کد خبر 1551881
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
یک کودک فرانسوی در هر ۳ دقیقه قربانی خشونت جنسی می‎شود

داده‌های جمع‌آوری شده نشان می‌دهد که در هر ۳ دقیقه یک کودک در فرانسه هدف آزار و خشونت جنسی قرار می‌گیرد.

به گزارش مشرق، گروه ویژه خشونت خانگی برآورد می‌کند که سالانه حدود ۱۶۰ هزار کودک قربانی خشونت جنسی در فرانسه می‌شوند و بسیاری دیگر از موارد گزارش نمی‌شود.

رئیس این سرویس در پلیس فرانسه که به مبارزه با خشونت علیه خردسالان اختصاص دارد، اعلام کرد که سالانه ۱۶۰ هزار کودک در این کشور قربانی خشونت جنسی می‌شوند.

این رقم معادل آزار جنسی یک کودک فرانسوی در هر ۳ دقیقه است.

گابریل هازان، سرپرست جدید گروه ویژه سوءاستفاده خانگی برای پلیس ملی فرانسه، از کسانی که از چنین حوادثی مطلع هستند، خواست تا گزارش خود را به این گروه جدید ارائه کنند.

هازان، گفت: جرایم آنلاین کودکان و محارم امروز همان پدیده هستند، ما روزانه ۷۰۰ گزارش درباره محتوای مجرمانه کودکان دریافت می‌کنیم که به صورت آنلاین در فرانسه رد و بدل می‌شود.

رئیس گروه ویژه سوءاستفاده در پلیس فرانسه همچنین خواستار هوشیاری همه اقشار جامعه فرانسه در این زمینه شد.

روزانه نزدیک به ۴۴۰ کودک و نوجوان در فرانسه قربانی خشونت جنسی می‌شوند، اما در نهایت تنها حدود ۵۰ مورد به اطلاع مقامات و نهادهای مرتبط فرانسوی می‌رسد.

به گفته این مقام فرانسوی، همه ما در پیشگیری و کشف این خشونت نقشی بر عهده داریم

این جدیدترین ارقام در مورد کودک‌آزاری در فرانسه بیش از تکان‌دهنده است؛ در فرانسه هر ۳ دقیقه یک کودک مورد آزار جنسی قرار می‌گیرد و همچنین هر ۵ روز یک کودک در محیط خانواده خود می‌میرد.

این داده‌ها از سال ۲۰۱۵ از سوی کمیته مستقل محارم و خشونت جنسی علیه کودکان با ماموریت جمع‌آوری شهادت‌ها و ارائه راه‎حل جمع‌آوری شده است.

از ۲۷ هزار شهادتی که این نهاد در ۲ سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ جمع‌آوری کرد، تنها ۸ درصد از کودکان از محیط اجتماعی پاسخ مثبت داشتند، یعنی به آن‌ها گوش دادند، آن‌ها را باور کردند و از آن‌ها مراقبت کردند

این نهاد فرانسوی هشدار داد که اگر کودکان حمایت لازم را نداشته باشند، احتمالا به مشکلات طولانی‌مدتی مانند اعتیاد به مواد مخدر، اعتیاد به الکل، اختلالات خوردن، بزهکاری یا آسیب‌شناسی‌های غیر قابل توضیح مبتلا خواهند شد.

شارلوت کوبل، وزیر مسئول حفاظت از کودکان فرانسه، تاکید می‌کند که یک کمپین ملی برای مقابله با این مشکل اکنون مورد نیاز است؛ خشونت جنسی خانگی اولین هدف کمپینی است که او اعلام کرد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    1 0
    نفرین بر خائنین
  • ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 0
    به جاش آزادی دارن!! توصیه میکنم تمامی غربگداها با بچه‌هاشون در اسرع وقت برن فرانسه که از قافله عقب نمونن!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس