گزارشی از جنایت تک تیراندازان اشغالگر ضد زنان باردار در غزه

وزارت بهداشت غزه روز شنبه اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی حتی به زنان باردار نیز رحم نمی‌کنند و تک تیراندازان شماری از زنان را در مقابل زایشگاه «کمال عدوان» شهید و مجروح کرده‌اند.

به گزارش مشرق به نقل از النشره، وزارت بهداشت فلسطین روز شنبه اعلام کرد که تک تیراندازان اشغالگر زنان باردار را هنگام رسیدن به زایشگاه «کمال عدوان» در شمال نوار غزه هدف قرار می‌دهند.

وبگاه لبنانی النشره نوشت: «وزارت بهداشت غزه همچنین اعلام کرد که تک تیراندازان اشغالگران طی ساعات گذشته دو پرسنل بهداشتی بیمارستان کمال عدوان را به شهادت رساندند».

در همین ارتباط، اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت غزه گفت: تک‌تیراندازهای اشغالگر، زنان باردار را به محض ورود به زایشگاه کمال عدوان، هدف قرار دادند و تعدادی از آن‌ها را به شهادت رسانده و برخی دیگر را زخمی کردند. همچنین تک‌تیراندازهای اشغالگر ۲ نفر از کادر پزشکی بیمارستان کمال عدوان را در ساعت‌های گذشته به شهادت رساندند.

پیش از این، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه از افزایش آمار شهدا و زخمی‌های حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه خبر داد و اعلام کرد که در جریان این حمله‌ها بیش از ۱۷ هزار و ۷۰۰ فلسطینی به شهادت رسیده و ۴۸۷۸۰ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس