کد خبر 1554562
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵
ورود ۸۸ خودروی برقی به ناوگان تاکسیرانی کشور

اولین خودروی تمام برقی رونمایی و ۸۸ دستگاه از آن به ناوگان تاکسیرانی تحویل داده شد.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم رونمایی از اولین خودروی تمام برقی و تحویل ۸۸ دستگاه از آن به ناوگان تاکسیرانی کشور، گفت: در حال حاضر ۳۴ درصد خدمات از حمل و نقل عمومی و ۶۶ درصد از خودروهای شخصی و تاکسی است بنابراین حضور خودروهای برقی در ناوگان حمل و نقل کشور و به ویژه ناوگان تاکسیرانی نقش مهمی در کاهش آلودگی هوا دارد.

وی ضمن ابراز خرسندی از اینکه اولین بخش تاکسی‌های برقی به حمل و نقل عمومی اختصاص پیدا کرده است، افزود: برای تأمین ۷۰ درصد حمل و نقل عمومی با خودروهای برقی هدف‌گذاری شده است.

شهردار تهران گفت: تلاش وزیر صمت و اهتمام ایشان، مسیر را هموارتر می‌کند تا ۱۰ هزار تاکسی، خودرو، اتوبوس و موتور برقی داشته باشیم و در توسعه برقی سازی صنعت حمل و نقل گام برداریم.

همچنین در این مراسم، تفاهم‌نامه همکاری میان این شرکت خودروساز، سازمان تاکسیرانی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و شهرداری تهران امضا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هوشنگ ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    2 4
    بدون کمک متخصصان و طراحان چینی نمی تونی بسازی چون طرح ایرانی زشت حال بهم زنه 😂😂😂😂😂
    • ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      1 1
      سوختی حرامی
  • تک سوتر ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 0
    خب وقتی برق اینها رو هم با سوزاندن انرزی فسیلی تامین می کنید دیگه فرقی نخواهد کرد. مضافا تبدیل گازوئیل و گاز به برق راندمان کمتر از پنجاه درصد داره ولی موتور گاز سوز دارای راندمان بالای ۸۰ درصد هست. این عدد ها رو تاحالا چک کردید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس