آتش‌بس در غزه ۴ روز دیگر تمدید خواهد شد؟

دولت فلسطین در نوار غزه با اشاره به اینکه آمریکا به بیهوده بودن جنگ در غزه پی برده است، تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در مذاکرات تبادل اسرا زیاده خواهی کرد.

به گزارش مشرق، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه جامعه بین المللی را مسوول ادامه جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه دانست.

این دفتر در بیانیه امروز خود درپی از سرگیری حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکید کرد: پس از اظهارات مقامات صهیونیست، انتظار داشتیم که اشغالگران عملیات نظامی خود را در غزه از سر بگیرند.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه با اشاره به زیاده خواهی رژیم صهیونیستی در مذاکرات درباره پرونده تبادل اسیران گفت: مذاکره کنندگان صهیونیست تلاش کردند که همه چیز را بدون پرداخت هرگونه مابه ازایی بدست آورند.

این دفتر تاکید کرد: اشغالگران در بازگرداندن هر یک از نظامیان اسیر خود از غزه ناکام مانده و شکست خوردند و واشنگتن متقاعد شده که ادامه جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه بیهوده است.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه افزود: ما مطمئن هستیم که تلاش ها برای از سرگیری میانجیگری با وجود از سرگیری تجاوزگری رژیم صهیونیستی به نوار غزه موفق خواهد بود.

پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه، رژیم صهیونیستی صبح امروز حملات خود علیه مردم فلسطین در غزه را از سرگرفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • هوشنگ ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    1 4
    دولت فلسطین ؟!!!!!
  • ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    اتحاد تمام مردم فلسطین در بیرون راندن اشغالگران و تشکیل دولت واحد با انتخابات بین فلسطینیان مسلمان، مسیحی و یهودی محقق خواهد شد ان شاءالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس