اعتراف ارتش اسرائیل به کشته‌شدن ۲ نظامی دیگر

ارتش اسرائیل امروز جمعه، ۸ دسامبر به کشته شدن ۲ نظامی دیگر خود طی درگیری‌های غزه اعتراف و اسامی آن‌ها را اعلام کرد تا آمارِ اعلامی تل‌آویو از تلفات حمله نظامی، به عدد ۹۴ برسد.

به گزارش مشرق، ارتش اعلام کرد که گروهبان ذخیره، کوبی دباش ۴۱ ساله ساکنان طبریا، از نیروهای تیپ مهندسی و گروهبان یکم، ایال مئیر از ساکنان قدس اشغالی و از نیروهای گردان ۶۹۹، دو کشته‌شده جدید اسرائیلی هستند.

با اعلام خبر کشته‌شدن این دو نظامی، شمار تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در حمله زمینی به نوار غزه که تاکنون رسماً تل‌آویو به آن‌ها اعتراف کرده، به ۹۴ نفر افزایش یافت.

با تداوم عملیات زمینی ارتش اسرائیل در غزه، آمار تلفات نظامی رو به افزایش است؛ شب گذشته هم ارتش رژیم اشغالگر از کشته‌شدن دو نظامی دیگرش در درگیری با نیروهای مقاومت خبر داده بود.

بامداد امروز گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس طی بیانیه‌ای اعلام کرد که عملیات ارتش اسرائیل را در تلاش برای رسیدن به یکی از اسرای خود را ناکام گذاشته و با کشته و زخمی‌کردن چند نظامی، آن‌ها را مجبور به عقب‌نشینی کرده‌اند.

علی‌رغم تلاش تل‌آویو برای پنهان کردن آمار تلفات اسرائیل در حمله زمینی، شب گذشته مسئولان بیمارستان سوروکا در بئر السبع اعلام کردند که از آغاز جنگ در غزه ۱۹۵۰ نظامی مجروح اسرائیلی به این بیمارستان منتقل شده‌اند.

طبق آمار اعلامی تل‌آویو، هم اکنون مجموع تلفات جانی در نبرد «طوفان الاقصی» از مرز ۴۲۰ نظامی اسرائیلی عبور کرده است؛ اما در مقابل، برآورد رسانه‌ها و منابع بیمارستانی اسرائیلی حاکی از آن است که آمار واقعی، حداقل سه برابر این آمار خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    2 0
    و جالب از اول جنگ حماس در مورد کشته هاش لال مونده و همچنان به عنوان افراد غیرنظامی محسوب میشن.
    • ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
      0 0
      مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و .... و کشورهای خائن منطقه و منافقین داخلی و خارجی و کفار و مشرکین و توطئه گران و فتنه گران ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس