کد خبر 1552338
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
دستگیری قاتل جوان میبدی

فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری عامل ضرب و شتم عوامل اورژانس خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار عزیزالله ملکی امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره ضرب و شتم و درگیری با عوامل اورژانس در جلوی یکی از تالارهای شهر خمام، بلافاصله مأموران پلیس در محل حاضر و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس با بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته تالار و اظهارات شاهدان، موفق به شناسایی فرد ضاربی که متواری شده‌بود گشتند، افزود: در ادامه با انجام اقدامات فنی و نامحسوس، محل اختفای متهم را در یکی از محلات شهر خمام شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه متهم در بازجویی خود ضمن ابراز پشیمانی و ندامت بیان کرد: بدلیل نامساعد بودن حال مادرم کنترل خود را از دست داده و عوامل اورژانس را مورد ضرب و شتم قرار داد.

گفتن است متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    4 1
    تعهد میگیرن، آزاد میشه. مثل همیشه. با این احکام آبکی دائمی. هیچکس نیست با این وحوش برخورد بازدارنده کنه.
    • فاضل ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
      0 1
      لابد باید مثل معترضین اعدامشون کنن تا اروم بگیرین ایشون که باید جریمه یا محکوم بشن در اون شکی نیست اما از طرف شما این حرف رو زدن مشخصه که چه منظوری دارید
    • ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      0 0
      کدوم معترضی به جرم اعتراض اعدام شده؟ احیانا منظورتون کسانی نیستند که با شقاوت تمام آدم کشتند یا احیانا خون اون بیچاره ها مباح هست؟ چقدر وقیح هستید امیدوارم سروکله یکی از همین معترضان چاقو یا اسلحه به دست تو زندگی تون پیدا بشه و داغ عزیزترین کس تونو رو دلتون بزاره ببینم بازم می گید معترض یا از نظر شما قاتل هست
  • ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    1 0
    باید با این افراد کاری کنند که کسی جرات نکند به عوامل اورژانس حمله کند ولی وقتی با دزدهای حرفه که دهها بار به جرم سرقت دستگیر شدند کاری نمی کنند که بازدارنده باشد یقینا با این فرد هم کاری نخواهند کرد . حداقل نقره داغش کنند و جریمه ریالی سنگینی از او بگیرند
  • مهراب بیگدلی ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    تاچندی که یه مشت قاضی مغرور کم سن سال بیسوار عاری از درک باحقوق نجومی در دادگاه ها هستن این قبیل اراذل واوباش با یک قرار سبک آزاد میشتن مگه توماج صالحی آزاد نشد؟ مگه فورا پس از آزادی جفتک ننداخت؟
  • مهراب بیگدلی ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    تاچندی که یه مشت قاضی مغرور کم سن سال بیسوار عاری از درک باحقوق نجومی در دادگاه ها هستن این قبیل اراذل واوباش با یک قرار سبک آزاد میشتن مگه توماج صالحی آزاد نشد؟ مگه فورا پس از آزادی جفتک ننداخت؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس