حزب‌الله سیستم اطلاعاتی اسرائیل را به عصر حجر بازگرداند

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به قدرت حزب الله لبنان در جبهه شمالی اعتراف کردند.

به گزارش مشرق، رسانه های عبری زبان با اذعان به قدرت حزب الله لبنان در جبهه شمالی گزارش دادند: حزب الله سیستم اطلاعاتی اسرائیل را در شمال به عصر حجر بازگرداند.

روزنامه عبری زبان هاآرتص نیز در گزارشی در خصوص فلسطین نوشت: فلسطینی ها همراه حماس هستند و جنگ هرگز این واقعیت را تغییر نخواهد داد.

رسانه های عبری زبان روز گذشته نیز اذعان کردند که رژیم صهیونیستی ماهانه به دلیل حملات وحشیانه خود علیه نوار غزه ۹ میلیارد شِکِل (واحد پول رژیم صهیونیستی) هزینه می کند.

این رسانه ها در خصوص اوضاع جبهه شمالی نیز گزارش دادند: شلیک موشک ها در جبهه شمالی متوقف نمی شود. درگیری ها در این منطقه به صورت طولانی ادامه دارد.

رسانه های صهیونیستی اضافه کردند: امروز شاهد یک روز بسیار طوفانی در جبهه شمالی هستیم به طوریکه حزب الله لبنان حملات خود را علیه مناطق شتولا، زرعیت و دیگر مناطق متمرکز کرده است.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت ۲ نظامی خود و زخمی شدن پنج تن دیگر در درگیری های شمال نوار غزه اعتراف کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    10 4
    مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....
    • ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
      0 0
      مرگ نه باید بگید نه امریکا نه اسرائیل نه روسیه نه چین نه انگلیس نه غزه نه لبنان جانم فدایی ایران فقط و فقط چون ما خانواده های شهدا شهیدهامون برای ایران رفتند و لاغیر
  • ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    10 5
    حماس ی تفکره برای آزادی مردم فلسطین از دست اشغالگران، حزب الله لبنان دست یاری خداوند ست
  • ناشناس ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    8 1
    مرگ بر اسراییل و وطن فروشان داخلی
  • ایرانی ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    در حالی که شما مشغول جشن سرور هستید 2.5 میلیون نفر اواره شده اند و زمینشان از دست رفته است. حالا فکر می کنی که به اهدافش رسیده؟
  • از بندرعباس ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    0 0
    اسرائیل غاصب و منحوس هیچ آبرویی نداشته و ندارد که دیگه بخواد حفظش کنه ، مرگ بر آمریکا و انگلیس و اسرائیل و هم پیمانانش ، مخصوصاً وطن فروشان داخلی و درود و سلام بر آقا امام زمان و یاران برحقش آیتالله خامنه‌ای و سیدحسن نصرالله و حزب الله و حماس و مردم شجاع و صبور و با ایمان غزه و فلسطین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس