واکنش وزیر کشور به انتشار سند محرمانه کشور توسط یک رسانه

احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه هیات دولت با بیان اینکه رعایت عفاف و حجاب قانون است، به انتشار سند محرمانه کشور توسط یک رسانه واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت درباره بحث حجاب گفت: رعایت عفاف و حجاب یک قانون است و اگر عده‌ای تلاش کنند عدم رعایت حجاب را ترغیب و در مقابل آمران به معروف و نهی از منکر ایستادگی کنند و امر به معروف و نهی از منکر را خدشه‌دار کنند و به قانون دیگری استناد کنند، خلاف قانون عمل کرده‌اند.

وی در واکنش به انتشار برخی اسناد در برخی رسانه‌ها درباره ابلاغیه ضرورت مراعات حجاب توسط همگان افزود: کسانی که این را منتشر کردند اول باید جواب این سوال را بدهند که چرا تلاش کردند یک ابلاغیه‌ای که مهر طبقه بندی خورده را از درون یک دستگاهی بگیرند، چرا تلاش کردند آن را منتشر کنند و آن را یک کار درست جلوه دهند؟ این سه امر غیرقانونی است، درحالیکه افرادی که راجع به این مسئله صحبت کردند به قانون اشاره می‌کنند.

وزیر کشور تأکید کرد: آنچه که مربوط به آن قانون است موضوع حق‌التکلیف بوده که به مردم ربط دارد. در آن ابلاغیه هیچ حق‌التکلیفی مربوط به مردم نیست و مرتبط با دستگاه‌ها است.

مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور نیز امروز در اطلاعیه‌ای درباره این موضوع اعلام کرد: گرچه تجربه نشان می دهد درگیر ودار رقابت های سیاسی و مناسبات و محاسبات گروهی از رسانه ها و حاشیه آفرینی تلاش برای جلب نظر بیشتر افکار عمومی دارند با این حال از صاحبان رسانه و ارباب جراید انتظار می رود با دقت بیشتر در منابع خبری و بازخوانی دقیق اظهارنظر مسوولان نسبت به انتشار تحلیل های ناصحیح و ابهام آفرین برای افکار عمومی خودداری کرده و به رعایت تقوای سیاسی و رعایت اخلاق رسانه ای اهتمام ورزند.صادق الوعد بودن و صراحت بیان از مهمترین سرمایه های معنوی دولت انقلابی و مردمی است که وزارت کشور نیز در قول و عمل بیشترین توجه و تاکید را در انجام مسوولیت ها به آن معطوف داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 20
  • ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    18 5
    پیرزن ها کاملا کشف حجاب کردن و بدون برنامه و هدف هم نیست هر جا می‌روی پنج شش پیرزن بی حجاب با هم میبینی
    • ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
      12 10
      پیرزن نیستن. پیر یعنی فرتوت. باید با بی‌حجابی و بی‌عفتی زنان و مردان برخورد بشه
    • ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      1 2
      خب اگر پیرزن هستن که بر اون ها حجاب واجب نیست. دیگه حرص چی رو میخورید؟ مشکل حل شد. مهم اینه که جوان ها محجبه هستند. حله برادر؟ بیخیال شو دیگه.
    • ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      0 0
      پیرزنها از حجاب شرعی معافند
  • ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    5 11
    وزیر کشور تاکید کرد: آنچه مربوط به آن قانون است موضوع حق تکلیف بوده که به مردم ربط دارد.در آن ابلاغیه هیچ حق تکلیفی مربوط به مردم نیست ومرتیط با دستگاه‌ها است. پس تشخیص اموری که به مردم مرتبط است واموری که به مردم مرتبط نیست ،پشت درهای بسته اتفاق می‌افتد.؟؟!!
    • ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
      23 4
      به مغزتون هم رجوع کنید میفهمید حجاب خوب خدا واجب کرده نیاز نیست پشت در و جلو در درموردش تصمیم گیری بشه
  • ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    4 2
    اگر سه کار غیر قانونی هست که میفرمایند هست شکایت و زودتر رسیدگی شود . نگذارند برای بعد که تب و تابش خوابید و با ارفاقی تمام
  • Saeed ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    2 8
    ۴ نظر ثبت شده بود بسیار سازنده بود ممنون از دولت که به این امر مهم که از اهم واجبات است با قاطعیت رسیدگی میکند
  • بنده خدا ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    3 1
    باسلام وادب،ازمدیران ومسؤلان محترم رسانه‌متعهد"مشرق"و...تقاضامیشودبه این نکته مهمّ توجه واقدام نمایندوآن اینکه،طبق فرمایش پروردگارعالمیان منطبق باآیات قرآن الهی،شمامسؤلان رسانه ها من جمله مشرق بعنوان یک ایماندارمسلمان هم نسبت به خودوهم تک تک ملت مسلمان ایران اسلامی عزیزمان ودیگرمسلمانان درجایگاه یک خبرگزاری،رسانه ویک پایگاه ارتباط جمعی اجتماعی هم تکلیف وهم مسؤولیت داریدکه بنابه فرمایش وآیات قرآن عظیم وهدایتگرالهی، خداوندقهار،تک تک آدمیان رانسبت به عملکردواعمالشان مؤاخذه وذره ذره اعمالمان رامحاسبه ودرازای آن پاداش وکیفرعذاب میدهدکه دراین موردمهم "مبلغان ومروجان" فسق وفساد،نفاق وفتنه،آشوب وناامیدی وآن مبلغان،مروجان وانتشاردهندگانی که درامردین ،تعهد،تکلیف ومسؤولیتی که بردوش دارند غفلت،کوتاهی،بی توجهی وترک فعل دارندواین یعنی "نافرمانی خداوندمینمایند،«گرفتارکیفرعذاب "مضاعف"خواهندشد،ضمن اینکه ازطریق قانون اساسی وعرف هم بایدپاسخگوباشید،بنابراین مطمےناًدر کوتاهی ونافرمانی تان در رواج وگسترش بدوبی حجابی،بی حیایی وهرزگی فاسقان وفاسدان درجامعه کنونی ایران اسلامی که درمقابل بدوبی حجابان بی حیاوحامیانشان بویژه مسؤول نماهای منافق وبی لیاقت وهمچنین رسانه های حامییشان بجای ترس واطاعت ازخداوندقادروقهار،دفاع ازدین،آیات قرآن ودیگرمقدسات الهی، درنهایت تأسف وتعجب ،آشکارا ازپیروان شهوات نفسانی ونظروخواست ابلیس وابلیسیان اطاعت وباترس ازباطل حق وجبهه حق را واگذاشتیدومخلص کلام بعنوان یک بنده مسؤول بایدپاسخگوی ذره ذره این کوتاهی،نافرمانی وباربردوش باشید،پس خواهشاًمدیران ومسؤولان رسانه های اسلامی انقلابی داخلی بااتحاد،هماهنگی وبرنانه ریزی هوشمندانه ضمن اجرای فرامین الهی قرآنی وتعهدبه قانون اساسی ،امّا دراحیا،حفظ وارتقاءیک جامعه خداپرست،خداشناس مؤمن باتقوا ،باحیا،باحجاب،باغیرت ،قرانی واهل البیتی(س)نهایت تلاش خودرابکارگیریدکه خداوندیکتا بطورحتم یاریتان خواهدفرمود.باتشکر
  • ارشک ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    0 3
    قوه قضاییه باید با مجرمهای حقیقی هم برخورد کند و نه اینکه فقط مرجع حقوقی یعنی روزنامه را ببندند و دو روز دیگر دوباره باز شود. انتشار سند محرمانه در قانون جرمی با مجازات کاملا شناخته شده است.
  • Karim ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    8 2
    روزنامه ورسانه هایی مانند اعتماد و آرمان و شرق و هم میهن ووو چه کار کنند تا نظام جمهوری اسلامی بفهمد که این ها دشمن نظام اسلامی و ضد انقلاب و جاسوس خانه دشمنان است.اصلاح طلبان از نظام جمهوری اسلامی عبور کرده اند واشکارا براندازی و اغتشاشات را دنبال می‌کنند.
  • ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    1 1
    سرنخ را بگیرید می رسید به نفوذی دشمن
  • ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    6 1
    ریشه موضوع نیاز بودن حجاب در شرایط فعلی کشور ( به لحاظ کاربردی از نگاه روانشناسی و انگیزه بخش استقامت جمعی در مقابل تهدیدات اعتقادی خارجی - صهیونیزم مسیحی و یهودی ) باید در مدارس و مراکز آموزشی تبیین شود . در غیر این صورت چون علت نیاز معلوم نیست و نقش حیاتی پدافند غیر عامل بودن نوع پوشش در مقابل تهدیدات آنی محتمل نیست و از دست رفتن اجماع اجتماعی با نیروهای انگیزه دار مقاومت در اقصی نقاط منطقه در مقابل تهدیدات معلوم نیست و همچنین بنابر تبیین مقام معظم رهبری وجود جامعه ایمانی انگیزه دار در مقابله با تهدیدات ( دیدار خانواده های شهدای همدان 1402) در هر نوع جنگی خیلی کاربرتر از جامعه ملی گرا استقامت و تمکین دارد معلوم نشود ... مجبورا با آسمان ریسمان کردن و مباحث فقهی که فعلا محل اعتنای نسل اینترتی نبوده نمیتوان این فاکتور استراتژیک رو درست تبیین کرد ... مصی پولی نژاد قشنگ نسخه صهیونی ناتانیاهو رو در ایران جهت تخریب عقبه پدافند غیر عامل اجتماعی کشور اجرا کرد ( در جنگ عراق و ایران نقش خانواده ایمانی جهت انگیزه بخشی به مقاومت ایران قشنگ رصد شده بود - همانند معجزه ایمانی اهای غزه در مقاومت کردن در مقابل صلاح ) ... اگر بی حجابی هدف جامعه نسوان بعنوان آزادی جنسی مطرح است باید نسبت به هزینه های کلان آن برای جامعه ملی و اعتقادی ایران جهت دختر خانم ها مثل اسرائیل 3 سال سربازی اجباری در حساس ترین و بدترین پایگاههای مرزی افغانستان و ... تعریف شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس