کد خبر 1554208
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
مورایس: حضور در بنفیکا؟ تمرکزم روی سپاهان است و به قراردادم پایبندم/ وقتی چنین نتیجه‌ای را می‌بینیم، لذت می‌بریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: من مربی سپاهانم و یک فصل دیگر هم با سپاهان قرارداد دارم؛ بنفیکا تیم کودکی من است و ۱۰ سال برای آن کار کردم، اما تا آخر فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارم.

به گزارش مشرق، ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با مس رفسنجان اظهار داشت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم، برخی وقت‌ها چنین نتیجه‌ای را که می‌بینیم، لذت می‌بریم. بازی در نیمه اول بدون گل شد و دفاع قوی از تیم مس رفسنجان شاهد بودیم. در نیمه دوم از ضربه ایستگاهی رامین گل زدیم و بازی ساده‌تر شد و ۳ گل دیگر زدیم، مس رفسنجان تیم قابل احترامی است و از تمرکز و قصد بازیکنان برای این نتیجه تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: بازی روز اول هفته و ساعت ۳ ظهر و برای هواداران آسان نبود که بیایند، اما از آن‌ها ممنون هستم، لیگ آسانی نیست و به حمایت همه هواداران نیاز داریم. از ابتدای فصل گفته‌ام که فقط ۱۱ بازیکن نداریم، ۲۳ بازیکن داریم که روی همه آن‌ها حساب می‌کنیم و باید عملکرد خوب نشان دهند تا در زمان مناسب از آن‌ها استفاده کنیم. ۴ روز بعد بازی داریم و باید تمام بازیکنان را در سطح آمادگی بالا نگه داریم و نشان دهیم که بازیکنان خوبی هستند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: کاوه رضایی مانند سایر بازیکنان است و از لحاظ عملکرد در تمرین مانند بقیه است، طبق برنامه از آن‌ها استفاده می‌کنیم. بهترین عملکرد امروز، بهترین عملکرد فردا نیست و باید هر روز بهترین خودمان باشیم. فردا استراحت می‌کنیم و پس فردا تمرین شروع می‌شود، برای بازیکنان این ذهنیت را ایجاد کرده‌ایم که باید بهتر از روز قبل باشند و این‌گونه رشد می‌کنیم.

مورایس یادآور شد: برخلاف تصور مردم، بازیکن حرفه‌ای بودن ساده نیست، تصمیم می‌گیریم به چه بازیکنی بازی دهیم، اما باید به همه احترام بگذاریم و از آن‌ها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره ادامه حضور در سپاهان گفت: مربی سپاهان هستم و یک فصل دیگر قرارداد دارم، همه می‌توانند حرف بزنند، اما برداشت از حرف‌ها فرق دارد. بنفیکا تیم بچگی‌های من است و ۱۰ سال در این باشگاه کار کردم و این‌که در چه شرایطی اتفاقی بیفتد، کسی نمی‌داند. یک سال دیگر قرارداد دارم و تمرکز من امروز و فردا این‌جا است و کسی نمی‌داند تا کی در سپاهان خواهم بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازی خوشامدگویی به آقای نیکفر بود، بابت کار سخت و تلاش فوق‌العاده زیاد آقای ساکت خیلی ممنون هستم و آرزوی موفقیت برای ایشان دارم؛ این پیروزی را به آقای ساکت تقدیم می‌کنم، مرد باشخصیت در باشگاه و شهر اصفهان هستند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    0 0
    آفرین و احسنت به مورایس.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس