اراذل و اوباش متواری در دام پلیس تهران

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: در اجرای طرح پاکسازی محلات شوش و هرندی، شرور سابقه‌دار متواری دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بیان کرد: در پی اجرای طرح پاکسازی محلات هرندی و شوش و رفع آسیب پذیری این محلات، مخفیگاه یکی از مجرمان متواری متهم به شرارت شناسایی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این فرد بعد از ارتکاب به شرارت و صدور حکم قضائی زندگی مخفیانه آغاز کرده بود، ادامه داد: در اجرای این طرح، متهم در ترددهای خیابانی شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

وی افزود: فرد دستگیر شده برای تحمل کیفر به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ راستی گفت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله می‌کند و تلفن ۱۱۰ در همه ساعت‌های شبانه روز آماده دریافت گزارش‌ها و اطلاعات شهروندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    0 0
    به جای تذکر دادن به چهار تار مو این لات و بی بته هارو جمع کنید و افغانی ها تا مملکت روی آرامش ببیند.
  • ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    6 0
    بفرستید برن مرز سیستان بلوچستان خندق بکنن خیلی ادعای زور و بازوشون میاد
    • ایرانی ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      0 0
      آفرین , پیشنهاد خوبی دادین , مقامات قضایی : بجای اینکه این آویزان های آسمان جل رو بفرستین هتل زندان ها تا از جیب ملت مفت بخورن و برن چهار تا فوت و فن جدید اوباش گری و دله دزدی از همدیگر یاد بگیرن این آسمان جل ها رو بفرستین کویر , درخت بکارن و چند تا خیش گاو آهن به اینها ببندید تا زمین شخم بزنند و لااقل زور بازو شون بدرد یک کاری خورده باشه تا هم کمتر هزینه خوراک و غذای زندان بیوفته گردن دولت و هم با شخم زدن و بیل زدن و درخت کاری لااقل کمی در عمر بی خاصیت شون بدرد کاری خورده باشن , چه خبره که هر ننه قمری که ناخن گیر دستش میگیره فوری میفرستین هتل زندان ها واسه خوردن سبزی قرمه و جوجه کباب و جا و مکان گرم واسه زمستان شون ... چرا بایستی قشر کارگر و مالیات دهنده های ایرانی هزینه مفت خوری و عربده کشی و نعره کشی این آسمان جل ها رو بپردازن ؟ چرا ملت بایستی هزینه مفت خوری این بی خاصیت ها رو بپردازه ؟
  • ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    ق ق مهربونه
  • ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    خلخالی خدا رحمتت کنه روحت شاد که نیستی ببینی چطور اراذل و اوباش در امنیت هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس