کد خبر 1551188
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
حرکت عجیب باهوئی در بازی با النصر؛ مهاجم جنجالی برتری را از پرسپولیس گرفت + فیلم

مهاجم جنجالی پرسپولیس در بازی با النصر با حرکت عجیب خود مانع گلزنی این تیم شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، علی‌رغم نمایش قابل قبولی که این تیم داشت نتوانست به گل برسد و در پایان این بازی با نتیجه صفر - صفر به پایان رسید.

شاگردان گل‌محمدی اگرچه در موقعیت سازی نمره قبولی گرفتند و توانستند النصری‌ها را تحت فشار قرار دهند اما در زدن ضربه نهایی مشکل داشتند و نتوانستند دروازه حریف سعودی خود را باز کنند.

با نظر سرمربی سرخ‌پوشان در دقیقه ۷۲ نبیل باهوئی مهاجم سوئدی این تیم که در ابتدایی فصل با حواشی فراوان به این تیم پیوست و حتی در مقطعی محل مناقشه سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس نیز بود، وارد میدان شد تا بتواند در فاز هجومی کار را برای پرسپولیس تمام کند و گل برتری این تیم را به ثمر برساند.

نکته عجیب در خصوص حضور باهوئی عملکرد او در مدت زمان حضورش در میدان بود. این مهاجم سوئدی تنها دو لمس توپ داشت که در نهایت برای او دو پاس را به ثبت رساند و در ادامه این مهاجم هیچ لمس توپی نداشت و هیچ کاری در زمان حضور خود در ترکیب پرسپولیس نکرد.

اما نکته عجیب‌تر در خصوص این بازیکن در دقیقه ۸۲ بازی رخ داد. النصری‌ها بعد از حمله شاگردان گل‌محمدی به دنبال زدن ضد حمله بودند که بازیکنان این تیم در میانه میدان توپ را قطع کردند. توپ دفعی در میانه میدان به مهدی ترابی ستاره پرسپولیس رسید. وی با یک استارت سریع و با از پیش رو برداشتن مدافعین حریف داشت یک موقعیت خوب گلزنی را برای سرخ‌پوشان فراهم می‌کرد و در آستانه تک‌به‌تک شدن با سنگربان النصر قرار می‌گرفت که داور چینی بازی به یک‌باره سوت زد و بازی را متوقف کرد تا مهم‌ترین موقعیت گلزنی این تیم در نیمه دوم از دست برود.

بعد از متوقف شدن بازی و بررسی صحنه مشخص شد باهوئی در یک حرکت کاملا ناشیانه و بی‌مورد در حالی که صاحب توپ نبود، آیرمیک لاپورت مدافع اسپانیایی و مطرح النصر را متوقف کرد تا یک موقعیت مسلم گلزنی را از پرسپولیس و ترابی بگیرد. این صحنه یک موقعیت مسلم گلزنی را از این تیم گرفت و شاید این موضوع در هفته آخر باعث شود پرسپولیس حسرت این موقعیت را بخورد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    11 4
    چرا این بازیکن بی کیفیت وارد زمین میشود ؟ چرا تمام تیمها خریدهای خوب میکنند ولی پرس پلیس این رده خارجها رد پیدا میکند؟
  • وحید ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    9 4
    دقیقا. خدا نگذره از کسی که این ابله رو اورد پرسپولیس
  • ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    0 0
    یه طور دیگه هم بشی - به نظر من این باهوعی آدم خوبیه ینی من که قیافشو میبینم آدم بدی نیست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس