کد خبر 1553669
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴
ابراهیمی: پرسپولیسی‌ها با جان و دل بازی نمی‌کنند/ گل‌محمدی به‌تنهایی مقصر نیست

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه سرمربی این تیم تنها مقصر شکست تلخ برابر الدحیل قطر نبود، مدعی شد که بازیکنان فعلی پرسپولیس با جان و دل برای سرخپوشان بازی نمی‌کنند.

به گزارش مشرق، ناصر ابراهیمی در خصوص شکست پرسپولیس مقابل الدحیل و حذف از آسیا اظهار داشت: برای من جای سوال دارد که چرا بازیکنان پرسپولیس فقط ۱۵ دقیقه بازی کردند و به گل رسیدند و ۷۵ دقیقه فقط به همدیگر پاس می‌دادند و هیچ کاری نمی‌کردند! این بازیکنان به پرسپولیس عشق ندارند و با جان دل برای تیم بازی نمی‌کردند.

وی ادامه داد: من و همه هواداران انتظار داشتیم در این بازی پیروز شویم و جشن صعود بگیریم. معلوم بود بازیکنان هیچ انگیزه‌ای برای بازی کردن نداشتند. هافبک‌های ما اصلا بازیسازی نمی‌کردند و فقط به مدافعان پاس می‌دادند و نمی‌توانستند مهاجمین را تغذیه کنند. قطعا این بازیکنان استاندارد نیستند و من هیچ امیدی به آنها ندارم که در لیگ برتر هم بتوانند کاری بکنند.

وی درباره نقاط ضعف پرسپولیس اضافه کرد: تیم در همه مناطق ضعف داشتیم مخصوصا بخش دفاعی؛ الدحیل توانست به ۲ گل برسد و به نظر من دفاع پرسپولیس در این دیدار باز بود و مهاجمین تیم حریف هم هر طوری که دلشان می‌خواست توانستند روی دروازه‌ ما خطر ایجاد کنند. اگر بیرانوند درون دروازه نبود شک نکنید پرسپولیس گل‌های بیشتری می‌خورد. قطعا نبود مرتضی پورعلی‌گنجی در خط دفاع حس می‌شود. بازیکنان پرسپولیس قانون فوتبال یعنی «دفاع خوب و حمله خوب» را بلد نیستند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اینکه آیا یحیی گل‌محمد عامل شکست تیم است، افزود: اصلا عامل شکست پرسپولیس گل‌محمدی نیست. به نظر من او بازیکن خوب ندارد و همین موضوع باعث شد پرسپولیس بازنده بازی مقابل الدحیل شود. من اگر به جای یحیی بودم پنالتی دقیقه ۸۰ را به گولسیانی نمی‌دادم چون او استرس داشت. قطعا باید این پنالتی مهم را به مهدی ترابی و بازیکنان دیگر می‌داد که نتیجه بازی عوض می‌شد.

ابراهیمی در مورد مصدومان پرسپولیس در بازی مقابل الدحیل نیز گفت: قطعا اگر این بازیکنان مصدوم نبودند دست یحیی بازتر بود و می‌توانست تعویض‌های بهتری داشته باشد. شک ندارم اگر پورعلی‌گنجی در دفاع بود پرسپولیس شاید گل نمی‌خورد. الان هم همه مصدومان پرسپولیس بالای ۳۰ سال هستند. قطعا مدیران پرسپولیس باید در تیم جوان‌گرایی کنند.

وی درباره جای خالی رامین رضاییان در پرسپولیس هم یادآور شد: من نمی‌دانم چرا رامین از تیم رفت و یحیی چرا آن زمان این بازیکنان را به پرسپولیس آورد؟! همه ما شاهد هستیم رضاییان چقدر خوب بازی می‌کند و همیشه رو به جلو است و الان هم در سپاهان در بالاترین سطح کیفی بازی می‌کند. به جای یحیی بودم در این بازی از وحدت هنانوف استفاده می‌کردم چون دانیال اسماعیلی‌فر مصدوم بود و نتوانست خواسته سرمربی را برآورده کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • Arman ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    0 1
    آقای ابراهیمی میگه یحیی مقصر نیست چون بازیکن خوب نداره ولی آقای ابراهیمی نمیگه یا نمیدونه که یحیی بازیکنان خوب رو از پرسپولیس فراری داد و به چندتا دیگه از خوب‌ها بازی نمیده تا پرسپولیس رو به روز سیاه بنشونه کینه ای و متکبره
  • رضا ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    4 0
    لنگی هستند دیگه!!
  • ابو ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    1 1
    دم آقا ناصر ابراهیمی گرم ،گل گفتی پرسپولیس با تماپ وجودشون بازی نمبکنند ،کیسه کشا وقتی یه گل عقب میافتند آنقدر دوندگی میکنند تا جبران کنند ولی پرسپولیس فکر میکنه دنیا به آخر رسیده
  • رضا ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    4 0
    بفرمایید پول پلیس !! بازیکنان این تیم فقط برای پول بازی می کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس