حمله ببر به عوامل برنامه تلویزیونی «در استان»

یکی از عوامل برنامه «دراستان» شبکه تهران سیما صبح امروز، شنبه ۱۱ آذر هنگام تهیه گزارش از باغ وحش صفادشت مورد حمله‌ یکی از ببرهای این باغ وحش قرار گرفت و مجروح شد.

به گزارش مشرق، گروه تولید برنامه در استان برای تهیه گزارشی از وضعیت باغ وحش صفادشت به این محل مراجعه می کنند. پس از انجام هماهنگی‌های لازم، تیم در استان همراه با شهردار صفادشت، پیمانکار و مربیان باغ وحش شروع به تصویربرداری می‌کنند.

در اواسط گزارش وارد راهروی قفس ببر می‌شوند که به دلیل باز بودن در قفس یکی از ببرها بیرون می‌آید و به سوی تیم تهیه گزارش در استان حمله‌ می‌کند.

بنابر این گزارش در پی این حمله جراحت شدیدی به یکی از همکاران برنامه وارد می‌شود و منجر به بستری شدن وی می‌شود.

برنامه در استان در پی تماس‌ها و درخواست‌های مکرر مردمی نسبت به تهیه این گزارش اقدام کرده بود. در گزارش‌های رسیده به این برنامه آمده است: قرار است این باغ وحش به زودی تعطیل شود.

تیم در استان با پیگیری و بررسی همه‌جانبه موضوع و در تحقیقات اولیه متوجه می‌شود که اکنون فصل زاد و ولد ببرهاست و با تغییر فضا و مکانِ نگهداری ببرها و با توجه به سن بالای آنها شاید این اتفاق پس از این جابجایی دیگر رخ ندهد.

برنامه در استان کاری از گروه شهرستان‌های شبکه تهران سیماست که با تهیه گزارش‌های مختلف از شهرستان‌های استان تهران به انعکاس و بررسی موضوعات، مشکلات و مسائل اجتماعی، شهری، فرهنگی و... مردم می پردازد. پیگیری و پاسخگویی مسئولان از دیگر اهداف این برنامه به شمار می رود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حمیدرضا ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    26 2
    اون مربی و پیمانکار بی مبالات وشوت باغ وحش را باید در همان باغ وحش زندانی کنند !چنین افراد بیخیال وآماتوری برای جامعه از اون ببر خطرناکتر هستند!!
  • ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    10 0
    دور کردن حیوانات از محیط طبیعی و زیستگاهشون ظلم به آنهاست، برای آشنائی با زندگی شون فیلمهای مستند بسازن
  • ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    6 0
    ببر برخلاف شیر از خطرناکترین گربه سانان محسوب میشه، بارها دیده شده که حتی صاحب چندین ساله خودش رو کشته، از یک حیوان وحشی چه انتظاری میشه داشت؟باید ایمنی و تمهیدات مناسب اتخاذ کرد تا احتمال ایجاد خطر به صفر برسه
    • ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      0 0
      ببر اختلاس هم خیلی خطرناک هست. ببری که نیروهای ارزشی را در صدا و سیما میدان نداد و به سلبریتی های بیسواد میدان داد هم خیلی خطرناک هست. اخیرا استاد رحیم پور ازغدی از سه دهه ببر خطرناکی که در صدا و سیما نگذاشت نیروهای ارزشی وارد شوند انتقاد کرد و انتقادش کاملا درست بود
  • ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    باغ وحش ها را تعطیل کنید. دست از سر این حیوانات بدبخت بردارید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس