کد خبر 1553044
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷
گرفتار شدن نظامیان صهیونیست در میدان مین مقاومت

نیروهای مقاومت فلسطین علاوه بر حملات موشکی به عسقلان و اشدود، در جریان نبرد با نظامیان رژیم صهیونیستی در غزه نیز شماری از آنها را به هلاکت رساندند.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، منابع خبری از حمله جدید موشکی مقاومت فلسطین به عسقلان خبر دادند و اعلام کردند که صدای آژیر خطر در عسقلان و اشدود شنیده می شود.

از سوی دیگر گردان‌های قسام اعلام کرد که یک میدان مین در شرق خان یونس شامل ۴ مین ضدنفر را که از قبل کارگذاشته شده بود ،پس از ورود گروهی از نظامیان اسرائیلی به آن منفجر کرده است که طی آن نظامیان اسرائیلی کشته یا مجروح شدند.

همچنین گردان‌های قسام اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها ساختمانی را در شرق خان یونس که نظامیان اسرائیلی در آن پناه گرفته بودند، بمب‌گذاری کرده و با راکت‌های TBG هدف قرار داده که در نتیجه این ساختمان به کلی فرو ریخته و نظامیان داخل آن کشته یا زخمی شدند.

از سوی دیگر سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد که یک تانک و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف میدان السنافور در شرق غزه با چند راکت ضدزره تاندوم هدف قرار داده و منهدم کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    6 1
    الله اكبر    الله اكبر    الله اكبر   خامنه اي رهبر    مرگ بر ضد ولايت فقيه     درود بر رزمندگان اسلام    سلام بر شهيدان   مرگ بر آمريكا  مرگ بر انگليس   مرگ بر منافقين و كفار   مرگ بر اسرائيل"
  • ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    17 2
    صهیونیستهای کودک کش یک ذره جنگ واقعی را چشیدن
  • حسین ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    5 1
    سلام ، حماس وحزب الله بایستی صاحب یک پدافند پیشرفته ومدرن باشن که بتونن جنگندهای اسرائیلی رو منهدم کنن تنها برگ برنده اسراییل نیروی هوایی هست
  • ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    10 3
    نیروهای ویژه اسراییل در جنگ چریکی و نامتقارن در حال شکست های پی در پی و تلفات سنگین هستند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس