اول و آخر باطل نابودشدنیه
  • ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    1 0
    رو عکس نوشته اوکراین
  • ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    1 0
    وقتی میگم اکراین همون اسرائیله و باید به روسیه سلاح بفروشیم واسه همینه، یکی اینکه وقتی روسیه حملات موثری انجام بده، آمریکا و اروپای جنایتکار کمتر سلاح و مزدور به جنگ غزه میفرستند، و دوم ضعیف شدن آمریکا و اروپا یعنی صلح در کل جهان.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس