کد خبر 1553037
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵

چابهار یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری در جنوب کشور است. این بندر که تنها بندر اقیانوسی ایران می‌باشد، در سال‌های اخیر با استقبال زیاد مسافران روبرو شده است، زیرا چابهار سرشار از شگفتی‌هاست که یکی از زیباترین آن ها، ساحل دریای عمان است. این ساحل با زیبایی و بکر بودن خود چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند، به همین دلیل مسافران چابهار ترجیح می‌دهند در هتل ‌های رو به دریا چابهار اقامت گزینند تا هم از زیبایی‌های دریا بهره‌مند شوند و هم خاطره‌ای شگرف را برای خود رقم بزنند.

اما بهترین هتل های چابهار رو به دریا کدام هتل‌ها هستند؟ با ما همراه شوید زیرا در این مطلب می‌خواهیم تمامی هتل های نزدیک دریا در چابهار را به شما معرفی کنیم:

هتلهای رو به دریا چابهار را بشناسید

در وهله اول باید بدانید که تعداد هتل های چابهار کم است و در این میان تنها یک هتل، یعنی هتل لیپار چابهار ۵ ستاره است و مابقی هتل‌ها ۴ ستاره، ٣ ستاره، ٢ ستاره و هتل آپارتمان می‌باشند. همچنین قیمت هتل چابهار در رنج مشخصی می‌باشد. برخی از این هتل‌ها مانند هتل ۵ ستاره و ۴ ستاره قیمت بالاتری دارند و سایر هتل‌ها در محدوده قیمتی مشابه می‌باشند. بیشتر هتل های این بندر مثل هتل شاهان چابهار به دریا نزدیک هستند اما منظره دریا را ندارند، اما در ادامه تمامی هتل های رو به دریا چابهار را به شما معرفی خواهیم کرد:

هتل لیپار چابهار

همانطور که در مقدمه مطلب گفتیم هتل لیپار تنها هتل چابهار است که دارای نشان پنج ستاره می‌باشد. این هتل که هم فاصله کمی تا دریا دارد و هم دارای اتاق‌های رو به دریا است، بهترین هتل چابهار نیز محسوب می‌شود. همچنین هتل لیپار از امکانات خاصی برخوردار است که آن را به بهترین هتل از نظر مسافران چابهار تبدیل کرده است. از این امکانات می‌توان به تلویزیون، تلفن، سالن بیلیارد، ترانسفر، مبلمان کامل، پارکینگ، دکوراسیون زیبا و ... اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل لیپار چابهار یا دارای نمای رو به دریا هستند یا رو به باغ و یا رو به محوطه هتل. البته قابل ذکر است که اتاق‌های رو به دریا از قیمت بالاتری نسبت به سایر اتاق‌ها برخوردارند.

لیست بهترین هتل های چابهار رو به دریا

اتاق های رو به دریا در هتل لیپار چابهار با قیمت آذر 1402

ردیف

نوع اتاق

قیمت برای یک شب

1

اتاق یک تخته

2.700.000 تومان

2

اتاق دو تخته تویین

4.500.000 تومان

3

اتاق دو تخته دبل

4.300.000 تومان

4

اتاق سه تخته

5.100.000 تومان

فاصله هتل لیپار تا دریا

این هتل تا تفرجگاه ساحلی لیپار در حدود 800 متر فاصله دارد. شما می‌توانید این فاصله را طی 11 دقیقه پیاده روی و یا 4 دقیقه رانندگی با خودرو طی کنید.

آدرس هتل لیپار چابهار:

بندر چابهار، منطقه آزاد تجاری صنعتی

هتل لاله چابهار

از هتل‌های رو به دریای چابهار، هتل لاله می‌باشد. این هتل ۴ ستاره در موقعیتی عالی و در نزدیکی ساحل بنا شده است و به واسطه طراحی مدرن نمای بیرونی خود شناخته می‌شود. هتل لاله دارای دو طبقه و ٣٨ واحد اقامتی است که همین کم بودن واحدها باعث آرامش بیشتر هتل شده است.

از امکانات هتل لاله چابهار می‌توان به جکوزی، خشکشویی، مبلمان و سرویس خواب، رستوران و کافی شاپ، خدمات کامپیوتری، یخچال تلویزیون و غیره اشاره کرد. واحدهای اقامتی این هتل نیز دارای دو چشم انداز می‌باشند، بعضی از اتاق‌ها رو به دریا چشم انداز دارند و بعضی از آن‌ها رو به محوطه هتل.

فاصله هتل لاله تا دریا

فاصله هتل لاله چابهار تا تفریگاه ساحلی دریا کوچک بسیار نزدیک و 550 متر است. برای پیمودن این مسیر تنها 7 دقیقه پیاده روی لازم است.

آدرس هتل لاله چابهار:

بندر چابهار، انتهای بلوار امام خمینی، مقابل پارک الغدیر

لیست بهترین هتل های چابهار رو به دریا

هتل آپارتمان شوهاز چابهار

یکی دیگر از اقامتگاه‌های چابهار که رو به دریا چشم‌انداز دارد، هتل آپارتمان شوهاز چابهار است. این هتل آپارتمان در سال ۱۳۹۷ افتتاح شد و دارای دو طبقه با ۳۰ واحد اقامتی می‌باشد. از ویژگی‌های مثبت این هتل نزدیکی آن به دریا و جاهای دیدنی چابهار می‌باشد.

از جمله امکانات هتل آپارتمان شوهاز چابهار می‌توان یخچال، صبحانه‌ی رایگان، چای‌ساز، تلویزیون، خدمات کامپیوتری، ترانسفر، اینترنت رایگان، تلفن، مینی بار با هزینه، رستوران و کافی شاپ و ... را نام برد.

به طور کلی اتاق‌های این هتل دارای دو چشم‌انداز رو به محوطه هتل و رو به دریا هستند، که چنانچه تمایل دارید از دریا لذت ببرید با پرداخت هزینه‌ای بیشتر می‌توانید اتاق‌های رو به دریا را رزرو کنید.

فاصله هتل آپارتمان شوهاز تا دریا

این هتل تا ساحل پزاخا کمترین فاصله را دارد که در حدود 2.1 کیلومتر است. با این حال برای پیمودن همین فاصله در حدود 28 دقیقه پیاده روی نیاز است. البته می‌توان طی 5 دقیقه رانندگی نیز این مسیر را سپری کرد.

آدرس هتل آپارتمان شوهاز چابهار:

بندر چابهار، بلوار امام خمینی، چهارراه یخسازی، تقاطع جمهوری

هتل های نزدیک دریا چابهار

هتل‌هایی که در بالا ذکر کردیم علاوه بر اینکه دارای اتاق‌هایی رو به دریا بودند فاصله‌ای نزدیک تا ساحل و دریای عمان هم داشتند، اما در این بخش می‌خواهیم هتل های چابهار نزدیک دریا را به شما معرفی کنیم. در واقع می‌شود اینطور گفت که تمام هتل های چابهار به دریا نزدیک هستند اما تعدادی از آن‌ها فاصله‌ای نزدیک‌تر دارند که در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

ردیف

نام هتل

فاصله تا ساحل

مدت زمان رسیدن

1

هتل لیپار چابهار

800 متر

11 دقیقه پیاده روی

2

هتل فردوس چابهار

1.4 کیلومتر

18 دقیقه پیاده روی

3

هتل شاهان چابهار

650 متر

8 دقیقه پیاده روی

4

هتل لاله چابهار

550 متر

7 دقیقه پیاده روی

5

هتل آذین چابهار

1 کیلومتر

13 دقیقه پیاده روی

6

هتل سپیده چابهار

1.8 کیلومتر

24 دقیقه پیاده روی

7

هتل آپارتمان شوهاز چابهار

2.1 کیلومتر

28 دقیقه پیاده روی

8

هتل آپارتمان رزمکران چابهار

800 متر

11 دقیقه پیاده روی

هتل شاهان چابهار

یکی از نوسازترین و شیک‌ترین هتل های این بندر، هتل شاهان چابهار است که در سال 1396 ساخته شد. این هتل 4 ستاره دارای 97 واحد اقامتی است که در یک طبقه بنا شده‌اند. هتل شاهان در بلوار قدس چابهار قرار گرفته است و تا دریا تنها 650 متر فاصله دارد که در طی 7 دقیقه قابل دسترسی است. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این هتل وجود اتاق های متنوع با دکوراسیون مختلف از یک نفره تا سوئیت 6 نفره است.

آدرس هتل شاهان چابهار:

بندر چابهار، ابتدای بلوار قدس

لیست بهترین هتل های چابهار رو به دریا

هتل فردوس چابهار

یکی دیگر از هتل های 4 ستاره چابهار که مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند هتل فردوس است که در 2 طبقه و 79 واحد در سال 1394 ساخته شده است. این هتل در خیابان تجارت قرا داشته و تا تفرجگاه ساحلی لیپار در حدود 1.4 کیلومتر مسافت دارد. اگر بخواهید این مسیر را پیاده طی کنید، طی 18 دقیقه به دریا خواهید رسید.

آدرس هتل فردوس چابهار:

بندر چابهار، منطقه آزاد تجاری صنعتی، خیابان تجارت

در آخر

به عنوان سخن پایانی لازم است بدانید که شاید بیشتر هتل‌های چابهار مانند هتل شاهان چابهار و هتل فردوس چابهار به دریای عمان نزدیک باشند، اما در این میان تعداد محدودی هستند که رو به دریا چشم‌انداز دارند، که در این مطلب سه عدد از بهترین هتل های چابهار رو به دریا را به شما معرفی کردیم. امیدواریم با خواندن این مطلب بتوانید سفر بهتری را تجربه کنید.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس