آمار تکان‌دهنده تسلیحات ارسالی آمریکا به اسرائیل از آغاز جنگ غزه!

در شرایطی که اسرائیل با طرح بهانه‌های واهی، توقف جنگ را منوط به آزادی اسیران نظامی نزد حماس می‌داند، اما ارسال تسلیحات گسترده پنتاگون به تل آویو بار دیگر اهداف جنگ طلبان را برملا ساخت.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، در شرایطی که این روزها دولتمردان آمریکایی به دنبال ترسیم ژست انسان دوستانه در برابر جنایات رژیم اسرائیل در غزه هستند، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی عصر امروز چهارشنبه از ورود ۲۰۰ امین هواپیمای حامل تسلیحات آمریکا به اراضی اشغالی خبر داد.

بر پایه‌ای گزارش، وزرات جنگ اسرائیل با صدور بیانیه‌ای با تقدیر از حجم کمک‌های نظامی پنتاگون به اسرائیل اعلام کرد که حجم محموله‌های نظامی ارسالی واشنگتن به تل آویو از آغاز جنگ در ۷ اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) به ۱۰ هزار تن رسیده است.

در این بیانیه آمده است که «از زمان شروع جنگ، بیش از ۱۰ هزار تن تجهیزات نظامی از جمله نفربرهای زرهی، سلاح و مهمات، تجهیزات دفاع فردی و تجهیزات پزشکی و غیره از طریق ناوگان نیروی هوایی آمریکا به اسرائیل ارسال شده است.»

وزارت دفاع اسرائیل در بیانیه خود خاطرنشان کرد که «ارسال محموله‌های تسلیحاتی از سوی آمریکا از طریق خطوط ویژه هوایی و دریایی به اسرائیل تضمین کننده راهبرد نظامی تل آویو و ادامه نبرد با هدف تحقق اهداف ارتش اسرائیل است.»

از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در پانزدهم مهر تا امروز چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ در اثر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی ۱۶ هزار و ۲۴۸ نفر از مردم غزه به شهادت رسیده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    0 0
    نیم تن بمب برای هر فلسطینی ....... گرازهای وحشی و میمونهای گناهکار جهنم در انتظار شماست.
  • ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    0 0
    آمریکا مستقیماً به اسرائیل کمک نظامی میکند و در عین حال از محور مقاومت میخواهد که خویشتنداری کنند تا راحت سر حماس را زیر آب کرده سپس سراغ دیگر اعضای محور مقاومت بیاید ولی کور خونده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس