کد خبر 1554837
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
نوری: استقلال یک سر و گردن بالاتر است و ناظر دربی باید مواظب نیمکت پرسپولیس باشد

مدافع اسبق استقلال گفت: استقلال یک سروگردن بالاتر است و ناظران دربی باید توجه لازم را به نیمکت پرسپولیس داشته باشند.

به گزارش مشرق، محمد نوری در خصوص توقف استقلال مقابل فولاد در هفته دوازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی با فولاد استقلال مالک تمام بازی و قدرت مطلق زمین بود اما متاسفانه دچار بدشانسی شد. بازیکنان فولاد اتوبوسی دفاع می‌کردند و دروازه بان‌شان هم خیلی توپ گرفت. فولاد بیشتر ضدفوبال بازی کرد چون هرتیمی مقابل استقلال فوتبال بازی کند بازنده می‌شود.

وی افزود: بازیکنان استقلال عملکرد خوبی داشتند. در خط دفاعی ضریب اشتباهات خیلی کمتر شده، امیدوارم سلیمی به دربی برسد. او شرایط خیلی بهتری پیدا کرده است. با اینحال استقلال بازیکنان با تعصبی دارد که می‌توانند جایگزین شوند. همه بچه‌ها شرایط دربی را درک می‌کنند و بهترین عملکردشان را ارائه خواهند داد.

نوری با اشاره به مهره‌های هجومی استقلال، عنوان کرد: خط حمله نیز شرایط خیلی خوبی دارد. هرچند که نیاز است تیم یک بازیساز داشته باشد تا مهاجمان بهتر تغذیه شوند و ان‌شاالله در نیم فصل نیز این مشکل حل شود. بلانکو نشان داده در تیم جا افتاده، او مقابل فولاد گل نزد اما تاثیرگذاری زیاد در حملات داشت. مهرداد محمدی هم خطرناکترین نفر هجومی تیم است. هر لحظه بوی گل می‌دهد. حرکات رو به جلو و شوت‌های پای چپش واقعا عالی است.

بیشتر بخوانید:

ستاره ملی‌پوش پرسپولیس دربی را از دست داد

وی تصریح کرد: درکل مقابل فولاد بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما بدشانسی آوردیم. از طرفی خیلی‌ها هم دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد و حسادت می‌کنند. جواد نکونام تیم خیلی خوبی را ساخته و نقطه قوت او آرامش و تمرکزش کنار زمین است که زمان ساپینتو این شرایط را نداشتیم. سرمربی فعلی تیم از کنار زمین به خوبی به بازیکنان روحیه می‌دهد. بزرگتین پوئن برای نکونام هم حمایت هواداران است و حتما در دربی هم به تیم کمک می‌کنند.

پیشکسوت استقلال در خصوص دیدار مهم روز پنجشنبه مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: اگر همه چیز در مستطیل سبز رقم بخورد، ان‌شاالله استقلال برنده این بازی خواهد بود. بیشتر نگران این هستیم که تصمیم گیری بیرون از زمین باشد و بخواهند پس از حذف از آسیا، به نوعی به رفع بحران در تیم رقیب کمک کنند.

وی افزود: در این بازی عدالت داور خیلی تاثیر گذار خواهد بود. امیدوارم بتواند مدیریت خوبی داشته باشد تا همه چیز درون زمین رقم بخورد. یعنی دست‌های بیرونی و پشت پرده چوب لای چرخ استقلال نگذارند. استقلال صدر جدول است و برای برخی این اتفاق قابل تحمل نیست. شیطنت‌هایی هم در چند وقت اخیر علیه استقلال شد اما درکل امیدوارم بازی بسیار خوبی برگزار شود و با برد تیم نکونام همراه باشد.

مدافع اسبق استقلال تصریح کرد: با توجه به بازی‌هایی که از هردو تیم دیده‌ایم؛ استقلال یک سروگردن از نظر فنی بالاتر است. امیدوارم داوری عادلانه باشد تا حق به حقدار برسد. نیمکت پرسپولیس در این سال‌ها نشان داده که فقط به دنبال حاشیه سازی و شلوغکاری است. زمان ساپینتو هم همین اتفاق افتاد و دیدیم که چه ماجراهایی به وجود آوردند.

نوری گفت: امیدوارم ناظران مسابقه به این مسائل توجه و دقت لازم را داشته باشند. از نظر فنی زورشان به استقلال نمی‌رسد و ممکن است به راه‌های دیگر رو بیاورند و حاشیه سازی کنند. همه این را می‌دانند و در بازی‌های دیگر هم اتفاقات مشابه افتاده است. همه ما پیشکسوتان و هواداران استقلال امیدواریم دربی با داوری و نظارتی عادلانه و منصفانه برگزار شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 26
  • داد ا ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    11 4
    مثل اینکه خیلی پرت شدی حاشیه سازی را اگر کمی قدرت تشخیص ومرکز ذهنی بتوانی داشته باشی از مصاحبه خودت بهتر نتیجه تهمت افترا وحاشیه خودت وساپینتو و..........را میتوانی پیدا کنی فقط کمی باید تمرکز وخود باوری داشته باشی
    • ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      2 1
      لنگ این فصل تا اینجا 10 امتیاز از داوری سود برده و حتی یک برد هم بدون الطاف داوری به دست نیاورده
  • ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    12 4
    هنوز در توهم توطئه هستین شما... تاکی قراره مشکلات فنی تیمها پشت این خضعبلات پنهان بشه
  • ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    9 4
    هر تیمی مقابل استق بازی کننه بازنده س....حالا خوبه همین امسال(نیازی نیست فسیل بکشم بیرون و به گذشته برگردم) دبل شدید هم تو لیگ برتر و هم جام حذفی
  • ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    12 6
    حتمامیدونی توههم چیه؟فازت چیه؟چی میزنی؟
    • ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      2 2
      توطئه نیست ابله لنگی همین دیروز هم گل آفساید سه امتیازی هدیه دادن بهتون تمام اشتباهات داوری به نفع لنگ بوده البته خدا جای حق نشسته که با خفت و خواری از آسیا که به صورت غصبی وارد شدید حذف شدید
  • ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    10 4
    قبل بازى با هوادار ، شرو ، ور گفتن اون مردك كار كشته . حالام يه كار كشته ديگه ،  از شخصيت بزرگاشون ، راحت ميشه فهميد كه تو اون طويله چه خبره .
    • ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      2 1
      دیدی بازیتونو با هوادار چه جوری با گل افساید براتون دراوردن؟ همه چیز علنیه همه از قبل میدونن قراره چه اتفاقی بیفته
  • محمود ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    7 4
    سلطان حاشیه که شمایید. حرفی برای گفتن ندارید چسبیدید به این موضوعات. این حرفها جز ترویج لمپنیسم در فوتبال هیچ فایده ای نداره
  • ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    4 0
    با سلام خیلی طبیعی است که استقلال بیم از داوری داشته باشد دیگه اینکه توهم نیست همین هفته هوادار چگونه گل خورد وباخت ؟ وهفته های قبل ،دربی های قبلی چگونه بود؟مگر یه مورد و دو مورد است ،لذا امیدواریم که اینبار قرار به اشتباه داوری نباشد ،البته استقلالیها باید با این فرض وارد میدان بشوند ودو نکته را لحاظ کنند اول اینکه مواظب باشند بخاطر سوتهای مشکوک به حاشبه نروند وبدون اعتراض که فایده ندارد فقط بازی کنند ،دوما باید حداقل یکی دو اشتباه را ملحوظ دارند و با این فرض دنبال پیروزی باشند.این فرض ها تجربه هست اصلا پیش بینی نیست .
  • وحید ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    2 4
    اینا از الان دارن فرار رو به جلو می کنن....
  • رضا ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    5 1
    من استقلالی نیستم ولی نفهمیدم تو فینال چی شد مربی استقلال اخراج شد چطور هیچ فیلم ومدرکی موجود نیست مگه هنچین چیزی ممکنه
    • ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      2 1
      و البته داور و کمکش رفتن تو جشن تیم پیروزی شادی کردن خخخخخخ.فکر نکنم تو تاریخ ورزش جهان سابقه داشته باشه این اتفاقاتی که دارن به نفع لنگ رقم میزنن
  • ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    1 2
    این یارو با این مزخرفاتش،پول‌میده چرت و پرتاش رو درج میکنید؟.حداقل از یه نفر مطلب بذارید یه عددی تو فوتبال باشه !
  • شرفی ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    1 2
    آقای نوری واقعا که نظر کارشناسیت خیلی بو دار و مغرضانه هستش برید از دو سه فصل قبل مروری داشته باشید ببین نیمکت کدام تیم وارد جنگ روانی شده براتون خیلی متاسف هستم که دارید جا نماز و آب می کشید
  • ح م ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    1 1
    آخه بشر یکم شعور داشته باش، اگه چشمت میدید متوجه میشدی که نکونام همیشه در حال داد و بیداد کنار خط زمینه
  • حامد ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    1 1
    😂😂😂😂 وقتی صنعتی و سنتی رو باهم میزنن
  • ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    1 1
    اینقدر وجود ندارد که حقیقت رو بگه. تو اصلا کی هستی که اسم خودت رو گذاشتی پیشکسوت استقلال. باز فنونی زاده یه مدت چرت میگفت بازیکن معروفی بود.این میخواد با این هذیون گویی بگه ما هم هستیم.
  • ارتش سرخ ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    1 1
    مث اینکه نوره حالش اصن خوب نیست،چرا چرت و پرت میگه،آقای توهمی خود نیکی و هشمی جز حاشیه سازی چیزی در چنته ندارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس