کد خبر 1549411
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
درگیری لفظی آل کثیر با مورایس

عیسی آل کثیر، مهاجم تیم فوتبال سپاهان همراه با کاروان سپاهان به اهواز نرفت.

به گزارش مشرق، روزهای پر تنش سپاهان ادامه دارد؛ در جدیدترین اتفاق رقم خورده پس از جدایی نیلسون جونیور، مدافع برزیلی این تیم عیسی آل کثیر، مهاجم زردپوشان که به تازگی قراردادش با این باشگاه ثبت شده از لیست این تیم در مصاف با استقلال خوزستان خط خورد.

آل کثیر که در فهرست بازی امروز با استقلال خوزستان قرار ندارد، مهاجم زردپوشان است که به تازگی این باشگاه توانست قراردادش را به ثبت برساند. او در طول بازی‌هایی که برای سپاهان انجام داده عملکرد خوبی داشته و حتی در اولین حضورش با لباس این تیم در لیگ برتر دبل کرد.

به گفته منابع هواداری نزدیک به باشگاه این تصمیم با نظر مورایس صورت گرفته و به نوعی تنبیه انضباطی است؛ بسیاری از رسانه‌ها خبر از درگیری لفظی این بازیکن با مورایس داده‌اند و همین موضوع سبب شده که وی همراه کاروان زردپوشان برای مصاف با استقلال خوزستان به اهواز نرود.

عیسی آل کثیر مهاجم فصل گذشته پرسپولیس است و به نظر می‌رسد با وجود حضور مغانلو، اسدی و دابو به این بازیکن کمتر بازی می‌رسد از همین رو سخنانی درباره جدایی وی از ترکیب زردپوشان در نیم فصل نیز به گوش می‌رسد؛ با این حال باید دید هفته آینده مورایس و کادر فنی این تیم چه تصمیمی برای آل‌کثیر می‌گیرند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایرانی ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    7 5
    سزای خیانت به پرسپولیس فقط نیمکت نشینیه
    • ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
      0 0
      خیانت کجا بود اسکل. خود یحیی نخواستش. اتفاقا هر کی از لنگ رفته پیشرفت کرده
  • مهشید ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    2 1
    طرح آمایش
  • ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    1 0
    ۷۰ملیادنوش جونش
  • جابر ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    2 0
    آقای آلکثیر یادت نرکه مربی تو مورایس هستش نه یحیی عجله نکن وآرام بمان و جو تیم رابهم نریز باشگاه سپاهان پراز مهاجم است وهمه باید بازی کنند
  • ۲۲ ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    1 10
    عیسی برگرد به خونت. ما پرسپولیسی ها منتظرت هستیم.
    • سام ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
      0 0
      عمرا. بهتر است هرگز به نزدیکی باشگاه پرسپولیس پا نگزاره، وقتی مبلغ دریافتی او از سپاهان لو رفت و فهمیدیم که فقط بخاطر چندر غاز پول بیشتر به میلیونها هوادار و تیم خود پشت کرده بشدت از او بیزار شدیم. یعنی چه ؟ اگر تفاوت زیاد بود حرفی نداشتیم ولی فقط بخاطر اختلاف بسیار بسیار کمتر از تیم جدا شد فهمیدیم که او تمام حرفها و صحبت هایش دروغ بود. حالا بشینه رو نیمکت و در نهایت سالها دوندگی کنه تا طلب‌های خود را از سپاهان بگیره. سپاهانی ها هم ساده نیستند و به این راحتی پول کف دست کشی نمی‌زارن. او برای همیشه از پرسپولیس رفت. تمام شد .
  • ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    1 1
    خیانتکار بیوجود
  • ورزشی ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    4 0
    سلام و احترام ؛ بحث ظرفیت ورزشکار است ، آقای عیسی آل کثیر ، توان بزرگ شدن و بزرگ بودن ، در تیم های بزرگ فوتبال را ندارند و بارها این مسئله را ثابت کردند و اینبار در برابر یک مربی بین المللی و بزرگ ...
  • شاهرخ ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    0 0
    نمیدونم چه اصراری دارید به برگشتن این بازیکن پیر و فرتوت که در مدت حضورش در پرسپولیس جز دردسر و محرومیت چیزی نداشت!!اون از شادی بعد گلش در باشگاههای آسیا که باعث شد پرسپولیس نتواند در مراحل حساس ‌پایانی مهاجم داشته باشد و اون هم از رباط پاره و اصرار بر عمل نکردن که مجبور شد عمل کنه و البته درتمام این مدت پرسپولیس معرفت نشون داد و از لیست حذفش نکرد اما به خاطر مشتی ریال تیم. ا فروخت و رفت!!!از لوکادیا انتظاری نداشتیم نرود چون ایرانی نبود و غیرحرفه ای عمل کرد و تنبیه شد اما این آقا!!!کاش اینها جنبه و ظرفیت بزرگ شدن را داشتند!!!پاره کردن تور دروازه دربی اوج بی اخلاقی بود!!!
  • استکی ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    0 0
    متاسفانه عیسی روزهای خوبی پست سر نمی‌گذارد، قطعا از اینکه از پرسپولیس جدا شده و به اصفهان آمده پشیمان است. اما بهتر است بداند اینجا جای قهر و ناز نیست، سپاهان به اندازه کافی مهاجم و هافبک نفوذی سطح بالا دارد که اگر چنین مشکلاتی پیش بیاید تیم ضربه نخورد. ایشان با ترک پرسپولیس میلیونها هوادار دو آتشه خود را به ناگهان از دست داد و چند ماه هم نیمکت نشین شد,اما خود او بهتر میدانید که منظورش از آمدن به سپاهان، علاقه قلبی به سپاهان و طرفداری از این تیم نبوده و بخاطر پول بیشتر آمده ! پس بهتر است پولش را بگیرد و به حرف سر مربی و بزرگ‌ترهای باشگاه کوش کند. انتظار نداشته باشد که با وجود رضا اسدی و مغانلو او را جایگزین آنها کنیم ! ‌
  • حق شناس ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    0 0
    از دست دادن ناگهانی چند ده میلیون طرفدار، چند ماه دوری از بازی ، نیمکت نشینی، فرهنگ متفاوت داخل دو باشگاه، از همه مهمتر وجود چندین بازیکن فیکس درجه یک در پستی که او بازی میکنند، انتقاد و سرزنش طرفداران سابق و اطرافیان و...چندین مورد دیگر فشار زیادی روی او میآورد، اما باید قبول کند که برای چه به سپاهان امده؟! خودش بهتر میداند که دلیلش علاقه و تعصب به سپاهان نبوده، نباید انتظار داشته باشد که با وجود رضا اسدی و مغانلو و دیگر بازیکنان سطح بالا و آماده، او را جایگزین آنها کنیم،! بهتر یک چیز را هرگز فراموش نکند، مردم‌ استان و هواداران دیدند که بخاطر چند میلیون پول بیشتر چطور به راحتی به تیم سابق خود پشت کرد و اینهمه طرفدار و تیمی را که در طول مصدومیت و‌محرومبت کنارش بودند را به پول فروخت،!! پس لطفاً حرفی از تعصب و اینجور چیزها نزند. پولش را بگیرد و به حرف کادر فنی گوش کند .‌
  • امیر علی ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    0 0
    بزرگترین اشتباه که در طول زندگی یک فوتبالیست میشه انجام داد!! متاسفانه با وجود داشتن تجربه و سن و سال بیشتر، کار یک فوتبالیست نوجوان و بی تجربه را انجام داد. داشتن دهها میلیون طرفدار در کل کشور، و تشویق دهها هزار طرفدار حاضر در استادیوم، بازی در پر هوادار ترین تیم قاره آسیا و از همه مهمتر دوستان و‌مادر فنی بسیار صمیمی که در طول سالها محرومیت و مصدومیت در کنارت بودند و قطعا آن هم شهری و هم ولایتی معلول که با عشق عیسی و پرسپولیس جان گرفته بود و... را به خاطر چند میلیون دلار فروخت؟ ابتدا فکر میکردیم اختلاف دستمزد پیشنهادی سپاهان به بیست یا سی میلیارد می‌رسد و در فوتبال حرفهای شاید قابل هضم بود، اما تفاوت قیمت دو تیم آنقدر پایین بود که متوجه شدیم چرا یحیی و مدیران باشگاه در پاسخ به خبر رفتن او فقط لبخند زدند و آرزوی موفقیت کردند! به محض رفتن از پرسپولیس چند ماه حتی اجازه نشستن روی نیمکت هم نداشت و حالا هم که به ترکیب تیم بازگشته، مغانلو از مصدومیت رها شده و با وجود رضا اسدی متوجه شده که او را به عنوان مهاجم جایگزین میخواستند نه فیکس !! پرسپولیس را از دست داد، میلیونها هوادار را فقط در عرض چند ساعت تبدیل به منتقد خود کرد و از همه مهمتر اعتبار و ارزش اخلاقی و معنوی خود را در نزد کل تیمهای حاضر در لیگ برتر! دیگر هیچ تیمی او را به عنوان یک بازیکن متعصب و وفا دار قبول ندارند و با توجه به سن و سال او ، قطعا تا دو سال آینده کلا از یادها خواهد رفت و مانند دیگر فوتبالیستهایی که به مارکوپولو معروف هستند، حتی در عرصه مربیگری نیز بدون تیم خواهد ماند . خودش را خیلی زود و ارزان فروخت !!
  • سعید مخدومی. ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    0 0
    یک سوال از او و دوستان فوتبال دوست دارم. دقت کردید که در برنامه های رادیو و تلوزیونی که قبل و بعد هر مسابقه از یک یا چند بازیکن یا کارشناس فوتبال دعوت میشه و همیشه از کسانی دعوت میکنند که ریشه در یکی از تیمهای باشگاهی دارد و با آن تیم به افتخارات و ناکامی‌های رسیده، آقای ال کثیر، شما کم‌کم دارید به روزهای خداحافظی از فوتبال نزدیک میشوید، در آینده قطعا به دنبال حرفه مربی گری خواهید رفت. به شاگردان و فوتبالیستهای بسیار جوانتر از خود، چه خواهید گفت ؟ عضو کدام تیم بودید؟ با پرسپولیس به افتخارات زیادی رسیدید، اگر از شما سوال شود که چرا به تیم خودتان که در روزهای بد مصدومیت و‌محرومبت در کنارشان بودند، پشت کردید و به تیم رغیب رفتید چه جوابی دارید ؟! خواهشاً دم از فوتبال حرفه ای و اینجور حرفها نزنید، کدام یک از قوای. فوتبال حرفه ای در لیگ ما رعایت میشود ؟ فقط و فقط پول ! از فوتبال حرفه ای پول وارد جیب دلالان و برخی فوتبالیستهای پول پرست شده ، وگرنه با همان مبلغ پولی که از پرسپولیس می‌گرفتی. یک زندگی خوب و مرفه داشتید . نگویید فریب دلالان تیم مقابل را خوردید! شما از هول پول عجله کردید . به عنوان یک طرفدار سابق میگویم ، امیدوارم هرگز و هرگز روزی نرسد که نزد خود بگوئید : بزرگترین اشتباه در طول زندگی ورزشی ، ترک پرسپولیس بود. حتی اگر آقای گل لیگ برتر هم شوید یک سرمایه بسیار بزرگ را از دست دادید. ( اعتبار ) .
  • استکی. ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    0 0
    بسه دیگه . با رفع مصدومیت مغانلو و آمادگی رضا اسدی ، انتظار نداشته باش که در سپاهان فیکس بازی کنی، در پرسپولیس هم بخاطر گلی که به استقلال زدی معروف سدی، وگرنه آمار گلزنی در کل دوران بازیهای لیگ برتر در آن تیم فقط ۸ گل بوده آنهم در ۳۷ بازی!! هنوز نفهمیدی چرا به سپاهان امدی؟ اینهمه پول گرفتی زبان درازی هم می‌کنی؟
  • حمید ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    0 0
    عیسی بعد از سپاهان حتما بره استقلال چون نکو نام بهش بازی میده آدم پول پرست حقش همینه
  • اصغر چراعیسی ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    0 0
    مورالس حق ندارد سلیقه‌ای عمل کند ما هواداران چقدر دعا کردیم عیسی برای سپاهان بازی کند برو بابا بااین مورالس همه مگن خوبه خوبه ولی من از اول گفتم اون مربی خوبی نیست با این بازیکنان که در سپاهان باید تاحالا یک امتیاز هم از دست نمیدادن واین تقصیر مربیه
  • اصغر چراعیسی ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    0 0
    مورایس عیسی را بیانگیزه کرد با بازی ندادنش جلو پرس پلیس او نیست کرده بودند بزند ومیزد مطمئنم مورالس ایرانی نیست که او را درک کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس