وزیر دفاع: جمهوری اسلامی ایران اشراف کاملی بر منطقه دارد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: اینکه آمریکایی‌ها هر اتفاقی را که رخ می‌دهد با دروغ پردازی به ما نسبت می‌دهند برای این است که می‌دانند ایران اشراف دارد و جمهوری اسلامی ایران است که در سطح منطقه حرف اول را می‌زند.

به گزارش مشرق، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درخصوص اینکه پس از پایان رسمی تحریم‌های تسلیحاتی، غرب اعلام کرد تحریم‌های تسلیحاتی دیگری علیه ایران وضع خواهد کرد، گفت: ما در زمینه تسلیحات پیشرفت‌های بسیار بزرگی داشتیم و تمام این پیشرفت‌ها هم در دوران تحریم بوده است. در حال حاضر هم که فضای بازتری وجود دارد، قطعاً به این پیشرفت‌ها اضافه خواهد شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف حوزه صنایع دفاعی مانند صادرات، ارتباط و تعاملات با کشورهای دیگر درخصوص مباحث نظامی قطعا توفیقات بیشتری به دست خواهیم آورد و مطالبی که این کشورها عنوان می‌کنند غالباً شعار و فرافکنی است و هیچ کدام اعتبار ندارد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در منطقه از اشراف کاملی برخوردار است، افزود: اینکه آمریکایی‌ها هر اتفاقی را که رخ می‌دهد با دروغ پردازی به ما نسبت می‌دهند برای این است که می‌دانند ایران اشراف دارد و جمهوری اسلامی ایران است که در سطح منطقه حرف اول را می‌زند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 0
    نه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس