این روش كه امکان اتصال فلزات مختلف از طریق فشار مکانیکی را فراهم میآورد باعث تحول در صنعت خودروسازی و عملکرد بهتر خودرو می شود. این فناوری یک اتصال جدید و پایدار فلزی بین فولاد و آلومینیوم از طریق حرکت دادن یک ابزار چرخش در بالای آلومینیوم از طریق اعمال فشار بر روی فولاد است.
جوش (اتصال) ایجاد شده با این فناوری مقاوم تر از جوشکاری سنتی گاز بی اثر است و اجازه اعمال تغییر در ساختار ساب فریم را فراهم می کند؛ این روش نقطه نصب تعلیق را 20 درصد مقاوم تر کرده و باعث بهبود عملکرد دینامیک خودرو میشود.
یک فریم قوی با عملکرد بهتر برای یک خودرو ضروری است؛ ساب فریم با ترکیب فولاد - آلومینیوم 25 درصد سبک تر از فریم های فولاد معمولی است.
مهندسان هوندا موتور بر روی سیستم بازرسی خط تولید از دوربین های غیر مخرب مادون قرمز برای بررسی جوشها استفاده کردهاند و نسل جدید ساب فریم تولید شده با این فناوری از سال 2013 در ساخت خودروها مورد استفاده قرار میگیرد.