ارتش رژیم صهیونیستی یک مدرسه دیگر را در غزه هدف حمله قرار داد

ارتش رژیم صهیونیستی که روز شنبه با حمله به یک مدرسه در نوار غزه ده‌ها فلسطینی را به شهادت رسانده بود، بار دیگر یک مدرسه فلسطینی را هدف حمله قرار داد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری فلسطین (وفا)، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، خبر داد ارتش رژیم اسرائیل مدرسه‌ای متعلق به آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) را در نوار غزه هدف قرار دادند.

وفا اشاره کرد در پی حمله به این مدرسه که صدها آواره فلسطینی به آن پناه برده بودند، ۱۲ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و ده‌ها نفر دیگر مجروح شده‌اند.

منابع محلی به وفا خبر دادند ارتش رژیم صهیونیستی این مدرسه را که در بلوک ۱۲ اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه واقع بوده، با گلوله تانک هدف قرار داده‌ است.

طبق گفته این منابع، حدود ۲ هزار آواره فلسطینی در این مدرسه اسکان داشتند که به صورت مرحله‌ای طی روزهای گذشته به این مدرسه آمده بودند.

این حمله در حالی انجام شده است که ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه نیز مدرسه «الفاخوره» را در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه هدف قرار داده بود که در پی آن بیش از ۱۰۰ فلسطینی به شهادت رسیدند. این حمله ارتش رژیم صهیونیستی با واکنش شدید برخی کشورهای اسلامی مواجه شده بود.

ارتش رژیم صهیونیستی، صبح امروز، بیمارستان «اندونزی» را در نیز در مجاورت این مدرسه هدف حمله قرار داده بود.

وزارت بهداشت نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که در پی این حمله دست‌کم ۱۲ فلسطینی به شهادت رسیدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس