سرلشکر باقری: جوشش خون شهید سلیمانی نمی‌گذارد نهادی از استکبار باقی بماند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان بدانند خون شهید سلیمانی همچنان می‌جوشد و جوانان کشورهای اسلامی و محور مقاومت ساکت نخواهند شد و نهادی از استکبار را نخواهند گذاشت که باقی بماند.

به گزارش مشرق، سرلشکر محمد باقری صبح امروز در گلزار شهدای کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم فرصت دیگری شد که به زیارت مضجع شریف شهید سلیمانی بیایم.

وی افزود: این روزها همه دنیا می‌بینند نهالی که شهید سلیمانی و همرزمانش در فلسطین غرس کردند به درخت تناوری تبدیل شده و مقاومت می‌کند و نهاد صهیونیسم را از بین خواهد برد.

حضور سرلشکر باقری بر مزار شهید حاج قاسم سلیمانی+ عکس

حضور سرلشکر باقری بر مزار شهید حاج قاسم سلیمانی+ عکس

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت: هر سال و هر روز که می‌گذرد جایگاه این شهید بزرگوار بیشتر روشن و جالی خالی ایشان بیشتر روشن می‌شود. همه ما در نیروهای مسلح و جوانان ما که وارد نیروهای مسلح می‌شوند شهید سلیمانی را یک الگو و اسوه‌ای می‌بینند که باید در مسیر او گام بردارند و تلاش کنند که مانند او شوند و این نه‌تنها برای ایران بلکه برای همه آزادیخواهان جهان اسوه و الگوی بزرگی است.

وی تصریح کرد: دشمنان بدانند خون شهید سلیمانی همچنان می‌جوشد و جوانان کشورهای اسلامی و محور مقاومت ساکت نخواهند شد و نهادی از استکبار را نخواهند گذاشت که باقی بماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    2 0
    مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس