عبدی: خسته بودیم/ متاسفم که نتوانستیم انتظارات را برآورده کنیم

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: سفرهای متعدد در اندونزی موجب خستگی بازیکنان ما شد و متاسفم که نتوانستیم انتظارات مردم را برآورده کنیم.

به گزارش مشرق، حسین عبدی پس از شکست تیم فوتبال نوجوانان ایران در ضربات پنالتی مقابل مراکش و حذف از جام‌جهانی کمتر ۱۷ سال، اظهار داشت: مراکش تیم خیلی خوبی بود و به آنان تبریک می‌گویم که بازی را در دقایق پایانی به تساوی کشانده و در نهایت، در ضربات پنالتی برنده شدند.

وی افزود: بچه‌های ما با وجود فشاری که روی آنها بود، عملکرد خوبی داشتند. فقط یک جلسه در اندونزی تمرین کردیم و فاصله کوتاه مسابقات و مسافرت‌های متعدد در اندونزی کارمان را سخت کرد، اما مراکش پنج روز در همین شهر بود.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران ادامه داد: بازی اشک‌ها و لبخندها بود. تا دقایق پایانی پیش بودیم و در نهایت باختیم. اگر خسته نبودیم و تمرکز بالاتری داشتیم، نتیجه دیگری رقم می‌خورد. اکنون با جام‌جهانی خداحافظی کردیم و از فردا دوباره در تیمی دیگر و جام دیگر، یکدیگر را ملاقات خواهیم کرد. باید از فیفا برای برگزاری چنین مسابقاتی که فرصتی برای شناخت و معرفی استعدادهاست، تشکر کنم.

عبدی همچنین با عذرخواهی از ملت ایران اضافه کرد: متاسفم که نتوانستیم انتظارات را برآورده کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    13 4
    بهانه
  • علی ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    8 3
    بقیه تیم‌ها خسته نبودن فقط شما بودین
  • حمیدرضا ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    3 2
    *** جناب آقای عبدی پس از سلام و عرض ادب ..... حضور تان در مسابقات افتخار آمیز بود. .... نمونه ای از تخصص و تعهد و میل به پیروزی برای قهرمانی .... از جنابعالی در راس کادر فنی و دیگران و بازیکنان تشکر و تبریک فراوان .
    • ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
      0 1
      لطفا کاسه لیسی بسه
    • حمیدرضا ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
      0 0
      *** ضمن تشکر از کارشناس خبر که بجهت شفافیت نظر کاربر 12/28 را انتشار داده است ..... 12/28 میانگین سن نوجونوان که زیر 17 سال هستند و تورنمنت ی را هم ندیده است در راه آورد جام جهانی با فوتبالی تهاجمی تا مرحله -- یک هشتم -- پیش رفته است ..‌‌نقش سرمربی و کادر فنی که اخلاق و تاکتیک های تهاجمی را آموزش و نتیجه گیری میکند حتما تشویق دارد .... امیدوارم شرایطی برای شما فراهم باشه حداقل در یک رشته ورزشی 3 ماه تمرین کنی و بعد در مورد ملی پوش آنهم با سن زیر 17 در یک ورزش گروهی نظر داشته باشی تا میزان نظرت سنجش شود .
  • کاظم ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    2 5
    باز هم گلر استقلالی مغرور شد. ستاره های استقلال جعلی است.
    • 7 مقدس ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
      1 1
      احمق لنگی اگر بقول خودت گلر استقلالی نبود هر بازی 10 تا می خورد تیم
    • رضا ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
      1 1
      چطور وقتی تیم مقابل برزیل برنده شد از این افاضات نمی فرمودید؟؟!!
    • رضا ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
      2 0
      نه آقای بیرانوند لنگی در بازی با ازبکستان در حفاظت از دروازه تیم ملی شاهکار کرده!!!
  • حمید کلباسی ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    از دست رفتن بهترین موقعیت برای زدن گل دوم به دلیل خودخواهی ؛ عدم خروج گلر ایران از خط دروازه در زمان دریافت گل مساوی ؛ ضربه چیپ زدن پنالتی زن شیرین عقل ایران ؛ عدم درک صحیح از قواعد فوتبال و در خدمت تیم نبودن بازیکنان ایران چه ربطی به بهانه های ملالت آور عبدی داره؟!
  • ایرانیم و همیشه برای ایران ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    1 0
    هر چند از باخت تیم ملی نوجوانان ایران در ضربات پنالتی بسیار ناراحتم. ولی بازم به بچه های تیم ملی نوجوانان ایران ، این آینده سازان فوتبال کشورمون و جناب آقای حسین عبدی و دیگر دست اندرکاران این تیم که با کمترین امکانات ورزشی تا این مرحله بالا آمدند و با جان و دل برنامه ها و بازی های خودشون رو به نمایش گذاشتند خسته نباشید میگم. ان شاء الله در مسابقات دیگر جهانی و آسیایی جبران میکنید . دوست تون داریم. ضمنا" به بازیکنان تیم ملی نوجوانان مراکش هم بابت صعود به هشت تیم برتر دنیا تبریک میگویم.
  • وحید ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    1 2
    باید گلر دیگری درون دروازه می بود.
    • ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
      0 0
      بعضی یا نسنجیده روی تععصب کور یه چیزایی همين طوری می پرونند اين دروازه بان اکر لیاقتش نداشت به تيم ملی نمی رسيد
  • لنگی ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    2 2
    خخخخخخخخ عبدی فکر میکرد فرگوسنه خخخخخ لنگی ها رو. خخخخخخخ
  • ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    0 1
    تیم نوجوانان که تیم نبود، نه تاکتیک و نه برنامه، بهمین دلیل برزیل غافلگیر شد تنها بازی بصورت حرکات فردی بود و ظاهراً یک مربی که کارش تشویق بازیکنانش بود، بازم خوبه آبرومندانه باختیم.البته دم خروس زد بیرون!
  • ساقی ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    1 1
    مراکش نتوانست در جریان بازی شکست بدهد ایران بدشانس بود ایران سربلند بود
  • ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    0 0
    سفرهای متعدد در اندونزی موجب خستگی بازیکنان ما شد؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ پس شما رفتید سفر و نه مسابقه!!!
  • ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    0 0
    باید منقاروند را بعنوان گلر میبردن!خخخخخخخخخخخخخخ
  • ایرانیم و همیشه برای ایران ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    2 0
    ماشاالله چقدر در اینجا بازیکن ، سرمربی و تحلیل گر خوب داریم. ایکاش از این نخبگان ورزشی حاضر در فضای مجازی استفاده میکردند!!!( البته اگه نفوذی نباشند و صرفا" تحلیل شون کوچک کردن ملت متمدن و بزرگ ایران نباشه ) و اما اونایی که دلسوزانه و بخاطرباخت تیم ما عصبانی اند و جز دلسوزی هدفی ندارن باید عرض کنم که: دیشب تیم ملی برزیل هم با اون سوابق درخشانش در فوتبال بزرگسالان در داخل زمین خودش با نتیجه یک بر صفر از تیم ملی آرژانتین شکست خورد!!! ژاپن و کره ای که این همه سرمایه گذاری تو ورزش های مختلف و از جمله فوتبال میکنند در همین مسابقات همانند ایران حذف شدند!!!(کره جنوبی در این بازیها در مرحله گروهی حذف شد و جز16 تیم برتر دنیا در رده نوجوانان هم قرار نگرفت ) اون موقع این جوونای گمنام ایرانمون، بدون داشتن مسابقات دوستانه و با حداقل امکانات ورزشی پا به این عرصه میذارند و جز 16 تا تیم برتر جهان میشوند بعد یک عده عمدا" ویا سهوا" از چپ و راست به بازیکنان ، سرمربی تیم و...حمله میکنند.عینهو که فقط اون عده فوتبال میفهمند!!! دلشون واسه فوتبال میسوزه و از باخت تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمون(مثلا") ناراحت شدند؟!!! راستی تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورمون که این همه سابقه (و مثلا لژیونر هم داشته) چندبار( از 6 بار حضور در جام جهانی)از مرحله گروهی جام جهانی صعود کرده ؟!!! جواب هیچ بار. ولی این جوونا یکبار تو مرحله گروهی و اونم در سال 2017 با شکست دو بر یک تیم ملی نوجوانان مکزیک جز 8 تیم برتر دنیا قرار گرفته و الانم بنظرم تا حدودی با بد شانسی بوده باختند،جزء 16 تیم برتر دنیا قرار گرفتند. اگه روی این بچه ها واقعا" سرمایه گذاری بشه و مسئولین ما اینا رو ول نکنند آینده فوتبالی خوبی هم واسه خودشون و هم واسه تیم ملی ما دارند . دوستان : دشمنان آگاه این مرز و بوم بخوبی میدونن چی میگن و هدفمند هم در فضای مجازی چی مینویسند ، لطفا ما هم آگاهانه ، بدون هواداری ازبازیکنان ، سرمربیان تیم مورد علاقه مون ( در تیم ملی نباید رنگ لباس مهم باشه باید فقط ایران مهم باشه ) با کامنت هامون ناخودآگاه خدای نخواسته آب به آسیاب دشمنان خونی این مملکت نریزیم . اونا اصلا " براشون پیشرفت کشور عزیزمون( در همه زمینه ها و از جمله ورزش و بخصوص فوتبال) مهم نیست و سعی میکنند همیشه کشورما رو تخریب کنند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس