کد خبر 1554768
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
فوتبالیست برزیلی

یک فوتبالیست جوان برزیلی به علت برخورد ماشین به تابلوی راهنمایی و رانندگی جان خودش را از دست داد.

به گزارش مشرق و به نقل از سان، آدریانو بولولو، ۲۵ ساله در یک سانحه رانندگی که به همراه دوستان‌اش بود جان خودش را از دست داد و دوستان او هم راهی بیمارستان شدند. این فوتبالیست جوان و حرفه‌ای که در باشگاه فورتالزا توپ می‌زد به همراه چهار دوست خود رائول خاویر، کایو، ژائو پائولو و دالوآ در یک خودرو در حال رقصیدن بودند که خودروی آنها به دلیل سرعت زیاد به یک تابلوی راهنمایی و رانندگی برخورد می‌کند و آدریانو در دم جان می‌دهد. البته راننده، دوست او ژائو پائولو بود که او به همراه سه نفر دیگری که در ماشین بودند راهی بیمارستان شده‌اند.

پائولو (راننده) و دالوآ جراحت کمتری برداشته و از بیمارستان مرخص شده‌اند اما رائول خاویر و کایو به علت جراحت شدید حالشان وخیم گزارش شده است. در تصاویر می‌توان دید که ماشین به شدت صدمه دیده و همانطور که گفته شد آدریانو بولولو هم در صحنه تصادف جان داده است.

مرگ فوتبالیست برزیلی در سانحه رانندگی +عکس

مرگ فوتبالیست برزیلی در سانحه رانندگی +عکس

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Ti ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 6
    اون دفعه هم که این غرق شده بود و غذای تمساح ها شده بود .
  • یدالله ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    1 0
    ینی از تو این ماشین چند نفر زنده بیرون اومدن؟ من که باور نمیکنم چون پرایدهای خودمون که خیلی خیلی بهتر از این ماشین آمریکاییهاس وقتی خیلی خیلی کمتر از این ماشینه تو تصادف داغون میشن همه آدمای جلویی و پشتی همه میمرن چطور اینا زنده موندن؟ پس دروغه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس