کد خبر 1554191
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
تکذیب حضور سرمربی چادرملو در پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه چادرملو اردکان جدایی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، در روزهای گذشته مطلبی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه ۲ تیم لیگ برتری برای تقویت کادرفنی خود قصد دارند سعید اخباری سرمربی تیم چادرملو اردکان (صدرنشین لیگ دسته اول) را به کادر فنی‌شان به عنوان سرمربی و دستیار اضافه کنند.

علی عطایی مدیرعامل باشگاه چادرملو اردکان دراین خصوص گفت: این شایعه را من هم شنیده‌ام اما قویا این موضوع را تکذیب می‌کنم. چنین موضوعی اصلا صحت ندارد و هیچ موضوعی در این باره وجود نخواهد داشت. اخباری زمانی که پیشنهاد سرمربیگری از یک تیم لیگ برتری داشت با آن مخالفت کردیم حالا برای دستیاری به او اجازه جدایی بدهیم؟ چنین موضوعی صحت ندارد و آن را تکذیب می‌کنم.

وی ادامه داد: سعید اخباری سرمربی تیم ماست و با ما قرارداد دارد. با او پروژه‌ای داریم و آن را با قدرت ادامه خواهیم داد. این اخبار همان شایعات بی اساسی است که نباید توجه کرد.

مدیرعامل باشگاه چادرملو تصریح کرد: وقتی اخباری به عنوان یک سرمربی برای رسیدن تیمش به لیگ برتر تلاش می‌کند چه دلیلی دارد که بخواهد به عنوان دستیار، کار کند؟ ما با اخباری کار را ادامه می‌دهیم و برای فصل آینده هم با او کار را ادامه خواهیم داد. خداراشکر ما در صدر جدول لیگ دسته اول هستیم و طبیعیست که برای کشیدن ترمز ما، از این شایعات استفاده کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    2 0
    یاد ماجرای گرفتن قهریا از ذوب اهن افتادم.وسط فصل مربی ذوب اهنو گرفتن تا 5 سال حاضر هم نمیشدن پولو به ذوب اهن بدن
  • علی ظهیریان ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    0 1
    سلام . خدا رو شاکریم که دهن بعضیا بسته خواهد شد چون همیشه به پرسپولیس حسادت میکنند . چرا گل صحیح نبیل باهویی رو داور که میگن پرسپولیسی هست نگرفت از این واضحتر . ما که از تلویزیون نگاه کردیم مشخص بود گل صحیح بوده . حالا باز بگید داور پرسپولیسی هست . خجالت بکشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس