وزارت کشور: حادثه تیراندازی مقابل مجلس به هیچ وجه امنیتی نبود

مرکز فوریت‌های امنیتی و اطلاعات وزارت کشور در تشریح جزییات حادثه تیراندازی امروز مقابل مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: این حادثه به هیچ وجه امنیتی نبوده است.

به گزارش مشرق، براساس اعلام مرکز فوریت‌های امنیتی و اطلاعات وزارت کشور، ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه (امروز سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲) فردی با هویت معلوم اهل و ساکن یکی از شهرستان‌های جنوبی کشور، با استفاده از یک قبضه سلاح شکاری اقدام به تیراندازی هوایی(چهار تیر) مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی کرد که بلافاصله توسط ماموران انتظامی خلع سلاح و دستگیر شد.

همچنین در توضیحات این مرکز بیان شده است: در این تیراندازی به هیچ کس آسیبی نرسیده است. حادثه به هیچ وجه امنیتی نبوده و این فرد فاقد هرگونه سابقه سو امنیتی بوده و انگیزه خود را از تیراندازی به دلیل مشکلات شخصی و جلب توجه عنوان کرده است.

مرکز فوریت‌های امنیتی و اطلاعات وزارت کشور اعلام کرده است: تحقیقات در زمینه سلامت روحی و روانی این فرد در جریان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بختیاری ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    حالا قشنگ کلامان عاشق وطن و آماده جانفشانی در راه خدمت به ملت خود نه اربابان غربی یا کسب قدرت، حلال خوران راستگو (کسانی که اصلا جاسوس نبودند و بابتش زندان نرفتند.نه خود نه دارو دسته خیلی روشنفکر اطراف) ربطش میدن به نظارت استصوابی یا قاتل بروسلی
  • ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    0 0
    با تگزاس اشتباه گرفته
  • ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    0 0
    جلب توجه؟!!! ما را گرفتید؟
  • ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    0 0
    می دونید برای بختیاری ها دارند با سردار اسعد بختیاری قهرمان سازی می کنند باید براشون با یک کسی در همون دوران که براشون ارزشمنده جلو برید اگر یک عده دارند د قرآن می خواند یعنی یک عده دارند در ایران با استفاده از همین مطالب کسانی که عقبه انقلاب مذهبی را دارند برای براندازی متقاعد می کنند باز سرتون بیرونه داخل را نمی بینید دارند رو باورهاشون کار می کنند و از موضوع فلسطین برای یعنی از همون جایگاه عدالت آزادی برای توجیه داخل استفاده می کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس