پیش‌بینی یک کارشناس خارجی از نتیجه دیدار ایران و ازبکستان

کارشناس فوتبال ازبکستان با تاکید بر اینکه تیم ملی ایران همیشه حریف سختی برای این کشور بوده، گفت: به نظرم دیدار دو تیم با نتیجه تساوی به پایان می‌رسد.

به گزارش مشرق، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در هفته دوم مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، امروز سه شنبه ۳۰ آبان و از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه بنیادکار تاشکند رو در روی هم قرار می‌گیرند.

در همین رابطه «نورزولوف سعدالله اف» کارشناس فوتبال ازبکستان در گفت‌وگو با سایت uz.kursiv اظهار داشت: بی تردید دیدار دو تیم ملی ازبکستان و ایران همیشه حساس بوده است، این دو تیم در سال‌های اخیر به رقبای همیشگی برای خود تبدیل شده اند.

او ادامه داد: تیم ملی ایران همیشه حریف خطرناکی برای ما بوده و ازبکستان از ۱۲ دیدار رو در رو مقابل ایران فقط یک پیروزی در سال ۲۰۱۲ و در تهران کسب کرده است. یک بازی این دو تیم هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده و ایرانی‌ها ۱۰ بازی دیگر را با پیروزی پشت سر گذاشته اند.

سعدالله اف افزود: اینکه ایران در دیدارهای اخیر خود شکستی را تجربه نکرده کار تیم ما را مقابل آنها سخت خواهد کرد. نکته مهم این است که این بازی در تاشکند و در حضور هواداران ازبکستانی برگزار می‌شود و از این رو انتظار داریم که تیم ملی کشورمان مقابل ایران و سایر رقبای خود به پیروزی دست یابد.

کارشناس فوتبال ازبکستان در خصوص پیش‌بینی خود از نتیجه این بازی گفت: فکر می‌کنم که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس