کد خبر 1553903
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸
تسلیت مراجع و علمای قم به آیت الله وحید خراسانی

شماری از مراجع و علمای قم در پیام های جداگانه ای، درگذشت همسر آیت الله حسین وحید خراسانی را به این مرجع تقلید تسلیت گفتند.‌

به گزارش مشرق از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله مکارم شیرازی، در این پیام آمده است: حضور محترم حضرت آیت الله آقای حاج شیخ حسین وحید خراسانی (دامت برکاته) درگذشت متعلقه مکرمه آن جناب موجب تألم و تأثر گردید.

وی در این پیام ادامه داد: اینجانب رحلت آن بانوی مؤمنه را در ایام عزای صدیقه کبری(س) به حضرتعالی، فرزندان مکرم و عموم بازماندگان تسلیت عرض نموده، غفران و رضوان الهی و حشر ایشان با فاطمه زهرا(س) و صحت و سلامتی آن جناب را از خداوند متعال مسألت دارم.

پیام تسلیت رییس جامعه مدرسین

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در پیامی آورده است: درگذشت متعلقه مکرمه را به حضرت مستطاب عالی و فرزندان محترم و سایر بازماندگان و وابستگان تسلیت عرض می‌کنم.

در ادامه پیام آمده است: از خداوند متعال برای آن مؤمنه علویه، علو درجات و حشر باصدیقه طاهره، فاطمه زهرا(س) و برای حضرتعالی و بازماندگان، صبر و اجر مسالت دارم. دوام سلامتی و طول عمر شریف آن جناب را از ربّ جل و علا خواستارم.

پیام تسلیت آیت الله اعرافی

در پیام آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه نیز آمده است: درگذشت بانوی پارسا و پرهیزگار همسر ارجمندتان را که همزمان با ایام فاطمیه(س) به لقای الهی شتافت، محضر شریف آن مرجع بزرگوار و استاد معظم و آقازادگان ارجمند و بازماندگان محترم و بیوت وابسته تسلیت و تعزیت گفته، برای آن فقیده سعیده روح و رضوان الهی و حشر با حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و برای وجود شریف حضرت عالی و بازماندگان محترم سلامت و عزت و صبر وافر و اجر فراوان از خداوند متعال خواستارم.

همسر آیت الله وحید خراسانی، امروز دعوت حق را لبیک گفت.

برنامه تشییع پیکر آن مرحومه در مشهد مقدس از ساعت ۱۲:۳۰ روز شنبه هجدهم آذرماه از حسینیه نجفی ها واقع در انتهای کوچه چهارباغ به سمت حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) برگزار می شود. همچنین مراسم ترحیم، همان روز، از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در حسینیه نجفی های مشهد مقدس منعقد خواهد شد.

مراسم یادبود در شهر مقدس قم نیز روز یکشنبه نوزدهم آذرماه بعداز نماز مغرب و عشا درمسجد امیرالمؤمنین(ع) واقع در انتهای خیابان شهید فاطمی برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    1 0
    خدا رحمتشان کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس