آمریکا

معاون دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به حمایت تمام عیار مقاومت لبنان از فلسطین، اعلام کرد: هراسی از تهدیدات رژیم اسرائیل و آمریکا نداریم.

به گزارش مشرق، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد: مقاومت پایدار خواهد ماند و ادامه خواهد داشت و برای این کار خود را آماده کرده است. عامل قدرت مقاومت، حق ملت فلسطین در حاکمیت بر سرزمینش، حمایت از مقاومت و اراده جنگ تا آخرین نفس است.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: هم اکنون مسابقه با زمان است؛ چه کسی به هدف خود می رسد؟ اسرائیل با از بین بردن آرمان فلسطین یا مقاومت با ثابت قدم ماندن و ناامید کردن دشمن از توانایی خود در این زمینه؟

وی ادامه داد: طی پنجاه روز دشمن صهیونیست به هیچکدام از اهدافش نرسید و حتی آزادی اسیران در جریان مبادله انجام شد نه در میدان جنگ.

شیخ نعیم قاسم در ادامه از آمادگی کامل مقاومت و عدم دستاورد رژیم صهیونیستی در جنگ غزه سخن گفت و افزود: این جنگ بیهوده است و تبعات آن دامان رژیم صهیونیستی را خواهد گرفت. ملت فلسطین از این جنگ مستحکم تر از قبل خارج خواهد شد و اسرائیل ضعیف‌تر و نگران‌تر در قبال آینده، این جنگ را پشت سرخواهد گذاشت.

وی تاکید کرد: ما اسرائیل را شکست خواهیم داد و در این زمینه عجله نکنید. برخی می‌گویند که شما جنگ علیه اسرائیل را چرا الان آغاز نمی‌کنید و ما خطاب به آنها می‌گوییم شما چه می‌کنید آیا فقط نگاه می‌کنید؟

معاون دبیر کل حزب الله لبنان از حمایت تمام عیار از مقاومت فلسطین خبر داد و گفت: ما و مقاومت در غزه در یک سنگر هستیم و در کمک به پیروزی هر آنچه لازم باشد دریغ نخواهیم کرد. تهدیدات آمریکا و اسرائیل ما را نمی‌ترساند. ما به سست عنصرها و کسانی که پارازیت می‌اندازند، گوش نخواهیم داد. تاریخ ما آکنده از جانفشانی و دشواری و در عین حال مملو از دستاوردهاست. پیروزی از آن مقاومت و این وعده خداوند است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 2
    اره کاملا مشخصه
  • ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    الن ما با امریکا درگیر شیم جه ضرر میکنه گیریم چندتا پایگاهشم بزنید یا سربازش بکشید ما هستیم که بیست سال عقب می افتیم به قول سردار حاجی زاده سلاح ما متاسفانه هیچ خطری برای امریکا نداره باید موشک قاره پیما بسازیم که اگر پالایشگاه مارا زدن ما هم پالایشگاهشون بزنیم
  • ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    2 0
    احسنت و آفرین، روحیه دوراندیشی و پیروز، خداوند یار و یاورتان باد. انشاالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس