حمله عبدولی به آقای خاص کشتی؛ بنا به جوانان ظلم کرد

عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: با محمد بنا کاری ندارم. خدا باید دلش را با او صاف کند که این‌همه ظلم به این جوانان کرد.

به گزارش مشرق، سعید عبدولی روز جمعه در جمع خبرنگاران در خصوص قهرمانی تیم گروه ملی فولاد در لیگ برتر فرنگی و نخستین تجربه سرمربیگری‌اش گفت: بعد از چند سال دوری از کشتی، بازگشتم مصادف شد با دست گرفتن یک تیم در استان خوزستان که خدارا شکر توانستیم ۲۲-۲۳ کشتی‌گیر خوزستانی که در سطح تیم ملی مطرح هستند را استخدام کنیم. ما کارهای استخدامی‌شان را انجام دادیم که بدون مشکل به کشتی‌شان ادامه دهند و تا زمانی که در تیم ملی هستند حقوق‌شان را دریافت کرده و از مزایای شرکت بهرمند هست تا بعدا ان‌شاءالله در پست‌های مدیریتی و ورزشی بتوانند مشغول به کار شوند.

وی حضور در لیگ برتر را تجربه سختی عنوان کرد و ادامه داد: این اولین تجربه مربیگری‌ام بود، واقعا سخت بود و سعی می‌کنم دیگر تکرار نشود و در حیطه مربیگری لیگ و کشتی اصلا نباشم ولی اگر خواستم به کشتی کمک کنم فقط در تیم ملی باشد، واقعا لیگ برای مربیگری اصلا خوب نیست.

عضو سابق تیم ملی فرنگی درخصوص اینکه اگر از او خواسته شود که به تیم ملی کمک کند، تصریح کرد: دیگر قصد مربیگری در لیگ را ندارم و اگر برای تیم ملی از من دعوت شود قبول می‌کنم. همه تلاشم را برای مملکتم خواهم کرد.

عبدولی در پاسخ به سوالی که به سختی‌های کار محمد بنا در جایگاه سرمربی اشاره داشت، عنوان کرد: محمد بنا که در لیگ مربیگری نکرده، کشتی‌گیر حاضر و آماده که مربی شهرستان زجرش را کشیده را تحویل گرفته، کار شاقی نکرده که، الان شهریار زندگی می‌کند اگر یک کشتی‌گیر را خودش به عنوان قهرمان استان تحویل داد بعد به به و چه چه بکنید! ما هم در شهرستان برایش دست می‌زنیم.

دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ ریو درباره اینکه چرا دلگیری‌اش از محمد بنا تمامی ندارد؟، گفت: با بنده خدا که من کار ندارم. خدا باید دلش را با او صاف کند که اینهمه ظلم به این جوانان کرده است! اصلا من کاری ندارم، تا زمانی که تیم ملی بودم خودتان هم می‌دانید تنها کشتی‌گیری که تمام مسابقات انتخابی تیم ملی را شرکت کرد و اگر هم شرکت نکرد به اسم تیم ملی در جام یادگار امام حضورداشت و با رقبای مستقیمش کشتی گرفت، سعید عبدولی بود. هیچ کسی منتی سر من ندارد که بگوید سعید عبدولی را بدون انتخابی بردیم. اگر همان سال ۲۰۱۷ که دیسکالیفه شدم در مسابقات هفت‌تیر، تا دو ماه بعدش چهار کشتی پشت سر هم گذاشتند و در فاصله کوتاه با کشتی‌گیر تازه نفس و به هرکدام‌شان می‌باختم از گردونه مسابقات کنار می‌رفتم. ببینید با چه سختی‌ای برای من انتخابی می‌گذاشتند و من از آنها سربلند بیرون می‌آمدم یا نه. امروز منت مردم سر من هست، منت فدراسیون، کارمندان فدراسیون، کارکنان خانه کشتی سر من هست اما منت هیچ مربی‌ای سر من نیست.

قهرمان اندیمشکی کشتی فرنگی درباره شانس برادرش علیرضا برای رسیدن به دوبنده وزن ۷۷ کیلوگرم تیم ملی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس خاطرنشان کرد: علیرضا با این کشتی‌ای که گرفت (مبارزه محمدرضا مختاری در فینال لیگ) خیلی امیدوارم کرد. اشتباهاتی داشت که می‌توانست کشتی را ببرد. مختاری و علیرضا کشتی خوبی گرفتند، من رضایت کامل از کشتی علیرضا دارم. بعد از جوانان جهان در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرده بود و باید در این مبارزه شرکت می‌کرد که تلنگری به او بخورد و به خودش بیاید که تفاوت مسابقات جوانان و بزرگسالان جهان را متوجه شود.

عبدولی در ارزیابی عملکرد تیم ملی فرنگی در مسابقات جهانی بلگراد تصریح کرد: کشتی فرنگی از آزاد نتیجه بهتری گرفت. کار بچه‌ها خیلی خوب بود و می‌تواند خیلی بهتر هم باشد. الان تیم ملی از پتانسیل خوبی برخوردار است، کشتی‌گیران خوبی داریم که با برنامه‌ریزی و درست کار کردن و بتوانند از مربیان آنها در شهرستان هم حتی شده برای یک اردو استفاده کنند که دل کشتی‌گیر قرص شود قول می‌دهم می‌توانند نتیجه خوبی بگیرند.

وی از پیش‌بینی خود از نتیجه تیم ملی فرنگی در بازی‌های المپیک نیز گفت: نتیجه خوبی می‌گیریم. حداقل ۲ مدال المپیک سهم خوزستان است.

عبدولی در واکنش به اینکه حقش در المپیک مدال طلا بود که به آن نرسید، تاکید کرد: از ما که گذشت ان‌شاءالله برادران و پسرهایم بتوانند نتیجه بگیرند. پسرم قهرمان خردسالان کشور شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    3 0
    ای بابا زود از جا در می رویم. جناب عبدولی قهرمان کشور، هنوز زوده با یک قهرمانی در لیگ به فکر تیم ملی افتادی
  • ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    2 1
    چه کلاسی برای خودش میذاره فقط تیم ملی مربی گری میخواد بکنه ! آقای بنا با نتایجش حرفشو زده.بعد از چند سال افت کشتی فرنگی ایران رو این نتایج خوب رسوند .حرف مفت که کنتور نداره
  • ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 0
    باسلام‌‌‌‌عبدولی‌‌همچین‌از‌خودش‌تعریف‌میکنه
  • ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    سلطان اعتراض

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس