کد خبر 1549906
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
دلار

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۱ هزار و ۷۷۷ تومان و حواله دلار نیز به ۳۷ هزار و ۹۷۹ تومان رسید.

به گزارش مشرق، در معاملات امروز (شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۱ هزار و ۷۷۷ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۳۷ هزار و ۹۷۹ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۵ هزار و ۶۷۵ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۱ هزار و ۵۲۳ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش قیمت نسبت به روز کاری گذشته ۱۱ هزار و ۳۷۵ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۳۴۱ تومان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هادی ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    0 0
    خاک بر سرتون با این سیاست های مزخرفتون. از طالبان بدبخت ترید. وقتی یه مشت مافیا دارن اقتصاد و اداره میکنن این نتیجش میشه. وقتی به هر ننه قمری ارز میدید که ورداره از مملکت خارج کنه این میشه اوضاعتون. وقتی فقط شعار دلار زدایی میدین ولی تا خرتناق به دلار معتادید این میشه ریخت و قیافتون. وقتی شعار اقتصاد اسلامی میدین ولی سیستم بان‌کیتون ربویه این میشه وضعتون.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس