کد خبر 1552073
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
حماس

گردان‌های القسام در بیانیه‌ای اعلام کرد که در پاسخ به تداوم جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه و کشتار کودکان و زنان در این منطقه، موج جدیدی از حملات موشکی را به تل‌آویو انجام داده است.

به گزارش مشرق، رسانه‌های صهیونیستی در واپسین دقایق شامگاه شنبه از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار خطر حمله موشکی در مناطق گسترده‌ای از مرکز فلسطین اشغالی، تل‌آویو و اطراف آن خبر دادند.

منابع صهیونیستی گزارش دادند که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در دور جدید عملیات موشکی، حداقل یکصد فروند راکت و موشک به تل‌آویو و حومه آن شلیک کرده و ساکنان این مناطق باید هرچه سریعتر به پناهگاه‌ها بروند.

لحظاتی بعد گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس، در بیانیه‌ای اعلام کرد که در پاسخ به تداوم جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه و کشتار کودکان و زنان در این منطقه، موج جدیدی از حملات موشکی را به تل‌آویو انجام داده است.

القسام همچنین با انتشار فیلمی از لحظه شلیک تعداد زیادی از موشک‌ها به سمت صهیونیست‌ها، بر تداوم مقاومت تا پایان تجاوزات اشغالگران به نوار غزه تاکید کرد.

منابع صهیونیستی همچنین تصایوری از تل‌آویو منتشر کردند که نشان می‌دهد یک فروند موشک گنبد آهنین ضمن ناتوانی در رهگیری، دچار اشتباه شده و به خانه‌های غصبی صهیونیست‌ها در محله «غوش‌دان» برخورد کرد.

پیش از این نیز مسئول دفتر شهدا، اسیران و مجروحان جنبش حماس به رژیم صهیونیستی هشدار داد که اگر حمله به غزه ادامه یابد، دیگر هیچ تبادل اسرایی در کار نخواهد بود.

حماس، تل‌آویو و حومه را موشک‌باران کرد +فیلم

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ساس ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    اگر حماس بخوبی توسط اسراییل مهار بشود سلاطین عرب کلید امنیت خود را به تلاویو تقدیم میکنند
  • خودم ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    حیف که راکدها و موشکها در هوا منفجر میشوند
  • خخخخبه مححححن ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    ای ول ای ول / طبق دستور الهی و قرانی برای انتقام سخت کشتار غزه و لبنان و ....بکشید.... این صهیون های قاتل و کودک کش را .../
  • ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    غاصب اگر نابود نشود همه غزه را نابود میکند
  • علیرضا ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    در جنگ فلسطین وکشوراسراییل اثبات شد که هر نوع موشکی در برابر گنبد اهنین وتفنگ لبزری هیچ کارایی نداره ..
    • روح الله ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      0 0
      اول اینکه موجودیت غصبی بنام اسراییل رو کشور ننامید که چند صباحی دیگر نابودی اش حتمی است دوم تاکنون گنبد آهنین جز اینکه ناکارآمدی خود را نشان داده حتی مشتری های این سامانه رو پشیمان کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس