کد خبر 1554755
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
مرحله جدید عرضه خودرو در سامانه یکپارچه از امروز آغاز می‌شود

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: ثبت نام جدید خرید خودرو در سامانه یکپارچه از امروز ۲۰ آذر آغاز می‌شود و تا پایان چهارشنبه ۲۲ آذر ادامه دارد.

به گزارش مشرق، مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: عرضه محصول جدید و یا محل ظرفیت‌های خالی موجود برخی خودروسازان از امروز دوشنبه ۲۰ آذر ماه در سامانه یکپارچه شروع می شود و تا روز چهارشنبه ۲۲ آذر ماه ادامه دارد.

به گفته او، این طرح با توجه به عرضه محصول جدید، ظرفیت‌های خالی ناشی از انصراف متقاضیان و افزایش تولید خواهد بود به طوری که ظرفیت‌های قابل ارائه توسط خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه عرضه خواهد شد.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: خودروهای عرضه شده در این مرحله، با توجه به اعلام شرکت های ایران خودرو (Haima ۷x)، آرین پارس (Lamari EAMA )، کرمان موتور (JAC j۴ ،JAC S۳ ،KMC X۵)، ایلیا (Dayun Y۷) و سانیار موتور پارسیان (Tigard X۳۵) مبنی بر امکان فروش فوق العاده محصولات خود با تحویل حداکثر سه ماهه است.

تقدسی گفت: همچنین طرح‌های عرضه شده شامل طرح عادی، طرح خودروهای فرسوده ، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (صرفاً مختص مادرانی که حائز شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که مورد تائید سازمان ثبت احوال کشور است) می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بی سواد ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    3 0
    تولید بیاورید پایین تا بازار تشنه باشد و لهله بزنند برای خرید خودرو !! خودرویی که چهار سال پیش قیمتش حدود 100 میلیون بود الان حدود 1میلیاد و خورده شده . مگر درآمد اکثر مردم در این مدت چند برابر شده ؟
  • ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    3 0
    ماشین چینی میارین اسامی پارسیان و ارین و بهرام چوبین میزارین رو شرکتهاش بعد دو سالم یه دو جین دزد از کنار این شرکت میزنه بیرون مردم عادی هم نه ماشین میبینن نه امید دارن که بهتر بخرن
  • یاحسین ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    4 0
    یعنی چی این خودروها رو گذاشتین کی داره یک میلیارد بده ماشین دلمون خوش بود سایت باز میشه میتونیم ماشین بخریم فقط به نفع پولدارهاست ما اگه یک میلیارد داشتیم که...
  • حامد ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    1 0
    با سلام و عرض خدا قوت حق ملت مظلوم ایران نیست که از خودرو ساز داخلی حمایت همه جانبه داشته باشه و این گونه حقوقش ضایع بشه و در حد وشان ایران نیست که نتونه بازار رو با برندهای مطبع اشباع کنه و از اون بدتر خودرو ساز با توجه به نیاز مردم دنبال بازار صادرات به کشورهای دیگه باشه که مثل روسیه بگن 30% از مبلغ خودرو را کم کنید تا فکر کنیم به خرید متاسفانه این یک سرشکستگی در بازار و دنیا هست
  • ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    1 0
    لطفا همانطور که پس از بدعهدی خودروسازهای داخلی، با شهرداری تهران، دولت به سرعت به شهرداری مجوز واردات خودور داد، همین استراتژی را برای تک تک افراد جامعه در نظر بگیرید
  • ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    1 0
    ملت ایران نگران نباشید، اگر خودرو فرسوده دارید و پول ندارید ماشین مدل بالا بخرید با پرداخت بین 700 میلیون تا 1.7 میلیارد تومن یکجا -که شما که سهله! پدرتون هم نداره (اگه داشتید که ماشین فرسوده سوار نمی شدید) - می تونید ماشین نو سوار شید. اگه هم پول نداری --که قطعا ندارید-- نگران نباشید پولدارهایی هستند که ماشینتون رو میخرن و با تهیه ماشین نو در طرح فرسوده کمِ کم 100 میلیون پولدارتر میشن. جمهوری اسلامی همه رو به آرزشون رسونده:ثروتمندان به رفاه و ثروت بیشتر، اقشار ضعیف به شرافتِ مبارزه و شهادت و خون دل.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس