کد خبر 1550703
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳
برتری سپاهان مقابل نیروهوایی در نیمه نخست؛ کار با اخراج حسین‌نژاد سخت شد

تیم فوتبال سپاهان ایران موفق شد با نتیجه یک بر صفر نیروهوایی عراق را در نیمه اول مغلوب کند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های سپاهان ایران و نیروهوایی عراق از هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی با قضاوت عبدالرحمن جاسم برگزار شد که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید.

هر دو تیم در گروه C مسابقات با ۷ امتیاز شانس صعود به مرحله خذفی را داشتند و با توجه به برد الاتحاد مقابل آلمالیق کسب ۳ امتیاز این دیدار اهمیت بالایی برای شانس صعود به عنوان یکی از تیم‌های برتر رتبه دوم گروه‌ها، برای سپاهان داشت.

برتری سپاهان مقابل نیروهوایی در نیمه نخست؛ کار با اخراج حسین‌نژاد سخت شد

طلایی‌پوشان بازی را طوفانی آغاز کردند و موفق شدند در دقیقه ۵ بازی گل اول را به ثمر برسانند. فشار بازیکنان سپاهان باعث شد تا دروازه‌بان نیرو هوایی روی پاس در عرض مدافعین دچار اشتباه شود و رامین رضاییان جلوتر از او به توپ برسد. ضربه آرام رامین در حالی که در مسیر بازکردن دروازه قرار داشت اما فرشاد احمدزاده در دهانه دروازه این گل را به نام خود ثبت کرد.

محمد جواد حسین‌نژاد در دقیقه ۴۲ با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد تا کار برای سپاهان در ادامه دیدار دشوار شود.

تیم داوری: عبدالرحمن جاسم (قطر)/ کمک‌ها: طالب سالم العمری و سعود احمد/ داور چهارم: محمد احمد/ داوران VAR : علی العمری و علی الشماری.

ترکیب ابتدایی سپاهان ایران:

سید پیام نیازمند، هادی محمدی، محمد دانشگر، رامین رضاییان، میلاد زکی پور، محمد قربانی، محمد کریمی، محمدجواد حسین نژاد، آریا یوسفی، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی.

سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب ابتدایی نیروی هوایی عراق:

محمد حمید، حمود مشعان، باکاری اندیایه، مصطفی سعدون، رسلان حنون، سعد عبدالامیر، فرانکو آتچو، ابراهیم بایش، همام طارق، علی جاسم، مهند عبدالرحیم.

سرمربی: ایوب اودیشو

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس