ساختمان باشگاه استقلال

در تعطیلات لیگ برتر و روزهای بی‌خبری فوتبال باشگاهی این روزها درباره لیست مازاد استقلال اخباری منتشر می‌شود.

به گزارش مشرق، پیرو انتشار خبر آماده شدن لیست مازاد تیم استقلال برای تعطیلات نیم فصل یکی از مسئولان عالی رتبه باشگاه در این باره موضع‌گیری کرد.

در شرایطی که چندی قبل عنوان شد جواد نکونام برای جذب بازیکن جدید به باشگاه لیست داده است، این مجموعه همچنان درگیر جمع و جور کردن بحث سقف قراردادهای لیگ جاری و هزینه‌های باشگاه است. در چنین شرایطی بحث لیست تیم و موضوع خارج کردن برخی بازیکنان از فهرست بازیکنان استقلال موجب شد تا از یکی از مسئولان باشگاه در این باره واکنش نشان دهد.

در همین ارتباط یکی از مدیران باشگاه استقلال در این باره گفت: «به هیچ عنوان چنین موضوعی صحت ندارد و این حاشیه‌ها در روزهای نزدیک شدن به دیدار حساس دربی موضوعیتی جز ایجاد حاشیه برای استقلال ندارد».

این فرد مطلع خاطرنشان ساخت: «در شرایطی که پیر و جوان در حال تحسین روابط خوب بین نکونام و بازیکنان تیمش هستند و وحدت و هماهنگی بازیکنان ما زبانزد خاص و عام شده بیان کردن این قبیل مسائل نه تنها خدشه‌ای در عملکرد تیم استقلال به وجود نمی‌آورد بلکه عزم و اراده بچه‌های ما برای رسیدن به آنچه مستحقش هستند را بیشتر می‌کند. فعلاً که با همین نفرات فوق‌العاده که ما به همه آنها افتخار می‌کنیم تیم استقلال با اختلاف در صدر جدول است».

وی در پایان تاکید کرد: «در ارتباط با یارگیری و بحث تقویت تیم آقای نکونام و خطیر هر دو با هم هماهنگ هستند و در این باره صحبت‌های کاملی انجام شده است. هر زمان و در هر پستی لازم باشد تیم استقلال تقویت خواهد شد. خوشحالیم که هر بار تیر دشمنان استقلال اینگونه به سنگ می‌خورد».

ناگفته نماند؛ تیم استقلال روز شنبه دو هفته بعد - هجدهم آذر ماه - در شهر اهواز باید به مصاف فولاد خوزستان برود. این تیم در حال حاضر با ۲۵ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    3 8
    مردک ! تیم فوق العاده جنابعالی به لطف کسر امتیاز از رقیبان موقتا در صدر جدول ایستاده! چشم دیدن هم خودت نداری بی تربیت لات.
  • ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    0 3
    طرف از فرط لاطائلات بافی و پرت گویی جرات معرفی خودش را هم ندارد!! پیر و حوان دارند از اتحاد اینها حرف میزنند!!!! آقای معیشتی! مردم را همسطح شعور و فهم نازل خودت فرض نکن.
  • امیر ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    2 1
    اولا همینکه لنگیا اینجا که اخبار تیم سرورشونه میان و یقه پار میکنن !نشون میده استقلالیا داران راه درست و موفق رو پیش میرن که مثل دوستاره اسیاییمون شده خار چشم لنگیا. ثانیا استقلال با این اتحاد و همدلی مستحکم که ایجاد کردن در باشگاه قطعا صدر رو رها نخواهد کرد . بشینید نگاه کنید 👌💙💙💙💙
  • وحید ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    پرسپولیس که استقلال را چهار یک چهار دو شکست داده است این عدد چهار استقلالی ها خنده دار است. این همه بازیکن استقلال چگونه توانسته است بگیرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس