کد خبر 154831
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۹
به گزارش مشرق، مهمترین عناوین ورزشی روز یکشنبه 26 شهریور ماه به شرح زیر است:

استقلال با قطار دایی به رده نهم رسید
تیم فوتبال استقلال با شکست راه‌آهن به رده نهم جدول رسید.
به گزارش مشرق، دیدار دو تیم راه‌آهن و استقلال با نتیجه 2 بر صفر به سود استقلال خاتمه یافت.



برای مشاهده نتایج کامل هفته هشتم و جدول لیگ اینجا کلیک کنید.

صحبتهای مربیان دو تیم پس از بازی:

دایی: برخی شورش را درآورده اند

امیر قلعه نویی:بهترین راه‌آهن چند سال اخیر را بردیم

هفته چهارم لالیگا؛
رئال دوباره باخت/اختلاف با بارسا8 امتیاز شد
تیم فوتبال رئال مادرید در خانه سویا دومین شکست فصل خود را در هفته چهارم لالیگا متحمل شد.

در هفته چهارم پیکارهای لیگ باشگاهی اسپانیا رئال مادرید در ورزشگاه رامون سانچس در حضور 51 هزار تماشاگر میهمان سویا بود که در این دیدار تن به شکست یک بر صفر داد.

پیش از این بارسا موفق شده بود در خانه ختافه با نتیجه 4 بر یک پیروز میدان شود و با 12 امتیاز در صدر قرار بگیرد.

عکس/ نیم‌ صفحه اول روزنامه‌ های ورزشی

تیتر اول اکثر روزنامه های ورزشی امروز یکشنبه 26 شهریور 91 به نتایج هفته هشتم لیگ برتر و برد شیرین استقلال برابر راه آهن اختصاص دارد.



هفته چهارم لیگ برتر انگلیس؛
ادامه بحران قرمزها/جشنواره گل در"امارات"

به گزارش مشرق، هفته چهارم لیگ فوتبال انگلیس با انجام 8 دیدار آغاز شد که لیورپول در ادامه نتیجه‌های ضعیف خود برابر ساندرلند نیز تن به تساوی داد و منچستر و آرسنال حریفان خود را گلباران کردند.

تابلوی نتایج کامل لیگهای معتبر اروپایی

به گزارش مشرق، از مهمترین دیدارهای دیشب لیگهای معتبر اروپایی می توان به شکست رئال مادرید، پیروزی پرگل بارسلونا، شکست خانگی میلان و توقف چلسی، لیورپول و منچستر سیتی اشاره کرد.



خداحافظی داور باتجربه به خاطر یک اشتباه

کمک داور بازی ذوب آهن و فولاد خوزستان با قبول اشتباهش از دنیای داوری خداحافظی کرد.

به گزارش مشرق، مرتضی کریمی در گفت و گو با فارس اظهار داشت: سال گذشته از فهرست داوران بین المللی خط خوردم و کنار گذاشته شدم و بعد از آن مدام با استرس قضاوت کردم و انگیزه زیادی بعد از حذف از لیست داوران بین المللی نداشتم. 

وی ادامه داد: در دیدار شب گذشته ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان مرتکب اشتباه شدم و به همین دلیل از دنیای داوری خداحافظی می کنم.


استعفای رئیس روابط بین‌الملل کشتی
مهدی خالدی، رئیس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون کشتی صبح امروز یکشنبه در نامه‌‌ای به سرپرست این فدراسیون از سمت خود کناره گیری کرد. به گزارش مشرق به نقل از مهر، خالدی که یکی از داوران باسابقه کشتی ایران است و مدت‌ها به عنوان مدیر کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون کشتی تحت سرپرستی حجت‌الله خطیب فعالیت می‌کرد صبح امروز بنا به آنچه که "کسالت و بیماری" خوانده شده است، استعفا کرد.





برخورد توهین آمیز رونالدو با پرس/
ماجرای عکسی که مخفیانه منتشر شد
مهاجم پرتغالی رئال مادرید هنوز با باشگاه خود مشکل داشته و در آخرین برخوردش با مدیرعامل بر این حقیقت صحه گذاشت. به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو که مدتی است رفتار خوبی با مقامات و بازیکنان رئال مادرید ندارد، در جلسه ای که برای گرفتن عکس رسمی تیم فوتبال رئال مادرید ترتریب داده شده بود هنگام عبور از مقابل فلورنتینو پرس با او دست نداد و تنها وقتی مدیرعامل با اصرار و لبخندی اجباری در گوش او چیزی گفت، به سویش بازگشت و با دلخوری وی را از خود دور کرد.



کفاشیان:
فدراسيون‌ فوتبال نقشي در نتايج ضعيف تيم ملي ندارد/ كي‌روش استعفا بدهد،‌نمي‌پذيريم
فدراسيون در ناكامي‌هاي تيم ملي نقشي ندارد، وظيفه‌ ما اين بود كه بهترين مربي را براي تيم ملي بياوريم. ما تحت هيچ شرايطي با كي‌روش قطع همكاري نمي‌كنيم و او تا پايان جام جهاني سرمربي تيم ايران است.تحت هيچ شرايطي اگر كي‌روش استعفا دهد اين استعفا را نمي‌پذيريم.

به گزارش مشرق، علي كفاشيان ناراحتي مردم از باخت تيم ملي برابر لبنان را در حد صعود نكردن به جام جهاني يا باخت‌هاي تاريخي به بحرين و عربستان دانست اما در عين حال معتقد است فدراسيون فوتبال هيچ نقشي در نتايج ضعيف تيم ملي ندارد.

دایی محبوب ترین سفیر یونیسف+عکس

باز هم نام ایرانی ها در یک عرصه بین المللی در صدر قرار گرفت. علی دایی در یک نظر سنجی به عنوان محبوب ترین سفیر یونیسف انتخاب شد. سایت اسپانیایی listas. 20minutos. Es نام محبوب ترین سفیران بین المللی یونیسف را منتشر کرده است.



علی دایی در یک نظر سنجی به عنوان محبوب ترین سفیر یونیسف انتخاب شد. سایت اسپانیایی listas. 20minutos. Es نام محبوب ترین سفیران بین المللی یونیسف را منتشر کرده است. به گزارش مشرق، یک سایت اسپانیایی برای انتخاب از میان چهره هایی چون علی دایی، جکی چان، مسی، فدرر، دیوید بکهام و ... یک نظرسنجی گذاشته است.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس