کد خبر 1553218
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
سقوط یک فرشته در جهنم آزادی + فیلم

مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس ایران در دیدار مقابل الدحیل قطر ۲ دقیقه جهنمی را تجربه کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در حالی که می‌توانست با برتری مقابل الدحیل قطر به عنوان یکی از ۳ تیم برتر دوم گروه‌ها جواز حضور در مرحله حذفی را بدست بیاورد، در حضور پرشور تماشاگرانش با نتیجه ۲ بر یک مغلوب الدحیل قطر شد.

سرخ‌پوشان بازی را طوفانی آغاز کردند و موفق شدند در همان دقایق ابتدایی توسط شهای زاهدی به گل اول خود دست پیدا کنند و نوید یک بازی پرگل و جذاب را به هواداران خود دادند، اما خوشحالی سکوهای ورزشگاه تنها ۲ دقیقه ادامه داشت و محمد مونتاری موفق شد روی یک ضدحمله سریع دروازه بیرانوند را باز کند و در بهترین زمان ممکن الدحیل را به بازی برگرداند.

پرسپولیس پس از دریافت گل تا انتهای بازی به دنبال زدن گل پیروزی و صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بود. این تیم در دقیقه ۸۱ صاحب یک ضربه پنالتی شد و با توجه به حضور گولسیانی در زمین اکثر هواداران فکر می‌کردند که او همانند گذشته می‌تواند این ضربه حساس را وارد دروازه کند و محبوبیت خود در بین تماشاگران افزایش دهد؛ اما ماجرا طور دیگری پیش رفت. شاید این دیدار یکی از بدترین تجربه‌های گئورگی گولسیانی در ۷ سال حضورش در فوتبال ایران و حتی کل دوران بازیگری او بود. مدافع تنومند گرجستانی سرخ‌پوشان که تا به اینجا کار یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم در خط دفاعی بود، با از دست دادن این پنالتی حساس کاری کرد تا نوع نگاه‌ها به او تغییر کند.

گولسیانی در فصل گذشته عملکرد بسیار درخشانی در خط دفاعی و همچنین در امر گلزنی از خود به نمایش گذاشته بود و در بسیاری از دیدارها فرشته نجات سرخ‌پوشان بود. کمتر کسی فکر می‌کرد که گولسیانی یکی از مهم‌ترین ضربات پنالتی عمر خود را از دست بدهد. ضربه محکم او به تیرک افقی دروازه الدحیل برخورد کرد تا همه تماشاگرانی که دوربین فیلم‌برداری خود را برای ثبت گل صعود پرسپولیس به دست گرفته بودند در شوک از دست دادن این موقعیت مات و مبهوت بمانند.

این پایان عملکرد ضعیف گولسیانی در این دیدار نبود. انگار خود او نیز همانند تماشاگران پرسپولیس در شوک ضربه پنالتی مانده بود و کاملا تمرکز خود را از دست داده بود. تنها ۲ دقیقه بعد مایکل اولونگا به راحتی موفق شد توپ را از جلو پا یکی از بهترین مدافعین لیگ ایران با یک تنه ساده بگیرد و گل دوم الدحیل را به ثمر برساند تا ۲ دقیقه جهنمی گولسیانی در این دیدار کامل شود.

البته مدافع خوش‌اخلاق قرمزهای پایتخت بعد از بازی در مصاحبه‌ای شجاعانه از هواداران عذرخواهی کرد که این حرکت او قابل تحسین بود. گولسیانی در این خصوص گفت: پنالتی خراب شد و ناراحت هستم اما این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد، گاهی اوقات شما قهرمانید و برخی اوقات هم نه! ناراحت و ناامیدم! در هفت سال گذشته که در ایران هستم تا این حد ناراحت و ناامید نبوده‌ام. نمی‌دانم چه بگویم، باز هم از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم، روز تلخی بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حمید کلباسی ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    2 0
    چون بد آید ، هرچه آید بد شود ؛ یک بلا ده گردد و ده ، صد شود . گرمی از آتش فتد ، مهر از فروغ ؛ فلسفه باطل شود ، منطق دروغ .
  • ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    8 1
    استفاده از کلمه فرشته در فوتبال امروز توهین به فرشتگان است
  • ناصر ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    3 4
    مگه قراره همه ی پنالتیا گل بشه؟پنالتی بزرگترین فوتبالیستای دنیا هم گل نشده.اینجا پرسپولیسه بازیکنی مثل گولسیانی برای ما هنوز همون بازیکن خوش غیرته ،صعود از چنگ ما پرید اما این بازیکنا فعلا باید برای تیم ما بجنگن.رفیق نیمه راه نیستیم.
  • روجا ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    2 0
    ضربه پنالتی را باید به مهدی ترابی واگذار می کردند.
  • ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    1 0
    عیب نداره بازی برد و باخت داره قرار نیست همیشه شرایط به نفعتون باشه البته ظاهرا چند وقتیه بهش پول ندادن اونم تاثیر منفی داره تو روحیه
  • نواب ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    1 0
    چرا ما ایرانیا عادت کردیم از واقعیت فاصله گرفته و تقصیر گردن یکی دیگه بندازیم تیم به مربی خود یحیی باخت که زمان یارگیری و تمرین دادن تیم به دبی و ترکیه می رفت و برای افزایش قراردادش ناز می کرد و وقتی تیم روی دور موفقیت بود باز قهر و ناز و تمدید و اپشن و نتیجه هم همین شد که می بینید
  • امیر ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    1 0
    مگه بانوان طبقه دوم آزادی بودند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس