صهیونیست‌ها همچنان به دنبال طراحان عملیات 7 اکتبر

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه گفت که هدف این رژیم از عملیات در نوار غزه دستیابی به فرماندهان رده‌ بالای حماس مانند «یحیی السنوار» و «محمد الضیف» است.

به گزارش مشرق، شکست اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی در عملیات ۷ اکتبر در نوار غزه، برای آنها بسیار گران تمام شده است و این عملیات سبب شده است تا اسرائیل دیگر خانه امن صهیونیست‌ها به شمار نیاید.

عملیات ۷ اکتبر (۱۵ مهر) جنبش حماس علیه رژیم صهیونیستی با تلفات و خسارت‌های شدیدی برای صهیونیست‌ها همراه بود. صهیونیست‌ها معتقدند که طراح این عملیات «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه و «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های القسام (شاخه نظامی جنبس حماس) است. «دانیال هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه در کنفرانس خبری خود گفت که هدف عملیات نظامی این رژیم در نوار غزه دست‌یابی به فرماندهان رده بالای حماس همانند السنوار و الضیف است.

پیش از این «هرتزی هالوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی نیز، از بین بردن السنوار را هدف عملیات این رژیم در نوار غزه توصیف کرده بود، عملیاتی که تا کنون به کشته شدن حدود ۱۸ هزار فلسطینی و مجروح شدن حدود ۵۰ هزار نفر منجر شده که اکثر آنها را نیز زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

«مایکل کوبی» افسر سازمان امنیت داخلی اسرائیل (شاباک) که روزگاری بازجوی «یحیی السنوار» در زندان‌های اسرائیل بود، به شبکه سی ان ان گفت که السنوار را بهتر از مادرش می‌شناسد و می‌داند که او تسلیم نخواهد شد.

یحیی السنوار در سال ۱۹۸۸ به اتهام قتل دو نظامی اسرائیلی و چهار خائن فلسطینی و همچنین تشکیل گروه نظامی علیه اسرائیل، به چهار بار حبس ابد محکوم شد، تا اینکه در سال ۲۰۱۱ در جریان تبادل اسرا به همراه هزار فلسطینی دیگر در قبال آزادی «گلعاد شالیط» از اسارت رهایی یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 1
    صهیونیستهای نفهم بدانن حماس یک تفکره با شهادت اعضایش از بین نمی رود، مادران فلسطینی برای کودکانشان بیرون راندن اشغالگران را از سرزمینشان درونی کرده اند
    • ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      0 0
      حرف بی ربط و از روی احساسات نزنید هر ملتی یه آستانه تحملی داره ژاپن بعد از بمباران هسته ای رو فراموش نکنید باید فکری به حال غزه کرد و گرنه ازحماس چیزی باقی نمی مونه همه توی جای گرمشون نشستن حرف های قشنگ میزن ملت مقام شکست ناپذیر و حرف های بی ربط دیگه اگه فشار بیشتر بشه خود مردم غزه بر علیه حماس اعتراض میکنن یه مقدار توی دنیای واقعی زندگی کنید باید فشار رسانه ای به مسئولین بیاوریم تا کاری بکنن
  • Puyamotlaq ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 1
    سلام بر شهدا آنان زنده هستند الله اکبر سلام مسلمانان سلام بر آزادگان جهان، سعادت آزادگی امام حسین علیه‌السلام آزادگان را در عصر عاشورا خطاب قرار می دهد .تصاویر خبری از قساوت نظامیان رژیم صهیونیستی اشغالگر خبر می‌دهد و در مقابل تصاویر شما فلسطینیان بالاخص مردم غزه نمایانگر آن است که هیچ دود و آتشی و شدت تخریب اماکن نتوانسته فاصله بیندازد در میان جان‌های فلسطینی، بر وحدت و شدت مقاومت شما لحظه به لحظه افزوده‌ است در پیشگاه الهی ارتباط مادر و فرزند، پدر و فرزند و فرزند شهید و پدر و مادر شهید زیبا ٱلَّذِينَ إِذَآ أَصَٰبَتۡهُم مُّصِيبَةٞ قَالُوٓاْ إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّآ إِلَيۡهِ رَٰجِعُونَ. شعر و تاریخ در برابر غزه سر تعظیم فرود آورد. دیروز رژیم جنایتکار آمریکایی جلوی آتش بس بشردوستانه را گرفت در سرزمین غزه برای فلسطینیان در  پیشگاه جهان آزاده جز کشتار بیگناهان فلسطینی نمی خواهند. به سخنان دشمن اعتنا نکنید. از وصیت‌نامه شهیدم بازگو کنم:((شب ( و روز ) معراج نزدیک است به زودی سپاه نور با صفوفی از ملائک بر سپاه ظلمت حمله ور خواهد شد و آنقدر خون خواهد ریخت که طلوع فجر صبح صادق سرخ فام باشد))

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس