به گزارش مشرق، بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در توئیتی نوشت:

امروز بزرگترین پروژه صنعت هوایی انقلاب (نگین زیبای انگشتر این صنعت) آغازشد

فازدوم فرودگاه واحداث ترمینال مسافری۴۱هکتاری شهر فرودگاهی امام خمینی باهدف ساخت ترمینال استانداردمتناسبِ شان مردم جهت جابجایی سالانه۵۰میلیون مسافرکه این فرودگاه را به یکی از هاب‌های ترانزیتی منطقه تبدیل میکند

بذرپاش: امروز بزرگترین پروژه صنعت هوایی انقلاب آغاز شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    13 5
    یک درصد از جمعیت کشور توانایی استفاده از خدمات هوایی رو دارن.... به فکر ۹۹ درصد دیگه باشین...
    • ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
      3 4
      احسنت
  • ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    13 4
    آقای بذر پاش هاب ترانزیتی که فرمودید در تراز گردشگری توریست خارجی است و کمتر به تراز مردم مستضعف می چسبد!!!! تراز مردم مستضعف شاید گسترش شبکه ریلی راه آهن مطمئن و مقرون به صرفه و حتی الامکان سریع السیر باشد. پرواز خارجی را کدام مردم عادی میتوانند بروند ؟!!! پرواز داخلی هم که با بلیطهای گران و کمبود هواپیمای جدید و هزینه گران هتل تقریبا برای همه ممکن نیست .
    • ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
      3 0
      شبکه ریلی در جهان، بیشتر روی حمل و نقل کالاها صورت میگیره، چون به صرفه هست، اما اگر برای مسافرت که خیلی هم جذابه، استفاده بشود، بایستی کشورهایی مثل روسیه و چین، همکاری داشته باشند که نه سیخ بسوزه و نه کباب...هنوز عده ایی مسئول احمق داریم که اجازه نمیدهند همکاریهای مشارکتی در ساخت شبکه ریلی گسترده در کشور صورت بگیره؟! چرا!؟ چون یا خائنند، یا احمق.
    • ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
      1 0
      خو گردشگر بیاد، به سود مردم نی؟
    • ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
      1 0
      گردشگری که فرهنگ این مملکت را قبول داشته باشد نه بخواد رو فرهنگ کشوری اثر سو بذاره نشیم مثل ترکیه و امارات
    • ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
      0 1
      مردم ندار فقط چند روزه کاروانی داخل مسافرخانه ها بتونن جایی برن دولتی ها هم که اقامتگاه های آنچنانی سهمیه ای دارند هتل نمیخوان
  • ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    6 2
    دولت های قبلی مدعی بودن که این فاز مهم افتتاح شده حالا این یکی هم مدعی ساخت فرودگاه در شأن مردم هست
  • ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    6 5
    هواپیما نداریم. خوش بحال هواپیماهای خارجی. مثل کره شمال که توریست نداره ولی هتل صد طبقه داره
  • ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    5 3
    هزینه ساخت چندصد فرودگاه بین المللی بسیار بزرگ و شیک قبلا از جیب ملت فقیر ایرانی خارج و به جیب آقایان ریخته شده است !!!
  • ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    7 2
    اول یه فکری به حال بوی گند فرودگاه تا تهران کنید که در سطح جهانی آبروریزی شده
  • ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    7 2
    همیشه این لجن لیبرال سرمایه داری هست که به جای اصل یعنی تأسیس و احداث راه آهن به دنبال ویترین سازی مثل فرودگاه هستن در حالی که واپیما نداریم ولی می تونیم لوکوموتیو و واگن بسازیم نمیذارن اینکارو انجام بدیم
    • ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
      0 1
      یعنی مصرف بعضی ها خیلی بالا است. فرودگاه های چین را ببین و از خجالت خفه شو. درود بر وزیر پر تلاش
  • ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    6 2
    با پول ایران مالها خیلی وقت پیش میشد از این کارها کرد
  • محمدایوب ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    4 5
    اکثر پیامها که گذاشتند دیدم همه. انتقاد کردند که چرا فرودگاه راه آهن درست کنید گویا اینها کور و کر هستند همین چند روز پیش بود راه آهن همدان سنندج افتتاح شد وکلی پروژه های دیگر دین ندارید آزاده باشید
    • ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
      1 3
      خفه شو ایوب ! در کا بزرگ ترها دخالت نکن ابله !
    • ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
      2 1
      تو که دین داری هیچوقت از پروژه اتوبان تهران-شمال یا صدها طرح نیمه تمام ۳۰ سال به بالا خبر نداری؟؟؟؟یا خودتو زدی به اون راه، اگر باور نداری یه سرج بکن تو اینترنت تا روشن بشی، الان ۴۵ ساله می‌خواهند یه ورزشگاه فوتبال در مسجد سلیمان بسازند چی شد پس؟؟؟ کو مسئول طرح؟؟؟فقط حرف حرف وحرف ما آزاده ایم شما چطور؟؟؟
    • ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
      0 0
      خفه شدن بیشتر به تو بی ادب میاد
    • ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
      1 0
      اگر درست میخواندی میفهمیدی که منظور گسترش شبکه ریلی بود . اولا این ربطی به دین داری ندارد بلکه به اهم و مهم مربوط است ،دوما در حالی که هنوز قطار سریع السیر و شبکه راه آهن و دو خطه کردن آن نیاز روز افزون اصلی کشور برای تجارت ریلی و ترانزیت کالا و مسافر است ساخت فرودگاه بدون ساخت هواپیما چه مزیتی دارد . سوما ای حکیم دانا !!!! شما یک نگاه به کشورهای پیشرفته دنیا بیانداز و طول مسیرهای ریلی آنها را ببین ، بعد تراز ترانزیت ریلی را با ترانزیت هوائی مقایسه کن آن وقت شاید متوجه شوی که چقدر در حوزه ترانزیت ریلی عقب هستیم!!!!!!!!! گسترش شبکه راه آهن هم مقرون به صرفه است هم قابل استفاده برای عموم مردم و هم جهش و پیشرفت در ترانزیت کالا در کشور( البته اگر دلسوزان نظام بفهمند که ساخت ریل در داخل کشور اولویت اول است ) ، البته کسی منکر ترانزیت هوائی نیست اما اول باید زیر ساخت تولید هواپیماهای متناسب با نیاز کشور فراهم شود و در کنارش فکر فرودگاه و آشیانه سازی آن باشیم . خلاصه که اگر مسلمانی هم آزاده باش هم عاقل. از ما گفتن
  • ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    1 1
    پول فروش نفت و گاز خوزستان برای ساخت فرودگاه های مدرن در طهران هزینه می شود ،اما برای فرودگاه جدید اهواز که سالهاست طرح آن خاک خورد اما هیچکس سرمایه گذاری نکرد و حتی کوچکترین تلاشی برای جذب سرمایه گذار و یا بودجه برای آن نشد.
  • ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    1 1
    اینم مثل اتوبان تهران شمال یک قرن دیگه دولت‌های آینده میان در مورد تمام نشدنش مثل متروی پرند هی بهانه میارن.
  • فرودگاه زدن نمیرین ازاین تحول ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    1 1
    برای خودتونه وگرنه بابلیط34میلیونی
  • ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    1 1
    نه هواپیما دارید و نه توریست وارد کشور میشه، هزاران میلیارد هزینه فرودگاه باید بشه اما هیچ نتیجه و دستاوردی نداره، این هزینه ها برای یک کشور نرمال مثل قطر و کویت و امارات هستن نه کشوری که همیشه در سایه جنگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس