مهلت ۱۰ روزه رئیس‌جمهور به سازمان غذاودارو برای جواب‌دهی به یک تولید کننده

رئیس‌جمهور در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی و دارویی در البرز، در جواب دغدغه یکی از تولیدکنندگان صنایع دارویی در حوزه بیمه محصولاتش، مهلت ۱۰ روزه‌ای برای جواب‌دهی به درخواست و بیمه محصولات دارویی این تولیدکننده داد.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در دومین سفر استانی دولت مردمی به البرز، از نمایشگاه توانمندی های صنعتی و دارویی این استان بازدید کرد.

تولیدکنندگان البرزی در حاشیه بازدید رئیس‌جمهور از نمایشگاه توانمندی‌های این استان، از احیاء واحدهای تولیدی ابراز خوشحالی کردند.

همچنین امروز یک شرکت دانش بنیان البرز برای نخستین بار در کشور از تولید داروی تزریقی ضد سرطان «سیکلوفسفاماید» با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور رونمایی کرد.

داروی ضد سرطان سیکلوفسفاماید در دو دوز ۵۰۰ و ۱۰۰۰ میلی‌گرم تولید شده است و پس از دریافت مجوزهای مربوطه از سازمان غذا و دارو طی چند ماه آینده در داروخانه‌های کشور توزیع خواهد شد.

به گفته مهدی عباسی رییس پارک علم و فناوری استان البرز ، « این داروی تزریقی ضد سرطان بیشتر در معالجه و درمان بیماران مبتلا به بسیاری از سرطان ها از جمله سرطان‌های خون، تخمدان، پستان و چشم کاربرد دارد.»

رییس جمهور و هیات دولت امروز جمعه مهمان مردم استان البرز هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس