کد خبر 1554350
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
هشدار برای استقلال؛ نکونام در آستانه محرومیت از دربی

حالا که استقلال بایستی خود را مهیای دربی کند، آمار و ارقام نشان می دهد که بایستی کمی نگران باشد.

به گزارش مشرق، استقلال در دیدار ماقبل دربی حساس پایتخت، با فولاد خوزستان مساوی کرد تا آمار به سودش نباشد. تیمی که دچار مشکلات متعدد مدیریتی بود و جواد نکونام توانسته از نظر فنی، کار را اداره کند، حالا بایستی کمی محتاط تر به عملکردش نگاه کند و البته، کمی هم نگران باشد.

مرور چهار دیدار اخیر استقلال نشان می دهد که به غیر از یک پیروزی، در سه بازی باقیمانده، سه تساوی به ثبت رسیده است. این آمار نشان می دهد که شاگردان نکونام در روند خود دچار نقصی شده اند که نتوانسته اند رفع کنند که در بازی با فولاد هم دیده می شد. استقلال در گلزنی و گرفتن سه امتیاز با مشکل مواجه شده که شاید در همین هفته ها، تبعاتش را ببیند.

کمی نگران باش آقا جواد!

حالا که استقلال بایستی مهیای دربی شود که حساسیت های مضاعفی نیز برایش دارد، کادر فنی آبی ها باید با وسواس بیشتری این آمار را بررسی کند. این امتیاز از دست دادن ها بایستی نکونام را کمی نگران کند و بداند که اگر ریشه این مشکل حل نشود، در ادامه راه با مشکلات دیگری مواجه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    11 49
    تنها چیزی که جواد لالیگایی باید نگرانش باشه غش کردن داوران به سمت تیم خاصه.بازی ابهوادار چهارمین گل افساید این فصلشونو زدن و با همون بازیو بردن و دهمین امتیازی بود که داوران به این تیم هدیه دادن.مگه میشه اینا همه غیر عمد باشه؟
  • سعید ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    8 5
    بازی با فولاد درس خوبی بود...ایشالا با پرسپولیس جواد خان و بازیکنان جبران میکنن. استقلال تحت هرشرایط سرور وسالاره پرسپولیسه
  • وحید ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    3 2
    گمشو کیسه ای پرسپولیس دو گل سالم زد گل دوم که کاملا سالم بود و توپ کامل بیرون نرفته بود و داور گل سالم را قبول نکرد. چرا سهرابیان در بازی با فولاد خوزستان اخراج نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس