پرسپولیس - یحیی گل محمدی

نگاهی به برنامه مسابقات هفته پایانی نشان می دهد AFC ناخواسته به کمک پرسپولیس آمده و این تیم با یک امتیاز مثبت نسبت به رقبا به میدان خواهد رفت.

سرویس ورزش مشرق - مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هفته آینده با انجام دیدارهای هفته ششم به پایان می رسد و تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله حذفی مشخص خواهد شد.

نساجی در این هفته یک دیدار تشریفاتی با الهلال در عربستان خواهد داشت، ولی تیم های سپاهان و پرسپولیس دو نماینده ایران هنوز شانس صعود به مرحله بالاتر را دارند.

سپاهان باید دوشنبه ۱۳ آذر در جده به مصاف الاتحاد برود و در صورت برتری به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک هشتم نهایی می شود. همچنین با کسب یک تساوی هم به خاطر تفاضل گل خوب از شانس بسیار بالایی برای صعود به عنوان یکی از تیم های دوم برتر به مرحله بالاتر برخوردار خواهد بود.

پرسپولیس دیگر نماینده ایران یک روز بعد یعنی سه شنبه شب ۱۴ آذر در استادیوم آزادی میزبان الدحیلِ بدون شانس خواهد بود. شاگردان گل محمدی با برتری در این دیدار به احتمال بسیار زیاد به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی خواهند شد. البته تعداد گل مورد نیاز پرسپولیس برای برتری به نتیجه دیدار الشارجه امارات و الفیصلی اردن بستگی دارد.

لطف ناخواسته AFC به پرسپولیس/ دیدار شاگردان یحیی با الدحیل با خیال آسوده! +عکس
جدول تیمهای دوم گروه های ۵ گانه لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب

اما نگاهی به برنامه مسابقات هفته پایانی نشان می دهد AFC ناخواسته به کمک پرسپولیس آمده و زمان دیدار گروه های مرتبط با پرسپولیس یک روز زودتر برگزار می شود و سرخپوشان با آگاهی از نتایج سه تیم سپاهان و الشارجه و السد که روی کاغذ رقبای اصلی این تیم برای صعود به عنوان تیم دوم محسوب می شوند، به مصاف الدحیل خواهد رفت.

طبق برنامه سپاهان و الاتحاد دوشنبه ۱۳ آذر بازی می کنند و در صورت باخت احتمالی سپاهان، پرسپولیس مطمئن می شود که با برتری مقابل الدحیل با هر نتیجه ای قطعا به عنوان تیم دوم صعود خواهد کرد. حتی تساوی یا برد سپاهان هم باعث می شود پرسپولیس با توجه به نتیجه دیدار الشارجه استراتژی خودش را بداند.

دیدار تیم های السد و نسف قارشی و همچنین الشارجه و الفیصلی هم دوشنبه ۱۳ آذر برگزار می شود و برد احتمالی السد و باخت یا تساوی احتمالی الشارجه باعث می شود پرسپولیس با آگاهی از این نتایج و با استرس کمتری برای برد با اختلاف یک گل به میدان برود. حتی باخت احتمالی السد و الشارجه معنایش این است که شاگردان یحیی شاید برای صعود به یک تساوی نیاز داشته باشند.

درواقع می توان گفت این برنامه ریزی به صورت ناخواسته و با توجه به شرایط پیش آمده به نوعی یک امتیاز مثبت برای پرسپولیس محسوب شده و شاگردان گل محمدی با آمادگی ذهنی و آگاهی از نتیجه ای که باید کسب کنند به میدان خواهند رفت.

به گزارش مشرق، در مرحله حذفی ۴ تیم برتر اول در سید یک و ضعیف ترین تیم اول و ۴ تیم دوم صعود کننده به مرحله حذفی در سید دو قرار خواهند گرفت و بازیهای مرحله یک هشتم نهایی در منطقه غرب آسیا قرعه کشی خواهد شد. تا کنون صعود تیم های الهلال، النصر، الاتحاد و العین به مرحله حذفی قطعی شده است.

در ادامه جدول گروه های پنجگانه و برنامه دیدارهای هفته پایانی را ببینید:

لطف ناخواسته AFC به پرسپولیس/ دیدار شاگردان یحیی با الدحیل با خیال آسوده! +عکس
برنامه دیدارهای هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب
لطف ناخواسته AFC به پرسپولیس/ دیدار شاگردان یحیی با الدحیل با خیال آسوده! +عکس
جدول گروه های ۵ گانه لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 27
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    12 17
    خوشحال میشید سپاهان ببازه؟ واقعا که بی‌شرمید
    • ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
      14 12
      طایفه لنگ منافع ملی هم حالیش نیست. نویسنده این مقاله هم از همون طایفه است.
    • هادی ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
      2 5
      یک جمله هم از مادر عروس شنیدیم.
    • ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
      5 4
      پرسپولیس عرضه داره خودش ببره. به فکر باخت بقیه نباشه. متأسفانه لیاقت نداره.
  • موریس ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    18 5
    حتما آسیا رو هم مهندسی کردیدم !
    • ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      3 2
      ناخواسته نیست مهدی تاج نفوذ بالایی داره تو اسیا.ناسلامتی نایب رئیس ای اف سیه.اینجوریه که سپاهانو فدای تیم حکومتی کردن گفتن سر سپاهانو ببرید عوضش لنگو بیارید بالا.فقط به داورایی که واسه بازی سپاهان میذارن نگاه کنید مقایسه کنید با داورای بازیای لنگ. تا حالا نشده تاج رئیس فدراسیون باشه تیمی غیر از لنگ قهرمان شه
  • سعید اردشیری ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    6 12
    از نظر من استقلال قهرمان این دوره از رقابت قهرمانی آسیاست بدلیل ترس تمام تیم های آسیایی از ما ، به رقابت‌ها راهمان ندادند بنابراین خود را شایسته ستاره سوم میدانیم و از جناب خطیر میخواهیم ستاره سوم را بر پیراهنمان درج کند
    • علی کایدی ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
      4 6
      شما هنوز خواب هستی متوهم هستید .نظرت به درد خودت و باشگاه می‌خورد لیاقت می‌خواهد در آسیا باشی ..ولی شنا بی عرضه هستید ..از خواب بیدار شو ...
  • ایرانی ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    7 4
    حالا نه که پرسپولیس خیلی گل زن است و می تواند تیم های حریف را گل باران کند. نتیجه این صعود را برد با گل های زیاد تعیین می کند که از پرسپولیس یحیایی بعید است پرسپولیس یحیایی سالهاست به بردهای اقتصادی بسنده کرده است.
  • بابک تاجی ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    9 10
    قطعا لنگ حذف خواهد شد
    • هادی ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
      5 3
      خُب آخه کیسه کش ......به تو چه ربطی داره? اصلا کیسه کجای جدوله که داری نظر میدی? آهان یادم نبود اصلاً تو مسابقات نبودین. پماد سوختگی توصیه میگردد.
  • فرهنگ ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    3 2
    اتفاقا این شرایط در صورت بُرد رقبا باعث استرس و دستپاچگی بازیکنان پرسپولیس خواهد شد، چون مانند بازیهای لیگ وقتی سپاهان یا استقلال بازی خود را می‌بردند، پرسپولیسی ها از اول بازی در گل زدن عجله می کنند و این سراسیمگی نتیجه عکس می‌دهد.
  • ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    8 8
    انشالله تیم جعلی پیروزی حذف خواهد شد...پرسپولیس یگ مفهوم یونانی هست ..یادآور تصرف این سرزمین توسط یونانیان هست ..
  • ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    5 3
    شارجه الفیصلی رو با گلهای بالا شکست میده وصعود میکنه
    • صادق ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
      10 2
      دوست عزیز کلمه پرسپولیس ترجمه یونانی "شهر پارس" است و نامی است که در دوران باستان آنها بر تخت جمشید گذاشته بودند.
    • ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
      3 1
      پرسه پولیس یعنی شهر ویران! نه شهر پارس
  • غدیر ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    2 6
    اف سی هم طرفدار پرسپولیسه. این تیم حمایت همه داوران و کمک داوران و فدراسیون و ای اف سی و عمده طرفداران فوتبال اسیا و ایران و دولت و وزرا و استانداران و فرمانداران و شهردارها و.... داره و برای همینه همش قهرمانه
  • پاکی ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    4 2
    با سلام بهر حال اونایی که طرفدار حق وحقیقتند پرسپولیس را غاصب در این لیگ آسیایی میدانند چون خصوصی سازی وفدراسیون نتونستند دو تیم دولتی را مجوز بگیرند امدند تبعیض قایل شدند و استقلال که تیم بدون شکست قهرمان لیگ بود را حذف و پرسپولیس را معرفی کردند ،اگر این برای پرسپولیس ها عرضه و زرنگی است که حرفی نیست ،ولی بهر حال طرفداران فوتبال پاک از برد پرسپولیس در این لیگ خوشحال نخواهند شد .هرچند دربرابر بیگانه باشد.
    • داود ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
      0 3
      پرسپولیس خودش قهرمان شد و سهمیه مستقیم گرفت ربطی به استقلال نداره
  • علی ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    2 1
    خوده پرسپولیسی ها هم یادشون نمیاد که آخرین بار کی از یک بازی برنده اومدند بیرون🤣بازی آخر هم مساوی میشه 99%
  • سعید ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    3 3
    تا چشم همه کیسه حمومی ها درآد
  • ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    4 3
    حالا باشگاه پرسپولیس می گرده دنبال بهانه و اگه بهانه ای از سپاهان پیدا کرد سریعا به AFC شکایت میکنه تا سپاهان را سه هیچ بازنده اعلام کنند و خوش بحال پرسپولیس بشه
  • ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    3 0
    تیم‌فقط سپاهان
  • یه پرسپولیس یه ایران یه تیم پر از دلیران ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    3 8
    ایشالا با همت بچه های تیم حمایت پرشور هوادارا دوباره با یک حماسه سرخ دیگه با دست خالی رقم می‌زنیم به مرحله حذفی صعود میکنیم امسال طلبمونو از آسیا میگیریم ♥️♥️♥️♥️♥️♥️،کیسه کشا مجبورید فقط بشنید بازی های سرورتون و ببینیدو بسوزید حضور در آسیا حسرت ابیا🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
  • ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    2 1
    فوتبال همینه بازی تلاش و دویدن و اشتباه نکردن و خیلی. نکات دیگه هرتیمی باهوشتره موفق تره تمام
    • ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      1 2
      تو ایران همه چی برعکسه.هیچ باهوشی به جایی نرسیده
  • علی ضد مافیا ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    1 1
    سلام خدمت پرسپولیسی‌ها و مسئولین سایت، به کوری چشم دشمنان پرسپولیس بازی با الدحیل رو پر گل می‌بریم و صعود میکنیم،تنها تیم ایرانی که نتونست به خاطر قانون مسخره سقف بودجه خودش رو تقویت کنه پرسپولیس بود ولی باز هم خدا پشت پرسپولیسه و تیممون از این گروه که سخت‌ترین گروه هست صعود میکنه انشاالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس